abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77580746
Ah, wat schattig Stiemie...

Nijna, hier wordt ook regelmatig geslagen (of geschopt of geknepen of geduwd of haren getrokken ) en dan zeggen ze gelukkig meestal wel gelijk sorry... maar ze moeten ook wel even in de bijkeuken zitten als ze dat gedaan hebben. Even uit het spel weg.
pi_77581120
Ah Stiemie, fijn dat het zoveel beter ging.. Hier moet ik soms ook echt een knop omzetten van negatief naar positief belonen. Maar het helpt hier ook altijd.

Moonah, de broeken zitten goed. Ik had de elastiekjes al wat losser gedaan, want die stonden wel erg klein. Maar met kind erin bleek dat de elastiekjes ook wel weer strakker konden. Mannen met smalle billen

Gisteren en vannacht niks meer gehoord over pijn. Ook geen huilen gehoord vannacht. Misschien toch iets anders, of gewoon nog een milde variant.
  woensdag 3 februari 2010 @ 11:54:40 #28
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_77585234
Books, sterkte met K.

Hier met Mahre maar weer eens naar de dokter geweest. Ze had Ventolin gekregen die we voor het slapen gaan moeten geven, maar ze heeft af en toe zulke heftige hoestbuien. Minuten lang aan het hoesten en het is nu al een paar keer voorgekomen dat ze uiteindelijk ervan moet overgeven. Zo ook gisteravond: 8 uur naar bed en om 10 uur een gehoest door de babyfoon en wat later begint ze ineens heel hard te huilen en te roepen, had ze zichzelf onder gespuugd. Boel schoongemaakt, peuter onder de douche en haar in ons bed gelegd, maar dat was ook geen pretje: ze hield nu ook ons wakker van haar gehoest. Rond 2 uur was het weer zo heftig dat ze moest spugen. Gelukkig een handdoek in de buurt.
Vanochtend gelijk maar weer gebeld voor de dokter, was er gelukkig 1 uitgevallen en kon snel terecht. Ventolin nu uitbreiden naar 4 tot 6x per dag en ze heeft nu ook een neusspray gekregen.
En over een week weer terug komen om te zien hoe het gaat (behalve als het slapen moeizaam gaat, dan eerder terugkomen).
Ze is nu op het dagverblijf en ik hoop maar dat het goed gaat, ze was heel bleek vanwege slaaptekort...
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:03:16 #29
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_77585506
ach gos....dat vind ik zo sneu van die bleke vermoeide snoetjes.
Hopelijk is deze dosis beter voor haar!
Sterkte!
pi_77585628
Ach, Mahre alweer/nog steeds raak.. Hopelijk helpt de extra ventolin tegen dat hoesten.
Nog maar een portie beterschap jullie kant op!!
pi_77590024
Mahre, beterschap meid! Hopelijk helpt de extra ventolin, spugen van het heftige hoesten is naar
Fake it till you make it...
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:47:57 #32
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77605981
Ik vind Linde leuk! Wat een heerlijke smoeskont .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 3 februari 2010 @ 21:34:18 #33
144006 chacama
Ondernemend!
pi_77608066
Linde, jij lekkere knuffelkont!

Groeipijn kan. Hier ook. dacht eerst dat ze last van d'r exceem had, maar ze wees echt naar d'r kuiten en bovenbenen. En ik moest wrijven....

Mahre, meisje toch voor jou. En dat je maar heel snel beter gaat worden. Moeten jullie nog naar een KNO of kinderarts?

Suzanna, wat leuk om weer wat van je te lezen

Thies, mama kan de kriebels weghalen..... voor je waterpokkies!

Mirte, hoop dat je genoeg geschrokken bent.... slaan mag toch niet

Hier ook lekker genoten van Maud. En dezelfde taktiek aan het toepassen als bij Stiemie. We hebben vanochtend samen de strijk gedaan en ondertussen watergevecht gehouden. Zij met haar kleine strijkijzer (met spuitfunctie) en ik met de grote strijkbout. En daarna gedweild Ik merk vooral dat als het op haar tempo gaat, dat het gezellig en leuk is, maar zodra we van haar 'tijdlijn' afwijken, gaat het mis. Dan komen de driftbuien en huilbuien.
pi_77608356
Ah Mahre nog steeds niet opgeknapt Beterschap meissie!

En Chris gewoon geen last meer gehad! Hopelijk slaapt ie vannacht weer zo goed!

En Chaca dat klinkt leuk zo'n watergevecht! Hadden we hier laatst ook. Ik dacht dat het handig was om Linde haar badje op het aanrecht te zetten en Linde dacht dat ze met de maatbeker net zo water uit haar badje kon scheppen als wanneer dat in de douchecabine staat Flatsh zo vol over me heen...

Het werkt gewoon echt dat negeren en juist belonen Ik probeer haar overdag ook meer bij alles te betrekken (was in de machine doen en daarna mag zij op het knopje drukken om 'm aan te doen, aardappels in de pan doen etc) en dat vindt ze helemaal geweldig!

We gaan komend weekend naar Artis en toen we dat zeiden ging ze helemaal juichen. Dus ik vragen of ze wel wist wat dat was. "Ja dat is heeeeel veer weg in Amsterdam en daar wonen pinquins en krokodillen" Kleine slimpie van me
  woensdag 3 februari 2010 @ 22:31:52 #35
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_77610774
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 21:34 schreef chacama het volgende:
Mahre, meisje toch voor jou. En dat je maar heel snel beter gaat worden. Moeten jullie nog naar een KNO of kinderarts?
Dat staat voorlopig niet op de planning. (maar als ze niet gauw opknapt worden we misschien wel doorverwezen.)
pi_77610942
Och, wat sneu toch voor Mahre.

Stiemie, fijn dat de 'nieuwe aanpak' werkt!

Leuk hoor Chaca, samen huishouden. :0

Met Thies ging het vandaag goed, gisteren was hij echt zieligziek. De jeuk lijkt vooralsnog erg mee te vallen. (aiaiaiai, wet van Fok... ).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 3 februari 2010 @ 22:43:20 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77611363
Kijk uit wat je zegt Moonah! Sterkte, sneu hoor... zo zieligjes.

Stiemie! Dat water! Wel fijn dat de nieuwe aanpak werkt.
Ik stond vanavond in de keuken en hoorde 'mijn mama' en toen pakte hij me heel lief om mijn been beet en legde zijn hoofd er tegenaan. Even knuffelen. Ik smolt!
En ik hoorde idd ook een 'Sasha g'ote jongen?' En toen ik mijn jas aan deed was ik een g'ote vent!
Zo'n draakje soms, maar oh zo lief!

Tazz, hoe is het gegaan? Werkt het? Ik las nl ook ergens dat ventolin alleen voor benauwdheid is en niet per se helpt tegen hoesten.
pi_77619778
Eigenlijk zijn ze ook gewoon hardstikke lief die peuterpubers . Mirte heeft gisteren zo goed geholpen met de aardappels en groenten in de pan doen . En als je haar dan in bed legt en ze zegt: welterusten lieve mama, dan ben ik verkocht hoor

Moonah, hopelijk blijft die jeuk meevallen! En knapt Thies gauw weer op!
Fake it till you make it...
pi_77624347
sasha

Moonah hopelijk is het vandaag nog beter!

Stiemie, Dat meehelpen scheelt ook. Ben je toch weer een poosje verder met positieve dingen..

Hier een vrolijk jochie vandaag. Ook op de kruipgroep een stuk vrijer dan anders. En dat zeiden ze gister op het KDV ook al.. Heerlijk
  donderdag 4 februari 2010 @ 20:29:21 #40
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_77642665
Het slapen is gisteravond goed gegaan, gelukkig maar. Nu nog een goede nacht en ze kan morgen weer lekker los gaan op het KDV. Ze hoest nog wel, maar niet minutenlang meer...
  vrijdag 5 februari 2010 @ 07:02:38 #41
35189 Troel
scherp en bot
pi_77657268
Ruben heeft vannacht zijn hele bed ondergespuugd

Maar hij lijkt zich nu wel weer ok te voelen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 5 februari 2010 @ 08:35:28 #42
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_77657915
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 07:02 schreef Troel het volgende:

Dat heeft Pien ook een paar keer gehad, vorige week.
Beterschap !
pi_77658153
De buikgriep Troel? Of gewoon zomaar?

Fijn Tazz, dat het lijkt te helpen!

Mijn jochie heeft net onze Brinta opgegeten.. Meestal eten we Brinta samen uit 1 kom, maar vandaag net 1 hap kunnen eten. En daarna nog een paar flink happen banaan..
Groeispurtjes
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:27:04 #44
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_77660758
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 07:02 schreef Troel het volgende:

Fijn is dat dan... als het hier gebeurt dan begint Mahre altijd heel hard te huilen...
Zo zielig....
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:25:57 #45
144006 chacama
Ondernemend!
pi_77664925
Hoe heeft ze geslapen?

troel, vervelend is dat altijd. voor Ruben en voor jou ook, want dat nachtelijke gedoe vind ik altijd verschrikkelijk.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:35:05 #46
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_77667177
Mijn meisjes zijn weer thuis
  vrijdag 5 februari 2010 @ 15:09:34 #47
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_77670951
Edit: onder de verkeerde naam gepost.
.
..
...
....
pi_77670983
Het ziekzijn heerst geloof ik weer!
Beterschap allemaal.

En al die niet luisterende peutertjes! Zo vervelend.
Goed om te lezen dat het bij Linde al wat beter gaat.
Damian is de laatste tijd juist heel erg lief en gezellig. Alleen af en toe een ochtendhumeur.

KP wat fijn, knuffel ze maar plat!
Hebben de meiden het leuk gehad?

Damian heeft geloof ik ook wel eens last van groeipijn, dus volgens mij kan dat heel goed.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 15:29:00 #49
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_77671772
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 15:10 schreef appelsap het volgende:

KP wat fijn, knuffel ze maar plat!
Hebben de meiden het leuk gehad?
Ze hebben het heerlijk gehad.
Nu weer gezellig aan de appelsap met mijn kleine grote dames!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 20:44:44 #50
144006 chacama
Ondernemend!
pi_77682731
Heerlijk dat ze weer thuis zijn en dat ze het zo leuk gehad hebben..

Ochtendhumeur.... check! Heeft ze van d'r oma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')