Niemadn?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:52 schreef donthate het volgende:
[..]
Homo's zijn oke dus ga niemadn bashen![]()
Euhm met hooligans is ook niks misquote:Op maandag 1 februari 2010 23:52 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar mensen die reageren zoals jij doet op dingen m.b.t. voetbal wel.
Ja je kent al mijn posts, ga huilen man huilebalkquote:Op maandag 1 februari 2010 23:52 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar mensen die reageren zoals jij doet op dingen m.b.t. voetbal wel.
Nee, Lonker is wel okay.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:51 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar ik noem andere mensen geen vmob-ers maar moet je lonker geen ban aannaaien
zeker weer een typoquote:
quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Nachtbagger is wel eens gezelliger. Nou ja, ik ben hier ook pas 3 keer geweest, maar toch, toen was het gezelliger
.
sommige mensen moeten slaapdronken 8 uur wekr doorstaanquote:Op maandag 1 februari 2010 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Nachtbagger is wel eens gezelliger. Nou ja, ik ben hier ook pas 3 keer geweest, maar toch, toen was het gezelliger
.
Berberaapquote:Op maandag 1 februari 2010 23:55 schreef choclat het volgende:
Ik bnn trouwens marokaan, gaan jlie my nou oowk dicsirimineren zegmaar?
Porsche loopt te kuttenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Nee, als jij een klacht indient word het wel gelooft en richt men een extra buurtcentrum op.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:55 schreef choclat het volgende:
Ik bnn trouwens marokaan, gaan jlie my nou oowk dicsirimineren zegmaar?
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:56 schreef SpiekerJozef het volgende:
Als we dan toch bezig zijn . . . .
Ik ben Christen . .
De messias!quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee, als jij een klacht indient word het wel gelooft en richt men een extra buurtcentrum op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |