Dank je chacama!quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:30 schreef chacama het volgende:
Welkom Phunked!
Vertel je ook iets over je kleine peutertje?quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:26 schreef appelsap het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar je peutertje Phunked! Kan je wat meer vertellen?
Wat fijn dat het met Maud een stukje beter gaat! Hopelijk blijft het zo.
We hebben een standaard prikblok van de hema. Daar staat een stippellijn op waar je moet prikken. Ze heeft gewoon de helft al geprikt, over het lijntje. Bizar, dat ze dat zo ineens kan. Eerdere keren prikte ze wat in het wilde weg, nu echt geconcentreerd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:19 schreef Stiemie het volgende:
Anna wat knap zeg! Wat heb je geprikt?
Heb al een paar keer met een prikblok in mijn handen gestaan omdat het me zo leuk lijkt om samen met Linde te gaan doen, maar we moeten echt nog even wachten![]()
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:14 schreef Suzanna het volgende:
Julia is zo vreselijk zielig... ik ben er echt eventjes verdrietig van hoor.
Had ze dit weekend al last van ontstoken oogjes en een schimmelinfectie (vaginaal en rectaal... geen idee hoe ze daar nou aan komt, maar ze lijkt een beetje een slechte weerstand te hebben...) en was ze dus al zielig want het is echt een flinke infectie daar, heel rood en pijnlijk...
Krijgt ze vanmiddag tot overmaat van ramp ook nog eens haar vingertje tussen de deur... (schuld van Emma en Noa, die speelden met de deur, wat ze nog steeds vaak doen ondanks de vele waarschuwingen dat het GEVAARLIJK is...hopelijk hebben ze nu eindelijk door waarom!!) Het bloedde flink en was erg pijnlijk, nu houdt ze haar vingertje de hele tijd om hoog (hele handje overigens), wil niks meer met die hand pakken en wil alleen maar op de bank liggen. Vraag ik me toch af of er niet meer aan de hand is dan alleen een wondje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |