Lief he? Dana doet dat ook, maar zegt ook tegen mijn vriendin: " Mijn Maaike!" of "Mijn tante Etse!"quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ik stond vanavond in de keuken en hoorde 'mijn mama' en toen pakte hij me heel lief om mijn been beet en legde zijn hoofd er tegenaan. Even knuffelen.Ik smolt!
En ik hoorde idd ook een 'Sasha g'ote jongen?' En toen ik mijn jas aan deed was ik een g'ote vent!![]()
Zo'n draakje soms, maar oh zo lief!
Wanneer het afgesloten is, dan wordt het niet zo snel hard? Dan moet ik maar eens een bak met behanglijm maken. Dank voor de tip!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:18 schreef Nijna het volgende:
Toch plakt het wel goed, dat behanglijm... Je kan ook een grote afsluitbare bak met behanglijm maken en daar steeds wat uitscheppen...
(en dan niet teveel poeder ineens bij het water gooien, want dan heb je echt beton.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:01 schreef Vivi het volgende:
Ik word momenteel een beetje gek van het continuee gebabbel. De HELE dag dezelfde verhalen (over Cars uiteraard). Echt. Het is hoog tijd dat ik eindelijk eens een baan ga vinden want ik vlieg tegen de muren op met alleen maar het geneuzel van Ridder Chocopasta Bliksem McQueen. (Zijn nieuwe naam). En opruimen ho maar. En als ik zeg dat ik niet zijn werkster ben roept ie dramatisch " Maaw, je bent toch mijn..MOEDER" (Als in: dat is toch zeker hetzelfde). En het "waarom" heeft ook zijn intrede gedaan
.
Waarom?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:01 schreef Vivi het volgende:
Ik word momenteel een beetje gek van het continuee gebabbel. De HELE dag dezelfde verhalen (over Cars uiteraard). Echt. Het is hoog tijd dat ik eindelijk eens een baan ga vinden want ik vlieg tegen de muren op met alleen maar het geneuzel van Ridder Chocopasta Bliksem McQueen. (Zijn nieuwe naam). En opruimen ho maar. En als ik zeg dat ik niet zijn werkster ben roept ie dramatisch " Maaw, je bent toch mijn..MOEDER" (Als in: dat is toch zeker hetzelfde). En het "waarom" heeft ook zijn intrede gedaan
.
kwart voor 10 ?quote:Op zondag 7 februari 2010 13:00 schreef Tazz het volgende:
Ah, zo lekker als een peuter uitslaapt. kwart voor 10, heerlijk. Weer wat anders dan in het weekend om 7:00 uur beneden te zitten...
En hier een hele lading knuffels in bed, sinds kort een plastis/rubberen ezel erbij... Maar gelukkig geeneen die lawaai maakt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |