Kat int bakkie.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ola prikt er nog maar eentje bij in
Stiekem hoop ik het nu nog nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:39 schreef Frey het volgende:
Niet veel goals, maar ook geen problemen gehad.
Op naar morgen. Ik kan me de laatste keer dat ik hoopte dat Ajax zou winnen niet meer herinneren.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=96937quote:PSV breidt mogelijk het contingent aan Mexicanen uit. De Eindhovense club volgt nauwlettend de verrichtingen van Javier Hernández, in het Midden-Amerikaanse land ook wel bekend als El Chicharito. De 21-jarige aanvaller staat onder contract bij Chivas en scoort met name dit seizoen aan de lopende band. In 54 duels voor de club uit Guadalajara scoorde de enkelvoudig international 22 doelpunten.
Indd, maar we hebben al veel aanvallers he...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:08 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=96937
Ben benieuwd, klinkt goed.
PSV was beter, misschien wel veel beter. Maar creëerde weer veel te weinig kansen, scoorde ook veel te weinig.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:30 schreef leolinedance het volgende:
Hoe was het spel? Ik was helaas niet in de gelegenheid om naar het stadion te gaan of op tv/computer te kijken
Toivonen weer gescoord, dat is sowieso goed. Krijgt hij zelfvertrouwen van
Verzorgd, niet hoogstaand, maar gewoon de wedstrijd gecontroleerd gewonnen. Isaksson heeft niet één keer hoeven redden.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:30 schreef leolinedance het volgende:
Hoe was het spel? Ik was helaas niet in de gelegenheid om naar het stadion te gaan of op tv/computer te kijken
Toivonen weer gescoord, dat is sowieso goed. Krijgt hij zelfvertrouwen van
Ik denk dat er enigszins met de handrem erop werd gespeeld. Als PSV voluit was gegaan om Ado op de pijnbank te leggen was het met gemak 3 of 4-0 geworden.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV was beter, misschien wel veel beter. Maar creëerde weer veel te weinig kansen, scoorde ook veel te weinig.
Ja, en ik vraag me af waarom. Heb je de kans om een keer goed veel vertrouwen te krijgen met een (monster)zege, doe je het niet...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:35 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Ik denk dat er enigszins met de handrem erop werd gespeeld. Als PSV voluit was gegaan om Ado op de pijnbank te leggen was het met gemak 3 of 4-0 geworden.
We hebben nogal een druk programma. Waarom zou je tegen ADO risico's nemen? Dit is wel de derde wedstrijd in een week tijd, vergeet dat niet. Normaal gesproken ben ik geneigd het met je eens te zijn, maar nu zie ik dat anders.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, en ik vraag me af waarom. Heb je de kans om een keer goed veel vertrouwen te krijgen met een (monster)zege, doe je het niet...
Moet geen probleem zijn in deze vorm, we zullen wel moeten, met de hete adem uit Enschede in de nekquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:39 schreef Imperatore het volgende:
[..]
We hebben nogal een druk programma. Waarom zou je tegen ADO risico's nemen? Dit is wel de derde wedstrijd in een week tijd, vergeet dat niet. Normaal gesproken ben ik geneigd het met je eens te zijn, maar nu zie ik dat anders.
Overigens nog één overwinning en we hebben al net zoveel zeges behaald als in heel het vorige seizoen.
Ik weet niet of het reëel is om te zeggen dat wij van Ajax winnen in Amsterdam...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:52 schreef Imperatore het volgende:
Leuk voor 'Maza' dat hij scoort. Hij speelt lekker sober en degelijk, had ik bij zijn komst niet verwacht. Als ik het me goed herinner draaide hij vorig jaar (net als de rest) niet zo lekker.
Overigens hoop ik net als de meesten hier (?) op een overwinning van Ajax. Dan kun je Ajax en Twente op resp. 12 en 6 punten zetten door zelf van ze te winnen.
Wat mij betreft spelen ze gelijk, op allebei 2 punten uitlopen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:52 schreef Imperatore het volgende:
Leuk voor 'Maza' dat hij scoort. Hij speelt lekker sober en degelijk, had ik bij zijn komst niet verwacht. Als ik het me goed herinner draaide hij vorig jaar (net als de rest) niet zo lekker.
Overigens hoop ik net als de meesten hier (?) op een overwinning van Ajax. Dan kun je Ajax en Twente op resp. 12 en 6 punten zetten door zelf van ze te winnen.
Ik ook niet. Ik geef alleen aan dat je de mogelijkheid hebt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik weet niet of het reëel is om te zeggen dat wij van Ajax winnen in Amsterdam...
Iddquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat mij betreft spelen ze gelijk, op allebei 2 punten uitlopen.
Of hebben we hier met z'n allen gewoon de grootste hekel aan die club, incluis mezelf? Ik heb namelijk het idee dat veel mensen er gemakshalve van uit gaan dat Twente 'toch wel een terugval krijgt'.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd
Ajax is gewoon de grootste concurent.
KLinkt raar maar dat is gewoon zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |