wie?quote:
Voor jou is alles groot, toch?quote:
En waarom dat dan?quote:
Vandaaag is groooooootquote:
Hoe dan? Als ze niet komen moet jij ze ergens gaan opzoekenquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vandaaag is grooooooot
The size of my packaaaaaage
Jou zien we hier dus de komende tijd niet meer terug?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:43 schreef Vlarp het volgende:
Zo, Ikea is geweest. Huiskamer ligt vol met dozen
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:43 schreef Vlarp het volgende:
Zo, Ikea is geweest. Huiskamer ligt vol met dozen
dus ondanks het feit dat jij een weekje verlof hebt ga je Vlarp niet aanbieden om te helpen ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
IKEAmeubeuls in elkaar zeggen. Dat duurt altijd langer dan verwacht en ik krijg er altijd rugpijn van.
Nee.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus ondanks het feit dat jij een weekje verlof hebt ga je Vlarp niet aanbieden om te helpen ?
Ik vind dat best leuk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:06 schreef Stroekie het volgende:
jij verheugt je op een dagje sleutelen en schroeven ?
Dat is vast nep Ang3lquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:08 schreef Ang3l het volgende:
Mijn lieve vriendinnetje was net hier met een bos bloemen voor mij en toen kuste ze me... en nu is het hele bedrijf in de war
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:08 schreef Ang3l het volgende:
Mijn lieve vriendinnetje was net hier met een bos bloemen voor mij en toen kuste ze me... en nu is het hele bedrijf in de war
dus dit wordt de volgende testcase ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind dat best leuk.
Nou ja, met iemand waar ik mee kan samenwerken. Anders krijgen we ruzie.
Da gaat ook nie lukken nie he... Meubels in elkaar pratenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
IKEAmeubeuls in elkaar zeggen. Dat duurt altijd langer dan verwacht en ik krijg er altijd rugpijn van.
Vandaar dat het waarschijnlijk altijd langer duurt dan verwacht bij hem.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Da gaat ook nie lukken nie he... Meubels in elkaar praten
Hahaha ja waarschijnlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vandaar dat het waarschijnlijk altijd langer duurt dan verwacht bij hem.
awww....quote:
Ik zie dit nu ook voor mequote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:57 schreef DR34M3R het volgende:
Hey Bart.. je wordt bedankt hè. Nu zit ik hier met het beeld van een T_E die op zijn knieën probeert planken uit een doos te praten...
Ik wilde het zo graag negeren
quote:
Zo zoen ik geen vrou.... o wachtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Bloemen? Wat liiieeef!
En hoe kuste ze je? Want in bepaalde gevallen kan ik me idd voorstellen dat het verwarring op zou kunnen leveren
alleen Pann feest?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo zoen ik geen vrou.... o wachtPann feest ....
Dat was de meest recente.quote:
niets om je voor te schamen overigensquote:
Gordonquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niets om je voor te schamen overigens
Gordon doet dat ook wel eens
Eensch.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:39 schreef Tha_Erik het volgende:
het gebeurde mij ook eens, maar dat wist ik pas toen ik de foto's terugzag.
Potatoe.quote:
Is goed hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]een ontnuchterend shockeffect!
Eriiiik, gaan we snel naar The Lovely Bones samen? Ahhh? Mijn lieve filmelewilmeltje van me?
They're not really rumors of they're true darlingquote:
Jij wel en de dozen niet?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:22 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga voor de TV crashen... ben gesloopt!
Edit: ach laat maar hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
They're not really rumors of they're true darling
Wel jammer voor degenen die het gemist hebben, en was best wel juicy info zeg!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Edithistory.
Maar ik had net ook al gezien wat er stond.
Tell me! Tell me!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Wel jammer voor degenen die het gemist hebben, en was best wel juicy info zeg!
Het was toch algemeen bekend?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Wel jammer voor degenen die het gemist hebben, en was best wel juicy info zeg!
O MY GOD!?! Echt WAAR!?!?!?!!>:!?>quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat ie meer van appelsap houdt dan van sinaasappelsap, maar dat zijn favoriete drankje een algehele fruitsmoothie is!
Ik HAAT Valentijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:11 schreef MisterO het volgende:
Heeft iedereen een Valentijn of een Valentijn op het oog voor Valentijnsdag?
Ach het heeft wel wat, maar aan de andere kant wordt het ook flink commercieel uitgemolken, wat het weer een stuk minder romantisch maakt.quote:
Ik heb helemaal niks met Valentijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:11 schreef MisterO het volgende:
Het is veel leuker om op een gewone dag zonder dat je het verwacht iets te doen/krijgen, dan opquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:15 schreef MisterO het volgende:
Ach het heeft wel wat, maar aan de andere kant wordt het ook flink commercieel uitgemolken, wat het weer een stuk minder romantisch maakt.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach alsof je niet een KLEIN beetje teleurgesteld bent als je vriend op valentijnsdag helemaal niks van zich laat horen.
WAX!!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:26 schreef Waxxer het volgende:
Zal ik dan eens vertellen hoe ik....
Hai, maar wat doe ik hier want ik ben eigenlijk best moe. Behoorlijk moe. En ik wilde de comp niet opstarten maar toch gedaan en enfin dan kom ik hier uit maar eigenlijk moet ik gaan slapen maar het is hier vast toch niet levendig toch of is het al aan de betererende hand?
Het is net als met Kerst: dan haat je dat bijna gedwongen gedoe, maar ondertussen voelt het alsof heel Nederland met elkaar op de bank ligt te vrijen en bonbons eet, terwijl "jij" DWDD kijkt in je eentje op een bank met niks.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach alsof je niet een KLEIN beetje teleurgesteld bent als je vriend op valentijnsdag helemaal niks van zich laat horen.
Wat nu weer?quote:
Sinds wanneer heb jij daar een legitieme reden voor nodig, om niet te hoeven koken en uit eten te gaan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:20 schreef wonderer het volgende:
Valentijn = legitieme reden om uit eten te gaan en niet te hoeven koken![]()
Ik ook. Zijn we samen thuisquote:
Haha, ja nou, kijk, ik ging dan wel op visite, sorry dat het toen toevalligerwijs Valentijnsdag was, en toen deed ik terwijl ik aanbelde een kaart in de bus en deed dan de rest van de dag heel gewoon, en dan allemaal dingen bedenken om er op uit te gaan héél snel, zodat we voorbij de brievenbus zouden komen, maar dat lukte niet meteen.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij daar een legitieme reden voor nodig, om niet te hoeven koken en uit eten te gaan?
Ik heb het alleen over een andere thuis dan jij.quote:
Detailquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb het alleen over een andere thuis dan jij.
Je zit gewoon weer uitjes te bedenken om er met de auto op uit te kunnen gaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit voor vanavond al te denken, Uno's of Ruby Tuesday's?
Die draait helemaal nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is goed hoor. Als ik geld heb
.
Mijn ouders gaan met me zaterdag naar de film voor mijn verjaardag. Dr. Parnassus here I come.
Nee, want hij wil niet starten en ik heb geen idee hoe hij gefixt moet wordenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je zit gewoon weer uitjes te bedenken om er met de auto op uit te kunnen gaan.
Ga je trouwens het onderhoud zelf doen?Dan krijg je van die echte, dikke werkershanden en kun je heel stoer zeggen: "I fix Volvo's"
![]()
hartjes vouwen uit roze papier?quote:
Oh jee, dat is eeh... hoe zeg je dat in het Engels? Cut.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, want hij wil niet starten en ik heb geen idee hoe hij gefixt moet worden
Een heel origamifeest!quote:
Eerste nacht in je nieuwe huis?quote:
Behoorlijk cut jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh jee, dat is eeh... hoe zeg je dat in het Engels? Cut.![]()
Zeg maar dan moet jij toch eens snel een cursus gaan volgen, Volvo's fixen is be-hóór-lijk masculien!Maar, ahum, nu even serieus, het zou wel zonde zijn als hij niet meer aan de praat te krijgen is!
Was dat meteen en was dat al bekend?
Kun je nu iemand sewen om het voor elkaar te krijgen ofzo..?
Jij bent als Stroekie Junior, jullie onthouden de meest nutteloze feitjes over fokkersquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eerste nacht in je nieuwe huis?Stáát alles al?
Had je niet je internet per de vierde opgezegd en dan is dus de logische volgende vraag: waarom onthoud ik dat?
Maar enfin, trusten!![]()
Wax beheerst de Nederlandse taal wat beterquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent als Stroekie Junior, jullie onthouden de meest nutteloze feitjes over fokkers
P-a-r-d-o-n?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent als Stroekie Junior, jullie onthouden de meest nutteloze feitjes over fokkers
quote:
Op zeg euh... 13 maart iets doen is toch net zo leuk? Onverwacht enzo, veel toffer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:32 schreef Waxxer het volgende:
Waarmee ik wil zeggen dat het best leuk is hoor om iets te doen. We zijn toch niet van steen?
Oei, dat is vergelijkbaar met jou Nuno Junior noemen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je dan een naamdag hebt? Sommige landen doen heel erg aan naamdagen en zij verjaardagen ondergeschiktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:45 schreef wonderer het volgende:
Valentijnsdag lijkt me wel leuk als je Valentijn heet.
http://en.wikipedia.org/wiki/White_Dayquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Op zeg euh... 13 maart iets doen is toch net zo leuk? Onverwacht enzo, veel toffer.
O ligt dat zo gevoelig dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:50 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Oei, dat is vergelijkbaar met jou Nuno Junior noemen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:43 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, dat heeft toch een bijzondere betekenis hè.. Zoiets als Sint Nicolaas.
Ja hallo, ik zat in het complot!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
Zie je wel!!!Jij onthoudt dat ook!! Hahaha, dát je dat trouwens nog weet!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:50 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
In sommige landen is valentijnsdag ook pas ergens in Juni. Mexico geloof ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:51 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/White_Day
Oh ja, dat was ook echt letterlijk zo!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, ik zat in het complot!
Ik weet ook nog dat we allemala met Mike hebben gebeld.
En dan bedoel ik die ene met iets meer inhoud dan de huidige Mike, je weet wel, Parleur!
Niet cunt bitches face down ass up omg shit-sheets!
O ik heb geen idee waar de inhoud gebleven is!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ook echt letterlijk zo!Dat was Parleur!! Ik was even kwijt wie dat dan ook alweer was!
Maar wie heeft er dan een hond en zo niemand, wie heeft het vleesch gegeten?
Maar als je dan een naam zonder naamdag hebt, da's ook sneuquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je dan een naamdag hebt? Sommige landen doen heel erg aan naamdagen en zij verjaardagen ondergeschiktHongarije bijvoorbeeld.
S... Sssseehhh... Stroekie?!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik heb geen idee waar de inhoud gebleven is!
Nou volgens mij vinden ze altijd wel een manier om je naam te herleiden naar een naamdagnaam. Alleen met zaken als "Ocean" of zo en "Storm" wordt dat lastiger gok ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar als je dan een naam zonder naamdag hebt, da's ook sneu
hallo waar hebben we het hier overquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:50 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Heheh. Toch wel een aardig idee.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou volgens mij vinden ze altijd wel een manier om je naam te herleiden naar een naamdagnaam. Alleen met zaken als "Ocean" of zo en "Storm" wordt dat lastiger gok ik.
In Hongarije iig niet, dan is je verjaardag de dag dat je geboren bent en je naamdag een andere dag. Dat KAN natuurlijk wel op 1 dag zijn als je luie ouders hebt jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heheh. Toch wel een aardig idee.
Of zou je de naam krijgen van de persoon wiens naamdag het is als je geboren wordt? Is wel makkelijker je verjaardag onthouden als je niet zo geletterd bent.
De mijne nog steeds nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:24 schreef Xiance het volgende:
mijn big package is binnen!!!!
mooi ding, ben er super blij mee!
daar kun je nog eens mee bij de kalnten aan komen
Wat je "big" noemtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:24 schreef Xiance het volgende:
mijn big package is binnen!!!!
mooi ding, ben er super blij mee!
daar kun je nog eens mee bij de kalnten aan komen
wat een winkeliersgedachte ! Commerciele onzinquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:11 schreef MisterO het volgende:
ik zou Jasper wel een kaartje willen sturenquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat een winkeliersgedachte ! Commerciele onzin
zeg maar gerust stukken beter !quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wax beheerst de Nederlandse taal wat beter
als ultiem signaal wel doen!quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:26 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zou Jasper wel een kaartje willen sturen
Ik vond er geen bal aan, op de scene van Mo'Nique na op 't einde.quote:Op woensdag 3 februari 2010 02:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
in het kader van de oscar voorbereiding zojuist Precious gezien, ik vond het wel een echte oscar film.
De film is geen topper, maar de acteerprestatie's van Precious en haar moeder vond ik wel erg goed
volgens mij met mij er wel bij ook nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:08 schreef Ang3l het volgende:
Wordt het dan ook niets zonder jou?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
ERIIIIIIIIIIIIIIIIIK!
Ik heb net Max en de Wild Things gekocht van Dave Eggers
Nee dat heeft maar 10 regelsquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:09 schreef Xiance het volgende:
Vlarp du bist wunderbar!!
wanneer kunnen we op de dran... ehhh koffie komen???
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:58 schreef Andyvie het volgende:
Dat weten er toch wel meer hier? Zelfs ik weet dat!
O wat kunnen we weer genieten van al die travestieten!quote:
Ik kreeg de tip van een transmaatjequote:Op woensdag 3 februari 2010 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O wat kunnen we weer genieten van al die travestieten!
Dat rijmt
dat weet iedereen tochquote:
Je gaat toch niet weer die bil foto van hem posten?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O MY GOD!
Straks weet het hele topic hoe je er uit ziet!
Er zitten veel goeie films bij de nominatie's, moet er nog een heel stel kijken voordat ik echt een oordeel kan gevenquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond er geen bal aan, op de scene van Mo'Nique na op 't einde.
Daar zal misschien wel een beeldje voor uitgetrokken worden.
De rest vond ik tenenkrommend oprah oscarreikend dramatisch aangedikte ellende.
hoezo heb je dat gewonnenquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:! Ik heb een gedichtenbundel gewonnen van FOK!, met een gedicht
.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
! Ik heb een gedichtenbundel gewonnen van FOK!, met een gedicht
.
en niet eerder deze week een waarschuwend briefje in de bus gehad ?quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:14 schreef Ang3l het volgende:
TRIIIIIIIIIIIIIING de bel om fokking 8:00 's ochtends.
Ja hallo, die gele auto is van u hoorde ik? Die moet aan de kant.
Pardon?
Ja de graafmachine moet daar staan.
Ja en?
Dus dan moet uw auto weg.
Ok... ben over een half uur naar mijn werk.
Ja nee, uuuh... ja dan zou dan nu moeten.
Gedachte: Het is fokking 8:00 's ochtends, bok op met je kut graafmachine! Als je niet had geweten van wie die auto was (dankzij de buuf) dan had je ook een probleem gehad!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Realiteit: Mompel mompel mopper en auto aan de kant zet
viel spassquote:Op donderdag 4 februari 2010 07:55 schreef Vlarp het volgende:
'morge!
Ik ga vandaag op cursus in Duitsland voor een nieuw product wat we gaan verkopen. En ondertussen gaat m'n moeder samen met iemand in mijn appartement behangen, zo zie ik het graag.
Nee. Niks. Ik weet ook niet waar ze voor komen overigens.quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en niet eerder deze week een waarschuwend briefje in de bus gehad ?
Dus ik heb niet met de echte Ang3l geil zitten chatten?quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:32 schreef Ang3l het volgende:
En dan kom ik er ook nog eens achter dat iemand mijn foto's aan het gebruiken is op gaydar
GOEDEMORGEN!!!!!!!!!!!!!!!
ja maar jij ben toch gewoon nep en gefotosoept ?quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:32 schreef Ang3l het volgende:
En dan kom ik er ook nog eens achter dat iemand mijn foto's aan het gebruiken is op gaydar
Nee sorry. Maar daar kan verandering inkomen hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus ik heb niet met de echte Ang3l geil zitten chatten?
Timmer die blouse daar nog eesn voor op z'n neus.quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar jij ben toch gewoon nep en gefotosoept ?
alsof ik Richard Carpenter benquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Timmer die blouse daar nog eesn voor op z'n neus.
Whaaaaaa!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:32 schreef Ang3l het volgende:
Dan zeg je geoon dat de blouse slecht is voor je ogen. Therapeutisch verwijderen!quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof ik Richard Carpenter ben![]()
bovendien krijg ik dan ruzie met de arbo arts omdat bloese nog steeds alleen maar op therapeutische basis aanwezig is
Als vanavond die site 't weer doet dat gaat ie ff de volle laag krijgenquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whaaaaaa!!
"Wil de echte Ang3l dan nu opstaan?"
Eigenlijk best zielig als je er over nadenkt...
everybody wants to be like youquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als vanavond die site 't weer doet dat gaat ie ff de volle laag krijgen
Je een beetje voordoen als mij. Bitch.
Net als die hoer die hier post met angei ipv angel (en dan de hoofdletter i zodat het een I lijkt)
Nou zo'n pretje is dta niet hoorquote:
ja dan gaat hij hier weer met ontbloot bovenlijf rond paraderen, alsof dat een weldaad voor de ogen isquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zeg je geoon dat de blouse slecht is voor je ogen. Therapeutisch verwijderen!
Jaja, hoe heb je dat daadwerkelijk voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:13 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik heb mezelf een gekneusde rib gehoest.
Kusje van G_L erop is wel mogelijk of te pijnlijk ?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:13 schreef oinaru_isan het volgende:
En dan gaat gruwelijk zeer doen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:13 schreef oinaru_isan het volgende:
LOLquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net als die hoer die hier post met angei ipv angel (en dan de hoofdletter i zodat het een I lijkt)
Proberen ze je te ronselen of kijken ze je angstig aan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:39 schreef Desmonkey het volgende:
Ow gosh. Ik denk dat de mannen bij de wasserette mij als potentiële taliban-strijder zien.
Geen idee, na een "Nick Kamen" gedaan te hebben gingen ze opeens vragen stellenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Proberen ze je te ronselen of kijken ze je angstig aan?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:43 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Geen idee, na een "Nick Kamen" gedaan te hebben gingen ze opeens vragen stellen
Dat is wat ik nu mag slikken idd. En het doet pijnquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan gaat gruwelijk zeer doen.
Paracetamol met codeine dus.
(Ik heb het ook een x gehad)
I knowquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:31 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dat is wat ik nu mag slikken idd. En het doet pijn
Hihiquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goh, wie zou daar voor gezorgd hebben destijds?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hihi.
Nou ik probeerde net in te loggen en dat account is volgens mij of geband of stuk of wat dan ook want ik zag nergens topics en kon nergens reageren.
Dus dat grapje is ook over.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Het was maar een grapje. En stiekem wilde ik jou ook zijn
.
Ik ben benieuwd. Kon dus het profiel zelf niet bekijken omdat gaydar er vamochtend uit lag. Maar iemand sprak me aan met "Hey die en die foto wordt gebruikt door iemand waar ik al een tijd mee chat"quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat op gaydar ben ik trouwens niet hoor. Daar gebruik ik iemand anders zijn foto's weer voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Doet me denken aan:quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
I ain't got the nerve, I ain't got the makings of
the man you deserve, I ain't got the time
If Only.
You're Nina Simone, when we talk on the phonequote:
Joshuaquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You're Nina Simone, when we talk on the phone
When you speak to me I am truly no longer alone
Ben jij dan Simone de Bouvoir als je uit de auto stapt?quote:
Goed. Ik vind mijn naam wel lekker grande klinkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben jij dan Simone de Bouvoir als je uit de auto stapt?
Ben ik wel Silvia Plath als ik uit bad stap!
Ja die heb ik dus niet hier, en vanochtend deed de site 't nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:29 schreef wonderer het volgende:
Trouwens, vlinder, da's toch ook wel een compliment?Doe es een linkje naar het profiel?
Onze nieuwe HR'der is qua houding en gezichtsuitdrukking precies jou!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:29 schreef wonderer het volgende:
Trouwens, vlinder, da's toch ook wel een compliment?Doe es een linkje naar het profiel?
Ja, ze kunnen toch ook gewoon zeggen dat je er leuk uit zietquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:37 schreef Ang3l het volgende:
En ergens is het misschien een compliment... maar ik heb het toch liever niet!
Idd voor je het weet kaapt ie jouw droomman weg.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:37 schreef Ang3l het volgende:
En ergens is het misschien een compliment... maar ik heb het toch liever niet!
Ja, maar hoe gaat ie dat dan doen als ie 'm IRL ziet? Mijn foto voor z'n hoofd houden?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Idd voor je het weet kaapt ie jouw droomman weg.
En daarbij als jouw droomvent in een fake profiel trapt dan is ie dom en dus verre van een droomvent.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar hoe gaat ie dat dan doen als ie 'm IRL ziet? Mijn foto voor z'n hoofd houden?
Daaaarom lukt het hem niet.. hij is gewoon te mooi om waar te zijn.. zijn droomkerels trappen daar niet in!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En daarbij als jouw droomvent in een fake profiel trapt dan is ie dom en dus verre van een droomvent.
Wat een sukkelquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:50 schreef Desmonkey het volgende:
Misschien, net als Gerard Joling, toch een vergeten account?
'Nep-Geer' blijkt tóch echte Gerard Joling
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daaaarom lukt het hem niet.. hij is gewoon te mooi om waar te zijn.. zijn droomkerels trappen daar niet in!
Ik heb hetzelfde probleem. Ik spreek dus uit ervaring.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daaaarom lukt het hem niet.. hij is gewoon te mooi om waar te zijn.. zijn droomkerels trappen daar niet in!
Wat? Datje droommannen niet in jou trappen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. Ik spreek dus uit ervaring.
serious manquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Waarom schalt er nu heel hard: Can anybooooody fiiiiiiiiiiiiiiind meeeeeeeee, somebody to looooooooooove!!!
Serious what?quote:
Gefeliciteerd met die docent die je een complimentje gaf, trouwensquote:
ja ik wist niet eens dat hij dat kon, zo'n strijd met hem gehad de afgelopen 4 jaarquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met die docent die je een complimentje gaf, trouwens
dat liedje speelt een rol in serious manquote:
Misschien deed ie dat wel expres om je te porren het uiterste uit jezelf te halen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja ik wist niet eens dat hij dat kon, zo'n strijd met hem gehad de afgelopen 4 jaar
Omdat kattenpis een ingredient is van veel parfums?quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:40 schreef Desmonkey het volgende:
Op zoek naar een herengeur: Met lege handen thuisgekomen. Waarom ruiken veel herengeuren naar kattenpis?.
Ow vandaarquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat kattenpis een ingredient is van veel parfums?
Dus dat DN profiel met die enormequote:Op donderdag 4 februari 2010 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, ikw eet niet WAT ie er allemaal mee doet... maar straks kom ik er nog door in de problemen![]()
Denken mensen dat ik 't was met die pielewaps voor de cam!
Ik cancel vast onze volgende filmavondquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:44 schreef Ang3l het volgende:
OMG! Straks is het gewoon mij.... maar dan wel met inhoud en een leuk karakter
The better version of me!!!
verkapte-kijk-mij-eens-boeken-lezen-postquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:40 schreef PhalanX het volgende:
waarom ben ik mijn boekenkast aan het uitmesten? Wat een hels karwei... waarom lees en koop ik boeken!? Het is gewoon te veel rotzooi!
Ga je spul wegdoen? Maak je dan even een lijstje?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:40 schreef PhalanX het volgende:
waarom ben ik mijn boekenkast aan het uitmesten? Wat een hels karwei... waarom lees en koop ik boeken!? Het is gewoon te veel rotzooi!
Heb je nog wat leuke boeken over?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:40 schreef PhalanX het volgende:
Anders vertel jij ff een keer wat leuksquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
Ware stormloop...
1 topic 3 dagen... netjes!
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien moeten er mensen een neprel veroorzaken! JA GOED IDEE!
Neuken!?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien moeten er mensen een neprel veroorzaken! JA GOED IDEE!
Het is je broer!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://www.gaydar.nl/sjors_
De faker, as you asked
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |