Ik vond er geen bal aan, op de scene van Mo'Nique na op 't einde.quote:Op woensdag 3 februari 2010 02:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
in het kader van de oscar voorbereiding zojuist Precious gezien, ik vond het wel een echte oscar film.
De film is geen topper, maar de acteerprestatie's van Precious en haar moeder vond ik wel erg goed
volgens mij met mij er wel bij ook nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:08 schreef Ang3l het volgende:
Wordt het dan ook niets zonder jou?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
ERIIIIIIIIIIIIIIIIIK!
Ik heb net Max en de Wild Things gekocht van Dave Eggers
Nee dat heeft maar 10 regelsquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:09 schreef Xiance het volgende:
Vlarp du bist wunderbar!!
wanneer kunnen we op de dran... ehhh koffie komen???
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:58 schreef Andyvie het volgende:
Dat weten er toch wel meer hier? Zelfs ik weet dat!
O wat kunnen we weer genieten van al die travestieten!quote:
Ik kreeg de tip van een transmaatjequote:Op woensdag 3 februari 2010 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O wat kunnen we weer genieten van al die travestieten!
Dat rijmt
dat weet iedereen tochquote:
Je gaat toch niet weer die bil foto van hem posten?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O MY GOD!
Straks weet het hele topic hoe je er uit ziet!
Er zitten veel goeie films bij de nominatie's, moet er nog een heel stel kijken voordat ik echt een oordeel kan gevenquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond er geen bal aan, op de scene van Mo'Nique na op 't einde.
Daar zal misschien wel een beeldje voor uitgetrokken worden.
De rest vond ik tenenkrommend oprah oscarreikend dramatisch aangedikte ellende.
hoezo heb je dat gewonnenquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:! Ik heb een gedichtenbundel gewonnen van FOK!, met een gedicht
.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
! Ik heb een gedichtenbundel gewonnen van FOK!, met een gedicht
.
en niet eerder deze week een waarschuwend briefje in de bus gehad ?quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:14 schreef Ang3l het volgende:
TRIIIIIIIIIIIIIING de bel om fokking 8:00 's ochtends.
Ja hallo, die gele auto is van u hoorde ik? Die moet aan de kant.
Pardon?
Ja de graafmachine moet daar staan.
Ja en?
Dus dan moet uw auto weg.
Ok... ben over een half uur naar mijn werk.
Ja nee, uuuh... ja dan zou dan nu moeten.
Gedachte: Het is fokking 8:00 's ochtends, bok op met je kut graafmachine! Als je niet had geweten van wie die auto was (dankzij de buuf) dan had je ook een probleem gehad!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Realiteit: Mompel mompel mopper en auto aan de kant zet
viel spassquote:Op donderdag 4 februari 2010 07:55 schreef Vlarp het volgende:
'morge!
Ik ga vandaag op cursus in Duitsland voor een nieuw product wat we gaan verkopen. En ondertussen gaat m'n moeder samen met iemand in mijn appartement behangen, zo zie ik het graag.
Nee. Niks. Ik weet ook niet waar ze voor komen overigens.quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en niet eerder deze week een waarschuwend briefje in de bus gehad ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |