Ik had laatst gelezen ergens dat als je rode garnalen nog roder wil krijgen je ze voer moet geven met caroteen erin, zoals wortel, en dat ze dan dus nog roder worden. Is dit waar??quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:53 schreef saaw het volgende:garnaaltjes
Als ze een beetje zijn bijgekomen van de schrik en kou van de verhuizing en ze hun mooie rooie kleurtje weer terughebben zal ik wat fototjes maken!
Heb van al bijna volwassene tot echte baby's en volgens mij zelfs een zwangere. Vind het mega gezellig en ze hebben het zo te dien goed naar hun zin!
Jep, dit schijnt echt goed te werken voor garnaaltjesquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:13 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
Ik had laatst gelezen ergens dat als je rode garnalen nog roder wil krijgen je ze voer moet geven met caroteen erin, zoals wortel, en dat ze dan dus nog roder worden. Is dit waar??
Ik ook.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:07 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik moet nog steeds foto's maken :$
eeuuuhh je hebt net gisteren je kardinalengroep vergroot en dan nu alweer vissen halenquote:
leer geduld hebben! een aquarium is een constant veranderende leefomgeving dus geniet van het steeds stukje bij beetje aanpassen en fijnstellen van je aquariumopstelling. je bent nooit klaar dus probeer het nu ook niet in een week allemaal klaar te hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |