Dus ik heb niet met de echte Ang3l geil zitten chatten?quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:32 schreef Ang3l het volgende:
En dan kom ik er ook nog eens achter dat iemand mijn foto's aan het gebruiken is op gaydar
GOEDEMORGEN!!!!!!!!!!!!!!!
ja maar jij ben toch gewoon nep en gefotosoept ?quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:32 schreef Ang3l het volgende:
En dan kom ik er ook nog eens achter dat iemand mijn foto's aan het gebruiken is op gaydar
Nee sorry. Maar daar kan verandering inkomen hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus ik heb niet met de echte Ang3l geil zitten chatten?
Timmer die blouse daar nog eesn voor op z'n neus.quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar jij ben toch gewoon nep en gefotosoept ?
alsof ik Richard Carpenter benquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Timmer die blouse daar nog eesn voor op z'n neus.
Whaaaaaa!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:32 schreef Ang3l het volgende:
Dan zeg je geoon dat de blouse slecht is voor je ogen. Therapeutisch verwijderen!quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof ik Richard Carpenter ben![]()
bovendien krijg ik dan ruzie met de arbo arts omdat bloese nog steeds alleen maar op therapeutische basis aanwezig is
Als vanavond die site 't weer doet dat gaat ie ff de volle laag krijgenquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whaaaaaa!!
"Wil de echte Ang3l dan nu opstaan?"
Eigenlijk best zielig als je er over nadenkt...
everybody wants to be like youquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als vanavond die site 't weer doet dat gaat ie ff de volle laag krijgen
Je een beetje voordoen als mij. Bitch.
Net als die hoer die hier post met angei ipv angel (en dan de hoofdletter i zodat het een I lijkt)
Nou zo'n pretje is dta niet hoorquote:
ja dan gaat hij hier weer met ontbloot bovenlijf rond paraderen, alsof dat een weldaad voor de ogen isquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zeg je geoon dat de blouse slecht is voor je ogen. Therapeutisch verwijderen!
Jaja, hoe heb je dat daadwerkelijk voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:13 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik heb mezelf een gekneusde rib gehoest.
Kusje van G_L erop is wel mogelijk of te pijnlijk ?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:13 schreef oinaru_isan het volgende:
En dan gaat gruwelijk zeer doen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:13 schreef oinaru_isan het volgende:
LOLquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net als die hoer die hier post met angei ipv angel (en dan de hoofdletter i zodat het een I lijkt)
Proberen ze je te ronselen of kijken ze je angstig aan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:39 schreef Desmonkey het volgende:
Ow gosh. Ik denk dat de mannen bij de wasserette mij als potentiële taliban-strijder zien.
Geen idee, na een "Nick Kamen" gedaan te hebben gingen ze opeens vragen stellenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Proberen ze je te ronselen of kijken ze je angstig aan?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:43 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Geen idee, na een "Nick Kamen" gedaan te hebben gingen ze opeens vragen stellen
Dat is wat ik nu mag slikken idd. En het doet pijnquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan gaat gruwelijk zeer doen.
Paracetamol met codeine dus.
(Ik heb het ook een x gehad)
I knowquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:31 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dat is wat ik nu mag slikken idd. En het doet pijn
Hihiquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |