quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:18 schreef Bootje84 het volgende:Whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huis kopen?
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Toen ik op het oud&nieuw-feest was in Post R'dam, werd ik op het eind aangesproken door een neger met de vraag of ik nog interesse in een "meisje" had. En dan bedoel ik niet iemand die in de zaal aanwezig wasBootje gaat een huisje kopen, hiehahoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Dat dus.. en aangezien er geen "pas op lenen kost geld" vermeld werd.. ook nog erg dubieusquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:09 schreef Psychonikeo het volgende:
dat mensen in die oplichterij trappen
Zoooo niet waarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_IJsselstein__.html
en wat voor eenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bootje gaat een huisje kopen, hiehaho
Is nog niet zeker hoor.. Een en ander is in gang gezet. Zodra er zekerheid is, zal ik duidelijker zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bootje gaat een huisje kopen, hiehaho
Netjesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Is nog niet zeker hoor.. Een en ander is in gang gezet. Zodra er zekerheid is, zal ik duidelijker zijn.
Ik heb alvast wel een foto van het tuinhuisje..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb alvast wel een foto van het tuinhuisje..Kan ik daar niet een vleugel huren??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb alvast wel een foto van het tuinhuisje..Dat tuinhuisje heb ik ook op balkon staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
In 1:1000 zeker?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:28 schreef jna het volgende:
[..]
Dat tuinhuisje heb ik ook op balkon staan
Dan is Bezuidenhout er wel erg voor op uitgegaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:28 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, alles is gerenoveerd de laatste paar jaarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan is Bezuidenhout er wel erg voor op uitgegaan
Als je schud, zie je dan ook sneeuw dwarrelen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:28 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb het over jouw tuinhuis. Niet jouw balkonquote:
En toch blijven de mensen al die dure aanpassingen maar slikken om "groener" te leven. Ik ben het eens om gezonder te leven voor mens en milieu maar niet met extra belasting omdat het nou eenmaal een goede melkkoe met dikke tepels is...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:53 schreef The_Dean het volgende:
Dat hele klimaatgebeuren was al nep man, de aarde is de laatste jaren al aan het afkoelen.
Juist. Beetje om het milieu en jezelf denken is altijd goed, maar de manier waarop het niet gaat is compleet debiel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En toch blijven de mensen al die dure aanpassingen maar slikken om "groener" te leven. Ik ben het eens om gezonder te leven voor mens en milieu maar niet met extra belasting omdat het nou eenmaal een goede melkkoe met dikke tepels is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |