quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb meerdere opties in gedachten voor Kloondinges. KD heb ik in gedachten gehad, maar ook iemand die ik laatst op een ander forum ook tegenkwam.
ik ben het in elk geval nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb meerdere opties in gedachten voor Kloondinges. KD heb ik in gedachten gehad, maar ook iemand die ik laatst op een ander forum ook tegenkwam.
Niet?quote:
Waarom?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:50 schreef Books het volgende:
Keshet van harte met jullie poppetje en heel veel sterkte voor jullie alledrie...
KD van harte met je zwangerschap en ik wacht gewoon rustig af!
Free nog steeds geen kleine L erbij? Doe is bevallen.
GWS mag ik een pm'tje met de naam van Keshets dochtertje.
Dat zou wel geniaal zijn, zijn we weer samen zwangerquote:
Ik merk dat het iets midner wordt.. In de avond ben ik nog niets waard, maar overdag gaat het nu echt iets beter.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:09 schreef Floria het volgende:
[..]
Dat zou wel geniaal zijn, zijn we weer samen zwanger![]()
Het is wel echt iets voor haar om dezelfde initialen te hebben dan Hmmmmz
En dan on topic: ik heb om 12uur 2 broodjes kaas gegeten en ze zitten er beide nog in, yay!
Gefelici met het stickertje en ik heb hetzelfdequote:Op donderdag 4 februari 2010 14:10 schreef Grunsfan het volgende:
Ik denk ook Kleurdoos!![]()
Ben gister ook weer goedgekeurd bij de verloskundige. Sta daar echt altijd met 3 minuten weer buiten ofzo maar toch verheug ik me er altijd op
Das fijn zeg! In de late middag/avond is het hier nog altijd mis. Mijn misselijkheid heeft een duidelijke relatie met moeheid. Ben wel klaar met de ge-quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik merk dat het iets midner wordt.. In de avond ben ik nog niets waard, maar overdag gaat het nu echt iets beter.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:17 schreef Kleurdoos het volgende:
noujazeg
krijg ik allemaal pm's uit t niets of ik zwanger ben
als t zo is zal ik t laten weten oke? kunnen jullie nu weer verder op klonenjacht
Bummer voor onsquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:17 schreef Kleurdoos het volgende:
noujazeg
krijg ik allemaal pm's uit t niets of ik zwanger ben
als t zo is zal ik t laten weten oke? kunnen jullie nu weer verder op klonenjacht
Ik niet, alles en iedereen is verdacht! Jij ook Huup! En TF!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik hou mijn opties nog open voorlopig
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik niet, alles en iedereen is verdacht! Jij ook Huup! En TF!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |