quote:Op maandag 1 februari 2010 23:32 schreef donthate het volgende:
[..]
Ergste is ik ben geen eens een neger bosmongool
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
*Rochel!* *Kuch!* Volgens mij zijn er maar weinig posts waarin NIET staat dat je een neger zou zijn!
En ik ook maar porsche wilt graag zelf neger zijnquote:Op maandag 1 februari 2010 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tha hoed?? Ben gewoon blank domme idioot
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:36 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Met mij wel goed maar je moet niet zo katten hoor . . .
Neen. Ik vind het erg vermakkelijk hoe jij op mij reageert. Zo'n typisch bontkraagje.quote:
Het is hoe dat andere volk o zo slimme porsche, vmbo gedaan?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:37 schreef porsche1 het volgende:
[..]Maar ik moet lachen hoe die andere volkeren erop in gaan.
quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:39 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Neen. Ik vind het erg vermakkelijk hoe jij op mij reageert. Zo'n typisch bontkraagje.

Sorry scheetjequote:Op maandag 1 februari 2010 23:37 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Dan heb je niet op zitten letten vriend.
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:40 schreef Twizu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hihi, uit je fotoboek.
Je Twitter is kostelijkquote:Op maandag 1 februari 2010 23:40 schreef Twizu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hihi, uit je fotoboek.
Ik doe kung fu op u hoor.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:41 schreef choclat het volgende:
[..]
wat doe je stoer dan jongen? moet je klappen?![]()
Heb em al bij feedback aangemeld jegens discriminatiequote:Op maandag 1 februari 2010 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is hoe dat andere volk o zo slimme porsche, vmbo gedaan?
Ach het is zo'n Lonsdale aanhangertjequote:Op maandag 1 februari 2010 23:44 schreef donthate het volgende:
[..]
Heb em al bij feedback aangemeld jegens discriminatie
Beter dan zo´n vage voetbal fan hooligan als jijquote:Op maandag 1 februari 2010 23:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach het is zo'n Lonsdale aanhangertje
Wat, ben je nu toch wel weer een neger?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:44 schreef donthate het volgende:
[..]
Succes.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:44 schreef donthate het volgende:
[..]
Wat is er nou weer met mijquote:Op maandag 1 februari 2010 23:46 schreef Lotte. het volgende:
Hallo donthate, lysdexia en paul en de rest.
jezus beetje normaal gedag zeggen is er niet meer bij he tegenwoordig :p
IK ben ook neger gaf die gast wat om te happenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:47 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Wat, ben je nu toch wel weer een neger?
Nee, ze vermaken mij. Vind het wel plezierig hoe laag ze reageren.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:46 schreef Paul het volgende:
Porsche, zoon, pesten ze je?
Heequote:Op maandag 1 februari 2010 23:46 schreef Lotte. het volgende:
Hallo donthate, lysdexia en paul en de rest.
jezus beetje normaal gedag zeggen is er niet meer bij he tegenwoordig :p
Ok succes my boyquote:Op maandag 1 februari 2010 23:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, ze vermaken mij. Vind het wel plezierig hoe laag ze reageren.
Ja want alle voetbalfans zijn hooliganquote:Op maandag 1 februari 2010 23:47 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Beter dan zo´n vage voetbal fan hooligan als jij
Sommig eten is lekker.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:48 schreef choclat het volgende:
Ohja, ik ben een turk
ja toch?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja want alle voetbalfans zijn hooligan
nee dusquote:
Typo.quote:
vmbo hequote:
quote:
Ja maar hij is dyslectisch, jij gewoon een domme hondquote:Op maandag 1 februari 2010 23:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Typo.En laten we nou maar niet over jou starten, want dan ben ik morgen nog bezig met verbeteren.
Maar ik noem andere mensen geen vmob-ers maar moet je lonker geen ban aannaaienquote:Op maandag 1 februari 2010 23:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Typo.En laten we nou maar niet over jou starten, want dan ben ik morgen nog bezig met verbeteren.
Homo's zijn oke dus ga niemadn bashenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaan we discrimineren? Ik ben homo, shoot.
Drama-queen.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee dat niet, maar mensen die reageren zoals jij doet op dingen m.b.t. voetbal wel.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja want alle voetbalfans zijn hooligan
Pang . . . Jij bent dood poot . . .quote:Op maandag 1 februari 2010 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |