abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97112718
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:44 schreef Blurred86 het volgende:
aircoach rijdt in ieder geval 24u per dag ('s nachts iedere 20 minuten geloof ik?) en kost 7 euro enkele reis naar het centrum.
Airlink is goedkoper dan Aircoach, bus 747, kan niet missen eigenlijk.
http://www.dublinbus.ie/e(...)/All-Timetables/747/

Er zijn ook lokale bussen die (met meer stops) naar het centrum gaan, maar die konden wij zo 1-2-3 niet vinden, en de 747 staat vlakbij de uitgang van de luchthaven.
pi_97113450
Straks even examen doen bij RIAM en dan lekker een biertje in temple bar doen, wellicht even naar Fibbers of Bruxelles daarna. O+
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_97123262
Wij zijn toen een avondje wezen stappen in McGruders, net buiten het centrum. Zeer lekkere techno, maar alleen geschikt als je een beetje van een underground sfeertje houdt.
^ To je nesmysl ^
  zaterdag 21 mei 2011 @ 19:04:54 #94
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97126616
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:12 schreef Jape het volgende:

[..]

Airlink is goedkoper dan Aircoach, bus 747, kan niet missen eigenlijk.
http://www.dublinbus.ie/e(...)/All-Timetables/747/

Er zijn ook lokale bussen die (met meer stops) naar het centrum gaan, maar die konden wij zo 1-2-3 niet vinden, en de 747 staat vlakbij de uitgang van de luchthaven.
airlink is idd 1 euro goedkoper dan aircoach, maar gaat niet 24u/dag en gaat niet verder dan het centrum (al is dat voor toeristen meestal ver genoeg natuurlijk).
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_97153678
Zou dit een probleem kunnen gaan vormen: http://www.icelandreview.(...)l_0_378076.news.aspx
Voor de vlucht aangezien ik a.s woensdag heenga en zondag terug? Of geen ideeën ook hier?
pi_97153786
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:27 schreef Elmostyle het volgende:
Zou dit een probleem kunnen gaan vormen: http://www.icelandreview.(...)l_0_378076.news.aspx
Voor de vlucht aangezien ik a.s woensdag heenga en zondag terug? Of geen ideeën ook hier?
Zover bekend nog geen problemen. Ik moet op 2 Juni naar Oostenrijk vliegen en hoop ook dat het bij deze uitbarsting blijft daar Ierland wel dichter bij Ijsland ligt dan mainland Europe. :{
pi_97154017
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:30 schreef laforest het volgende:

[..]

Zover bekend nog geen problemen. Ik moet op 2 Juni naar Oostenrijk vliegen en hoop ook dat het bij deze uitbarsting blijft daar Ierland wel dichter bij Ijsland ligt dan mainland Europe. :{
Hmm oke dan maar afwachten :{ ben benieuwd..
pi_97154150
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:36 schreef Elmostyle het volgende:

[..]

Hmm oke dan maar afwachten :{ ben benieuwd..
Als er niet meedere uitbarstingen komen en de wind is gunstig dan zou het geen problemen moeten opleveren. :N

Europe's air traffic control organisation has said it expected no impact on European or transatlantic flights for at least 24 hours.
pi_97157508
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:40 schreef laforest het volgende:

[..]

Als er niet meedere uitbarstingen komen en de wind is gunstig dan zou het geen problemen moeten opleveren. :N

Europe's air traffic control organisation has said it expected no impact on European or transatlantic flights for at least 24 hours.
Oke dan maar afwachten inderdaad, bedankt voor je info :)
pi_97160186
Update'je:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-week-westen-europa/

"Gebaseerd op vijfdaagse voorspellingen zal de aswolk van de IJslandse vulkaan (kaart) dinsdag het noorden van Schotland en op donderdag of vrijdag delen van Groot-Brittannië, Frankrijk en Spanje bereiken."
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 22 mei 2011 @ 18:57:07 #101
39237 crew  H_T
2733
pi_97165304
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:27 schreef Elmostyle het volgende:
Het zou kunnen, vorig jaar was ik door de aswolk verplicht een dag langer in Dublin. Op zich niet heel erg, maar wel vervelend als je heel vroeg op staat en het pas op het vliegveld te horen krijgt (avond er voor stond er nog dat alles wel zou gaan) waardoor je een halve dag kwijt bent. Goed in de gaten houden dus :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_97165389
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Het zou kunnen, vorig jaar was ik door de aswolk verplicht een dag langer in Dublin. Op zich niet heel erg, maar wel vervelend als je heel vroeg op staat en het pas op het vliegveld te horen krijgt (avond er voor stond er nog dat alles wel zou gaan) waardoor je een halve dag kwijt bent. Goed in de gaten houden dus :)
Het langer blijven vindt ik niet zozeer het probleem, het niet heen kunnen zou ik een groter probleem vinden als ik woensdagavond begin :)

Ik houd Google Nieuws continu d'r bij =P Wel heel opvallend dat de Nederlandse berichten allemaal redelijk pessimistisch zijn, en de belgische berichten(Gazet / De Standaard) allemaal enorm optimistisch zijn en 't hebben over een 'lokale scheet van een vulkaan'.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 22 mei 2011 @ 19:00:48 #103
39237 crew  H_T
2733
pi_97165483
quote:
3s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:58 schreef Elmostyle het volgende:

[..]

Het langer blijven vindt ik niet zozeer het probleem, het niet heen kunnen zou ik een groter probleem vinden als ik woensdagavond begin :)

Ik houd Google Nieuws continu d'r bij =P Wel heel opvallend dat de Nederlandse berichten allemaal redelijk pessimistisch zijn, en de belgische berichten(Gazet / De Standaard) allemaal enorm optimistisch zijn en 't hebben over een 'lokale scheet van een vulkaan'.
Zeker weten of de vlucht gaat of niet doe je pas kort van te voren, dus maak je niet al te druk over de nieuwsberichten van nu. Die van dinsdagavond/woensdagochtend zijn dan interessanter
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_97165693
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 19:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Zeker weten of de vlucht gaat of niet doe je pas kort van te voren, dus maak je niet al te druk over de nieuwsberichten van nu. Die van dinsdagavond/woensdagochtend zijn dan interessanter
Hmm oke, de vlucht kan ik op de dag zelf nog kostenloos annuleren, mijn hotel tot pas maximaal maandagavond kostenloos. Dan neem ik maar 't risico dat 't goed zal komen :)
pi_97237843
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 19:05 schreef Elmostyle het volgende:

[..]

Hmm oke, de vlucht kan ik op de dag zelf nog kostenloos annuleren, mijn hotel tot pas maximaal maandagavond kostenloos. Dan neem ik maar 't risico dat 't goed zal komen :)
Op het moment zijn alleen vluchten van en naar Schotland gecancelled, dus je hoeft je geen zorgen te maken. :)
Die wolk komt hier geen eens en ook niet in Nederland. :N

http://icelandreview.com/(...)expart_grimsvotn.gif
pi_97238164
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 09:55 schreef laforest het volgende:

[..]

Op het moment zijn alleen vluchten van en naar Schotland gecancelled, dus je hoeft je geen zorgen te maken. :)
Die wolk komt hier geen eens en ook niet in Nederland. :N

http://icelandreview.com/(...)expart_grimsvotn.gif
Oww uitstekend! Enorm bedankt :)
pi_97238536
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 10:05 schreef Elmostyle het volgende:

[..]

Oww uitstekend! Enorm bedankt :)
Wanneer vlieg je? Op de 27e verwacht men wel wat hier.
pi_97239850
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 10:17 schreef laforest het volgende:

[..]

Wanneer vlieg je? Op de 27e verwacht men wel wat hier.
Ik vlieg de 25e heen naar Dublin vanaf Brussel, en de 29e terug(Naar Brussel).
Dat ik daar iets langer vastzit is niet zozeer een probleem, zolang ik er maar kan komen :)
  dinsdag 24 mei 2011 @ 11:36:52 #109
62913 Blik
The one and Only!
pi_97241085
Ik ga in Augustus waarschijnlijk een weekend, iemand suggesties voor goedkope overnachting voor 6 personen. Voorkeur gaat naar een appartementje
pi_97308540
Geen enkele vlucht gecancelled, nu wachtend bij de gate voor naar Dublin te gaan :)
pi_97316068
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 19:53 schreef Elmostyle het volgende:
Geen enkele vlucht gecancelled, nu wachtend bij de gate voor naar Dublin te gaan :)
Veel plezier! :D Hier in Dublin ook alles cool met de vluchten. :Y
pi_97345019
Ben nu in Dublin :) Gisterenavond naar Diceys en Copper Face Jacks geweest, vanavond eens kijken bij Crystal en morgen The Boomerang Club ofzo :)

Morgen eens Dublin zelf in kijken, vandaag was werken =)
pi_97465071
En weer terug in NL, Veel schotten & natuurlijk ieren gezien in Dublin. Gezellig volk daar in Dublin zeg, kunnen veel nederlanders een voorbeeld aan nemen, leuke stad waar ik nog wel eens terug zal keren=o
pi_97465699
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 19:06 schreef Elmostyle het volgende:
En weer terug in NL, Veel schotten & natuurlijk ieren gezien in Dublin. Gezellig volk daar in Dublin zeg, kunnen veel nederlanders een voorbeeld aan nemen, leuke stad waar ik nog wel eens terug zal keren=o
:D
  zondag 29 mei 2011 @ 19:48:44 #115
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_97466631
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 19:06 schreef Elmostyle het volgende:
  donderdag 11 augustus 2011 @ 13:33:46 #116
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_100596830
Net een hotel geboekt voor 16-19 september *O*
I follow you......but not on Twitter
  vrijdag 16 september 2011 @ 13:44:56 #117
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_102015457
Stormloop! :')
Zit NU in de trein naar Eindhoven. Weekendje onderdompelen in de Guinness *O*
I follow you......but not on Twitter
  zaterdag 5 januari 2013 @ 18:46:39 #118
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_121200369
Ben bezig met een weekendje Dublin te boeken en hier even bij gelezen wat leuk is. Is Temple Bar nou wel of niet leuk als je een weekendje weg bent met je lief?
  zondag 6 januari 2013 @ 04:56:09 #119
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_121220492
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:46 schreef Smash-it het volgende:
Ben bezig met een weekendje Dublin te boeken en hier even bij gelezen wat leuk is. Is Temple Bar nou wel of niet leuk als je een weekendje weg bent met je lief?
Nee. Of je moet van dronken engelsen houden.
Even snel een kroeg kan je doen maar daarna moet je zsm weer weg wezen daar.
Temple bar is geen Dublin. :r
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_121220610
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:46 schreef Smash-it het volgende:
Hoe lang wil je gaan?
Over het algemeen is het beter om een hotel te boeken aan de zuid kant van de rivier, of aan de noordzijde niet meer dan 3-4 straten van de rivier af.

Maak een uitstapje naar Howth, dat is typisch iets wat Dubliners doen in het weekend, of naar de Botanical gardens.

Temple Bar is wel degelijk leuk, in tegenstelling tot wat Kali-Mist1 zegt. Het is wat toeristisch, maar erg leuk om de sfeer te proeven en zelfs de wereldberoemde Temple Bar Inn zit vol met stamgasten.

Dublin Castle is erg aan te raden, kost weinig en je krijgt leuke anekdotes te horen. En Dublin Dungeon/prison kan ik je erg aanraden, is spannender dan Alcatraz!

Mocht je nog tijd over hebben, ga dan ook naar de Guinness brouwerij en Jameson stokerij. Als je nog meer tips wilt, o.a. over eten bijvoorbeeld, geef maar een gil. Ik heb anderhalf jaar in Dublin gewoond.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')