ahh killed by a bitchquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijn mannetjes kameleongarnaal is overleden![]()
Er was al weinig hoop nadat ie 2 maanden geleden bij het vervellen al zijn looppoten en scharen was kwijtgeraakt maar hij hield zich staande, heeft nog een paar keer verveld waarbij een paar poten gedeeltelijk terugkwamen maar een aanval van het vrouwtje 2 weken geleden waardoor hij een wondje aan de zijkant kreeg heeft hem de das om gedaanTis gaan ontsteken en nu is hij er niet meer
[ afbeelding ]
in het begin is het handig zodat je nog tijdig in kan grijpen bij problemen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:11 schreef JortK het volgende:
Ik meet echt nooit me waarden maar kijk maar naar het gedrag van de vissen
Ik vind het heel diervriendelijk. Ze zouden ook kunnen zeggen, hup de vrachtwagen in en we zien wel hoe het afloopt. Neem tenminste aan dat er een aardige marge op garnalen zit.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:25 schreef versteegrob het volgende:
Niet leuk, ga je nu een nieuwe kopen ?
Grrrr moet nog een lange tijd wachten op mijn garnalen, kreeg net deze mail, wel goed dat ze er zo rekening mee houden.
Geachte heer Versteeg,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Onze excuses dat de levering van uw bestelling langer duurt dan verwacht.
Het versturen van levende dieren wordt door een speciale bezorgdienst gedaan, zodat de dieren goed verpakt worden vervoerd. Gezien de lage temperaturen de afgelopen weken, is de kans zeer groot dat de dieren de reis in deze weersomstandigheden niet overleven. Om deze reden heeft de levering van uw bestelling vertraging opgelopen en vragen wij hiervoor uw begrip. Zodra het weer beter wordt, hopen wij de dieren te kunnen versturen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
uw
service-team van zooplus
Misschien weten jullie dit?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:15 schreef NeoDweezil het volgende:
Ga zo ff boodschappen doen en dan ga ik meteen ff naar de Tropica even muggenlarven en misschien een groten plant halen. Af en toe levend voer vinden ze wel lekker
Haha, neen, maar omdat die op de site wel waterdicht zijn kan dat (in mijn hoofd) de prijs verklarenquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:37 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Whahaha, hoezo wil je snel en simpel geld verdienen?
Mijn "oude" maanvis deed dat eerst ook altijd als hij diepvriesvoer gehad had.. De dag erna gewoon weigeren om te eten. Dagen erna at ie gewoon weer mee omdat ie waarschijnlijk honger hadquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Misschien weten jullie dit?
Hier komt levend voer altijd op donderdag binnen en dan haal ik de laatste weken steeds een zakje watervlooien en een zakje muggenlarven. Dus twee dagen leuk kijken hoe er gejaagd wordt.
Maar sinds ik dit doe eet mijn zwarte maan de overige dagen geen enkel ander voer meer (behalve af en toe een poelslakje).
Hij is groot geworden op Hikari voer maar hij eet het als enige niet meer.
Verder heb ik vlokken voor de twee dwerggoerami's en verder van Tetra Fresh Delica de Daphniaversie.
Kan dit kwaad? Of moet ik gewoon meer levend voer halen en zo ja, hoelang kan ik dit dan bewaren?
Waterdicht is in de meeste gevallen niet meer dan een plastic buisje eromheen die aan beide kanten met lijm dichtgemaakt zijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:43 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Haha, neen, maar omdat die op de site wel waterdicht zijn kan dat (in mijn hoofd) de prijs verklaren
Ziet er wel cool uit dat ledlicht. Even m'n man overhalen.
Das normaal denk ikquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:12 schreef Stali het volgende:
Wrs. onnodig te zeggen dat het hier om mijn favoriete vis gaat..
Hebben jullie een voorkeur voor een bepaalde vis in je tank of is het kul van mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |