Homo!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg altijd de neiging om juist extra plaatjes te posten in topics met homofoobjes. Dat zal de relnicht in me wel zijn.
Yep, zij het met een beroerde tongval . . .quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja die zijn met elkaar aan het praten ja![]()
Ik heb nergens gezegd stoer te zijn. En de plaatjes die ik tot nu toe gepost heb zijn echt wel zo onschuldig dat als je daar aanstoot je misschien een kleine storing in je hoofd hebtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:44 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat is idd heel erg stoer van je...
..
ja maar die van twizu zijn wel echt..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd stoer te zijn. En de plaatjes die ik tot nu toe gepost heb zijn echt wel zo onschuldig dat als je daar aanstoot je misschien een kleine storing in je hoofd hebt.
Hooguit aan je piemel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach ik zie het probleem ook niet echt, het is niet dat je opeens aan mn kont gaat zitten ofzo
ja want als je een andere mening hebt dan de jouwe, heb je een stoornis in je hoofd..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd stoer te zijn. En de plaatjes die ik tot nu toe gepost heb zijn echt wel zo onschuldig dat als je daar aanstoot je misschien een kleine storing in je hoofd hebt.
quote:
Als je een allergie hebt voor kussende mannen, ben je mssn op de verkeerde planeet geboren.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja want als je een andere mening hebt dan de jouwe, heb je een stoornis in je hoofd..
kun je het ook eens op de bal spelen i.p.v. die belachelijke dingen te insinueren
zelfde verhaal geld dus voor jouquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je een allergie hebt voor kussende mannen, ben je mssn op de verkeerde planeet geboren.
Helemaal niet, maar ik vind het gewoon overdreven dat je er van moet kotsen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja want als je een andere mening hebt dan de jouwe, heb je een stoornis in je hoofd..
kun je het ook eens op de bal spelen i.p.v. die belachelijke dingen te insinueren
Pas op jongen! Anders stop ik mijn geslachtsdeel in je anus!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
zelfde verhaal geld dus voor jou
welk verhaal?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
zelfde verhaal geld dus voor jou
Remlof? Mag ik een slotje op m'n anus?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:49 schreef Twizu het volgende:
[..]
Pas op jongen! Anders stop ik mijn geslachtsdeel in je anus!
Sure, vertel jij het tegen mijn maag. Tis wel leuk om ze onder te kotsen dan.. en als ze er dan iets van zeggen, mijn parate vechtkamp expertise te gebruikenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar ik vind het gewoon overdreven dat je er van moet kotsen.
yoga , leuke aerobicsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:49 schreef Pixie. het volgende:
Wat aan saaie bagger
Ik ga me yoga doen
toedeloe
Ik doe niets liever dan met ballen spelenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |