Hij heeft wel gelijkquote:
How cuteeequote:
Ik weet van remlof dat ongeveer alles mag behalve een stijve piemelquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:41 schreef Twizu het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik nu weer meteen een ban krijgen.
Ik geef ze groot gelijk. In zo'n bed slaapt het een stuk beter dan in een kast . . .quote:
Ik kan pas een serieus een gesprek over homoseksualiteit aan als jij pas echt weet hoe een homo is,quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
Sure gast!!
Ik vind het eigenlijk heel normaal.
Tenzij je totaal geen respect hebt voor de omgeving, ga je lekker met je partner staan bekken in de bus.. of mss wel in de trein als jij er tegenover zit. moet kunnen toch?
schei toch uiter mag wel beetje rekening met omgeving worden gehouden.. ook homo's mogen dat doen hoor
Nieuwe filter. Enkel foto's van zoenende mannen komen er nog doorheen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:42 schreef poqpoq het volgende:
edit, gvd mijn plaatjes doen het weer niet wtf!
ja die zijn met elkaar aan het praten jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:41 schreef Twizu het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik nu weer meteen een ban krijgen.
Gast, jij bent echt baas.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:43 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ik geef ze groot gelijk. In zo'n bed slaapt het een stuk beter dan in een kast . . .
Dat is idd heel erg stoer van je...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg altijd de neiging om juist extra plaatjes te posten in topics met homofoobjes. Dat zal de relnicht in me wel zijn.
idd de nicht ja...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg altijd de neiging om juist extra plaatjes te posten in topics met homofoobjes. Dat zal de relnicht in me wel zijn.
Ach ik zie het probleem ook niet echt, het is niet dat je opeens aan mn kont gaat zitten ofzoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |