abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:19:15 #51
35189 Troel
scherp en bot
pi_77684365
Ruben is nog steeds niet helemaal lekker, maar hij heeft niet echt meer kuren gehad
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Milf zaterdag 6 februari 2010 @ 00:04:56 #52
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_77690280
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:43 schreef Brighteyes het volgende:

Ik stond vanavond in de keuken en hoorde 'mijn mama' en toen pakte hij me heel lief om mijn been beet en legde zijn hoofd er tegenaan. Even knuffelen. Ik smolt!
En ik hoorde idd ook een 'Sasha g'ote jongen?' En toen ik mijn jas aan deed was ik een g'ote vent!
Zo'n draakje soms, maar oh zo lief!
Lief he? Dana doet dat ook, maar zegt ook tegen mijn vriendin: " Mijn Maaike!" of "Mijn tante Etse!"
Der " mamma heeft tietuh" periode is over. Het is nu " mamma heeft bosten" En bedankt schatje. En de uitspreken op deze leeftijd, ge-wel-dig .

Het viel mij vanavond op na een avondje met een vriendin naar dansen te zijn geweest, dat Dana nooit ziek is. Ze is wel eens verkouden, maar ze is maar 1 keer ziek geweest. Ik ben benieuwd of we het dubbel zo dwars op de kleuterschool gaan terug krijgen..... of het is nu dat ik met de goden speel

Ik ben veel met Dana aan het knutselen en dergelijke. Hierbij gaan we ook plakken uiteraard maar wat een drama met lijmen zeg! Het lijmpotje van de HEMA ( potje + deksel en kwast) heb ik linea recta in de prullenbak gedeponeerd. Wat een rommel zeg. Een lijmpen, die hebben we ook maar wat we nu hebben ben ik ook niet kapot van. Het plakt gewoon niet. Ook niet na drie dagen drogen. Iemand tips? Behalve het behanglijm dan.... om daar nu elke keer lijm mee te maken haha.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_77702118
Toch plakt het wel goed, dat behanglijm... Je kan ook een grote afsluitbare bak met behanglijm maken en daar steeds wat uitscheppen...
(en dan niet teveel poeder ineens bij het water gooien, want dan heb je echt beton .
Fake it till you make it...
  zaterdag 6 februari 2010 @ 21:01:32 #54
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77713933
Ik word momenteel een beetje gek van het continuee gebabbel. De HELE dag dezelfde verhalen (over Cars uiteraard). Echt. Het is hoog tijd dat ik eindelijk eens een baan ga vinden want ik vlieg tegen de muren op met alleen maar het geneuzel van Ridder Chocopasta Bliksem McQueen. (Zijn nieuwe naam). En opruimen ho maar. En als ik zeg dat ik niet zijn werkster ben roept ie dramatisch " Maaw, je bent toch mijn..MOEDER " (Als in: dat is toch zeker hetzelfde). En het "waarom" heeft ook zijn intrede gedaan .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Milf zaterdag 6 februari 2010 @ 21:23:16 #55
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_77714644
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:18 schreef Nijna het volgende:
Toch plakt het wel goed, dat behanglijm... Je kan ook een grote afsluitbare bak met behanglijm maken en daar steeds wat uitscheppen...
(en dan niet teveel poeder ineens bij het water gooien, want dan heb je echt beton .
Wanneer het afgesloten is, dan wordt het niet zo snel hard? Dan moet ik maar eens een bak met behanglijm maken. Dank voor de tip!
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 21:01 schreef Vivi het volgende:
Ik word momenteel een beetje gek van het continuee gebabbel. De HELE dag dezelfde verhalen (over Cars uiteraard). Echt. Het is hoog tijd dat ik eindelijk eens een baan ga vinden want ik vlieg tegen de muren op met alleen maar het geneuzel van Ridder Chocopasta Bliksem McQueen. (Zijn nieuwe naam). En opruimen ho maar. En als ik zeg dat ik niet zijn werkster ben roept ie dramatisch " Maaw, je bent toch mijn..MOEDER " (Als in: dat is toch zeker hetzelfde). En het "waarom" heeft ook zijn intrede gedaan .

Herkenbaar dat gebabbel.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 21:26:51 #56
108648 cattie
lieve moeder
pi_77714760
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 21:01 schreef Vivi het volgende:
Waarom?
Ja maar, waarom dan?

Sterkte.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 21:28:20 #57
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_77714807
Ridder Chocopasta Bliksem McQueen . Sorry Vief .

Ik zeg; aanpakken. Voor je het weet denkt ie dat sokken uit zichzelf naar de wasmand lopen .

Iemand nog tips om een kind van de eettafel af te houden? Vermanend toespreken en eraf halen werkt nog geen minuut voor ze er weer bovenop staat .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 6 februari 2010 @ 21:36:58 #58
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77715065
Schrikdraad?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_77715113
Vivi ik moest wel lachen om Ridder Chocopasta Bliksem McQueen Waarom? Waarom nou? Waarom dan? Gelukkig snapt ze na de zoveelste waarom vaak wel dat ze te ver gaat end an zegt ze zelf al: waarom bananen krom he mama? Sterkte Vivi!

Volhouden K_i_m. Hier werkt het als je haar 23.453x zonder iets te zeggen weer op de grond zou zetten. In ieder geval vooral geen aandacht aan schenken is hier het wondermiddel.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 21:43:02 #60
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_77715258
Oh, nou, dan ben ik er vast al wel bijna . Ik word gewoon straal genegeerd. Ze kijkt alleen op als ik met het pak koekies rammel of met een verpakking knisper, dus technisch is er met haar oren niks mis .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_77715405
Vivi, waarom... . Hier gelukkig nog niet, al hoorde ik het per ongeluk langskomen laatst...

Nikky, in een afgesloten bak wordt het niet zo snel hard. Ik heb van de week in een klein olvarit potje wat plaksel gemaakt met behangplaksel (en er 3 keer de helft uitgeschept omdat ik er teveel poeder in had gedaan), maar dat is nog prima te gebruiken.
Geen klonten of vellen ofzo. Op de psz maakten we het ook in een grote afgesloten emmer, dat was dan wel van dat glutofix, maar het idee is volgens mij gewoon hetzelfde.

K_i_m, geen anti-klimgeit-tips hier... Die oren doen het hier soms ook wonderbaarlijk ineens wel als er iets te snoepen valt, maar op andere momenten lijken ze echt stuk...

Ik ga even kijken of mn peuter inmiddels in slaap is gevallen met haar mandje speelgoed fruit in haar hand...
Het moest en het zou mee naar bed, maar eens even zien of het eruit te vissen is zonder haar wakker te maken.
Met een beetje geluk kan ik de hele fruitschaal stuk voor stuk uit het bed plukken .
Fake it till you make it...
pi_77716204
handig, kun je je kind nog weer achter het behang vandaan halen als je je bedenkt
  zaterdag 6 februari 2010 @ 22:42:21 #63
144006 chacama
Ondernemend!
pi_77717007
Vief, niet de meest fijne fase "waarom". Bij Fleur eindigde ik meestal met de tegenvraag -als ik alle mogelijkheden had gehad - Waarom denk je zelf.... 'weet ik niet'.....nou, mama ook niet!

Kim, stoelen weghalen..... dat is even de enige optie die ik zie. Maar of dat gaat bij jou weet ik niet.

kindjes die vanalles mee nemen naar bed. Behalve als het geluid maakt. Is zo onhandig om (in ons geval) Ernie bij de dokter onder je kind vandaan te halen zonder dat je hoort : <insert ernie-stem> ik heb een wondje aan mijn voet, kun jij even kijken.....
pi_77717039
Chaca wij hebben de "brrr ik heb het een beetje koud. Kan jij de rrrrrrrrits van mijn jas dichtdoen?"-versie. Die is ook erg leuk om 's avonds op te ruimen ja
pi_77717597
Unser Ernie sprecht Deutsch, das ist nog viel erger....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 23:15:20 #66
108648 cattie
lieve moeder
pi_77717945
Een Duitse Ernie!

Ive mag wel dingen meenemen, maar die moet hij op de rand van zijn bed leggen. In bed zijn alleen zijn 2 slaapknuffels.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 23:53:24 #67
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77719134
Mijn dochter slaapt met een kegel van Ernie, stevig onder haar arm geklemd
Onder haar andere arm steekt Dora
Voor haar verjaardag vraag ik maar aan iemand een knuffel van Ernie..tis zo`n sneu gezicht zo`n kegel

En hier is nu alles de hele dag 'mij!'
Geeft leuke situaties als oudste broer opdreunt 'maart, april' en die kleine brult er MIJ! achteraan
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_77723525
Ahh klein taartje met haar kegel Hmm als je de rest va het verhaal niet kent staat het wel erg vreemd zo

Hier probeer ik het mee naar bed gebeuren ook een beetje te ontmoedigen. Anders ligt er binnen een mum van tijd zoveel in dat ze er zelf niet meer bij past... Dus nu gaat Riesje, Beestje, grote flip en kleine flip mee en de rest moet in het poppenbedje naast haar bed.

Moonah ben je Thies tweetalig aan het opvoeden?
  zondag 7 februari 2010 @ 13:00:57 #69
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_77727159
Ah, zo lekker als een peuter uitslaapt. kwart voor 10, heerlijk. Weer wat anders dan in het weekend om 7:00 uur beneden te zitten...

En hier een hele lading knuffels in bed, sinds kort een plastis/rubberen ezel erbij... Maar gelukkig geeneen die lawaai maakt..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  zondag 7 februari 2010 @ 13:29:53 #70
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_77727925
In bed ligt weinig, een meisje en een knuffel.
De rest wordt onder groot ceremonie op de boekenplank gelegd.
  zondag 7 februari 2010 @ 13:30:44 #71
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_77727943
quote:
Op zondag 7 februari 2010 13:00 schreef Tazz het volgende:
Ah, zo lekker als een peuter uitslaapt. kwart voor 10, heerlijk. Weer wat anders dan in het weekend om 7:00 uur beneden te zitten...

En hier een hele lading knuffels in bed, sinds kort een plastis/rubberen ezel erbij... Maar gelukkig geeneen die lawaai maakt..
kwart voor 10 ?
Ik zou me, geloof ik, kapot schrikken.
pi_77739110
Ach ze doet het wel vaker KP, en het was gisteren een drukke dag en wat later in bed.
Maar toen ze kleiner was vond ik het ook wel eng en keek ik wel af en toe hoor!
pi_77760773
Kwart voor 10 zou hier een wonder zijn.. Ik lig me na 8 uur wel zorgen te maken. Dat gebeurd al zelden. Gelukkig ook niet vaak voor 7 uur

Hier weer een hoestertje.. Vannacht minstens elke 2 uur wakker geworden. Chris wil alleen maar slapen, maar wij liggen wel wakker. Hij wil geen drinken, hij draait zich gewoon om als we iets vragen. Blijkbaar heeft hij er ook geen last van. Nu is hij lekker op het KDV aan het spelen gelukkig.

Hier ook een paar knuffels in bed. Maar gisteren alle 4 in de was gedaan, en nam hij zonder mopperen 3 andere mee. Gelukkig niet echt gehecht aan 1 knuffel. Hij mag overdag weleens een auto meenemen naar bed, maar 's avonds liever niet.
  maandag 8 februari 2010 @ 14:03:52 #74
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_77767383
Hier wel echt de blauwe muis voor Pien en zo heeft Floor een eend.
Daar slapen ze echt niet zonder. De reserve liggen in de kast verstopt.

Vanochtend peutertoestand, dit keer een hilarische!
Komtie...

Meiden komen uit bed en zeggen dat ze moeten plassen. Dus de hele handel uit/af en de dames op een potje. Plas in het potje en toen mikte 1 het potje dus leeg in bad. Dat werd een wedstrijd...
Als idioten plassen (ook echt ieder 6x ofzo) en dan leeggooien in bad.
Alleen drukte Floor te hard en ging ze ook poepen...en ja dat werd ook onder grote hilariteit in bad gesodemieterd.
pi_77767585
KP, die twee van jou blijven leuk
Alleen vond mams het opruimen ook nog leuk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')