Zonde van de OP dan.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:15 schreef donthate het volgende:
Meer kan ik er niet aan toeveogen deze keer is TT wel goed gegaan
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:16 schreef porsche1 het volgende:
Het is nog geen nacht, misschien in jouw stront land. Maar hier is het gewoon 23:16
Dat is toch die Duitser?quote:
quote:
Hey, mijn oude FP vriend.quote:
Porsche is racist en moet de hele tijd kut neger zeggen stink neger oprotten ensjit verder komt ie nietquote:
MENEER DERKSENquote:
Hij is pas twaalf (bijna 13).quote:Op maandag 1 februari 2010 23:25 schreef donthate het volgende:
[..]
Porsche is racist en moet de hele tijd kut neger zeggen stink neger oprotten ensjit verder komt ie niet
Bewijs van kut neger en stink neger?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:25 schreef donthate het volgende:
[..]
Porsche is racist en moet de hele tijd kut neger zeggen stink neger oprotten ensjit verder komt ie niet
Ben jij nou al 13? Of ook nog niet?quote:
kankerkneus ben je echt waarquote:Op maandag 1 februari 2010 23:16 schreef porsche1 het volgende:
Het is nog geen nacht, misschien in jouw stront land. Maar hier is het gewoon 23:16
Nee, die smerige pedofiel.quote:
Ehh, in het voetbal zijn jullie de neuzen hoor. Dus dag dag.quote:
je vader bedoel jequote:
daarom staat er ook kneus smerige stinkkakkerlakquote:Op maandag 1 februari 2010 23:29 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ehh, in het voetbal zijn jullie de neuzen hoor. Dus dag dag.
Kanker gewoon eens op man idiootquote:Op maandag 1 februari 2010 23:29 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ehh, in het voetbal zijn jullie de neuzen hoor. Dus dag dag.
gewoon achterstaan op ajax en nog praatjes hebbenquote:
Ergste is ik ben geen eens een neger bosmongoolquote:Op maandag 1 februari 2010 23:31 schreef porsche1 het volgende:
Donthate. Je hebt je neukertje weer ingelicht? Je kon het weer niet alleen af? Ik dacht dat negers goed waren in battele, niet dus.
Je moeder komt zo pas dus zijn neukertje is niet ingelichtquote:Op maandag 1 februari 2010 23:31 schreef porsche1 het volgende:
Donthate. Je hebt je neukertje weer ingelicht? Je kon het weer niet alleen af? Ik dacht dat negers goed waren in battele, niet dus.
Je bent zo dom dat je maar begint te schelden? VMBO.quote:
Wordt tijd voor een lieve nacht bagger . . .quote:Op maandag 1 februari 2010 23:32 schreef Twizu het volgende:
Is dit de vredelievende reeks waar ik op verliefd ben geworden?
Je bent zo dom dat je maar constant moet trollen?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:33 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Je bent zo dom dat je maar begint te schelden? VMBO.
Ga jij nou maar hosselen in tha hoed. Of hoe noemt jullie soort dat?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je moeder komt zo pas dus zijn neukertje is niet ingelicht
Hoest er mee?quote:
tha hoed?? Ben gewoon blank domme idiootquote:Op maandag 1 februari 2010 23:34 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar hosselen in tha hoed. Of hoe noemt jullie soort dat?
Jij bent het niet waard om op in te gaan.
Flikker dit topic uit danquote:Op maandag 1 februari 2010 23:34 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar hosselen in tha hoed. Of hoe noemt jullie soort dat?
Jij bent het niet waard om op in te gaan.
Met mij wel goed maar je moet niet zo katten hoor . . .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |