abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77711385
Iemand Gifje?
pi_77711977
Ola prikt er nog maar eentje bij in
Brutal. Fucking. Metal.
pi_77712322
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 20:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ola prikt er nog maar eentje bij in
Kat int bakkie.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_77712618
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 20:17 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Kat int bakkie.
Joah, zijn gewoon 3 punten.
Morgen wordt belangrijk
Brutal. Fucking. Metal.
pi_77713024
3 Punten binnen, nu afwachten wat Ajax - FC Twente wordt.
Brutal. Fucking. Metal.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 20:39:04 #131
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_77713082
Niet veel goals, maar ook geen problemen gehad.

Op naar morgen. Ik kan me de laatste keer dat ik hoopte dat Ajax zou winnen niet meer herinneren.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_77713096
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 20:39 schreef Frey het volgende:
Niet veel goals, maar ook geen problemen gehad.

Op naar morgen. Ik kan me de laatste keer dat ik hoopte dat Ajax zou winnen niet meer herinneren.
Stiekem hoop ik het nu nog niet
Brutal. Fucking. Metal.
pi_77714156
quote:
PSV breidt mogelijk het contingent aan Mexicanen uit. De Eindhovense club volgt nauwlettend de verrichtingen van Javier Hernández, in het Midden-Amerikaanse land ook wel bekend als El Chicharito. De 21-jarige aanvaller staat onder contract bij Chivas en scoort met name dit seizoen aan de lopende band. In 54 duels voor de club uit Guadalajara scoorde de enkelvoudig international 22 doelpunten.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=96937

Ben benieuwd, klinkt goed.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_77714247
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 21:08 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=96937

Ben benieuwd, klinkt goed.
Indd, maar we hebben al veel aanvallers he...
Ze scoren alleen te weinig
Brutal. Fucking. Metal.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 21:30:32 #135
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_77714874
Hoe was het spel? Ik was helaas niet in de gelegenheid om naar het stadion te gaan of op tv/computer te kijken
Toivonen weer gescoord, dat is sowieso goed. Krijgt hij zelfvertrouwen van
pi_77714911
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 21:30 schreef leolinedance het volgende:
Hoe was het spel? Ik was helaas niet in de gelegenheid om naar het stadion te gaan of op tv/computer te kijken
PSV was beter, misschien wel veel beter. Maar creëerde weer veel te weinig kansen, scoorde ook veel te weinig.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_77714995
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 21:30 schreef leolinedance het volgende:
Verzorgd, niet hoogstaand, maar gewoon de wedstrijd gecontroleerd gewonnen. Isaksson heeft niet één keer hoeven redden.
pi_77715026
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 21:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

PSV was beter, misschien wel veel beter. Maar creëerde weer veel te weinig kansen, scoorde ook veel te weinig.
Ik denk dat er enigszins met de handrem erop werd gespeeld. Als PSV voluit was gegaan om Ado op de pijnbank te leggen was het met gemak 3 of 4-0 geworden.
pi_77715060
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 21:35 schreef Imperatore het volgende:

[..]

Ik denk dat er enigszins met de handrem erop werd gespeeld. Als PSV voluit was gegaan om Ado op de pijnbank te leggen was het met gemak 3 of 4-0 geworden.
Ja, en ik vraag me af waarom. Heb je de kans om een keer goed veel vertrouwen te krijgen met een (monster)zege, doe je het niet...
Brutal. Fucking. Metal.
pi_77715148
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 21:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ja, en ik vraag me af waarom. Heb je de kans om een keer goed veel vertrouwen te krijgen met een (monster)zege, doe je het niet...
We hebben nogal een druk programma. Waarom zou je tegen ADO risico's nemen? Dit is wel de derde wedstrijd in een week tijd, vergeet dat niet. Normaal gesproken ben ik geneigd het met je eens te zijn, maar nu zie ik dat anders.

Overigens nog één overwinning en we hebben al net zoveel zeges behaald als in heel het vorige seizoen.
pi_77715197
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 21:39 schreef Imperatore het volgende:

[..]

We hebben nogal een druk programma. Waarom zou je tegen ADO risico's nemen? Dit is wel de derde wedstrijd in een week tijd, vergeet dat niet. Normaal gesproken ben ik geneigd het met je eens te zijn, maar nu zie ik dat anders.

Overigens nog één overwinning en we hebben al net zoveel zeges behaald als in heel het vorige seizoen.
Moet geen probleem zijn in deze vorm, we zullen wel moeten, met de hete adem uit Enschede in de nek
Brutal. Fucking. Metal.
pi_77715354
pi_77715381
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 21:45 schreef mediaconsument het volgende:
[ afbeelding ]
Die kop van Danko erachter
Brutal. Fucking. Metal.
pi_77715565
Leuk voor 'Maza' dat hij scoort. Hij speelt lekker sober en degelijk, had ik bij zijn komst niet verwacht. Als ik het me goed herinner draaide hij vorig jaar (net als de rest) niet zo lekker.

Overigens hoop ik net als de meesten hier (?) op een overwinning van Ajax. Dan kun je Ajax en Twente op resp. 12 en 6 punten zetten door zelf van ze te winnen.
pi_77715695
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 21:52 schreef Imperatore het volgende:
Leuk voor 'Maza' dat hij scoort. Hij speelt lekker sober en degelijk, had ik bij zijn komst niet verwacht. Als ik het me goed herinner draaide hij vorig jaar (net als de rest) niet zo lekker.

Overigens hoop ik net als de meesten hier (?) op een overwinning van Ajax. Dan kun je Ajax en Twente op resp. 12 en 6 punten zetten door zelf van ze te winnen.
Ik weet niet of het reëel is om te zeggen dat wij van Ajax winnen in Amsterdam...
Brutal. Fucking. Metal.
pi_77715758
Punten pakken we meestal wel in Amsterdam, maar daar moet je niet gewoon vanuitgaan.
pi_77715784
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 21:52 schreef Imperatore het volgende:

Wat mij betreft spelen ze gelijk, op allebei 2 punten uitlopen.
Dit, dus.
pi_77715788
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 21:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ik weet niet of het reëel is om te zeggen dat wij van Ajax winnen in Amsterdam...
Ik ook niet. Ik geef alleen aan dat je de mogelijkheid hebt.

Maar laten we wel wezen. De Arena is nou niet het meest door ons gevreesde bolwerk.
pi_77715827
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 22:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat mij betreft spelen ze gelijk, op allebei 2 punten uitlopen.
Idd

Ajax is gewoon de grootste concurent.
KLinkt raar maar dat is gewoon zo.
pi_77715910
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 22:02 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Idd

Ajax is gewoon de grootste concurent.
KLinkt raar maar dat is gewoon zo.
Of hebben we hier met z'n allen gewoon de grootste hekel aan die club, incluis mezelf? Ik heb namelijk het idee dat veel mensen er gemakshalve van uit gaan dat Twente 'toch wel een terugval krijgt'.

Op zich is een gelijkspel altijd beter dan wanneer één van beide ploegen wint: of twee concurrenten laten samen 4 punten liggen of samen maar 3. Zo was het ook beter geweest dat het zowel in Twente als in Amsterdam gelijk was geworden. Maar goed, we zien wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')