Ja, vind ik ook, ik heb het nu wel echt gezien met die meisjes. Dat hele spontane is er vanaf. Straks doen ze het gewoon bewust, om te kijken wie gek genoeg is om nog steeds dat album te kopen. Zou me echt niks verbazen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:24 schreef Beregd het volgende:
die hoes is niet eens meer leuk lelijk, gewoon zielig lelijk.
Omdat hun debuut fenomenaal was en de geschiedenisboeken in gaat, terwijl de opvolgers per album zwakker werden.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:03 schreef methodmich het volgende:
Alsof de hoes wat uitmaakt. Gaat straks gewoon om de muziek op de plaat hoor. En waarom zou dat niet voor de vierde keer op rij een prima album kunnen worden?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:26 schreef emokid het volgende:
[..]
Straks doen ze het gewoon bewust, om te kijken wie gek genoeg is om nog steeds dat album te kopen. Zou me echt niks verbazen.
q.e.d.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:03 schreef methodmich het volgende:
Alsof de hoes wat uitmaakt. Gaat straks gewoon om de muziek op de plaat hoor. En waarom zou dat niet voor de vierde keer op rij een prima album kunnen worden?
Ook erg fijne liveband.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:36 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben weer een beetje laatmaar dat album van Local Natives vind ik erg tof, vooral Sun Hands en die cover van de Talking Heads
Valt ook wel mee. De eerste is wel het best inderdaad, maar de tweede en derde zijn ook nog gewoon prima platen natuurlijk. En de vierde wordt dat ook gewoon joh.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Omdat hun debuut fenomenaal was en de geschiedenisboeken in gaat, terwijl de opvolgers per album zwakker werden.
* tegen schenen trapt.
En daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Geef mij ook het oudere werk maar (en ik ben toch echt niet vies van een potje herriequote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ze zijn wel een stuk steviger geworden inderdaad, maar wij hebben ze jaren geleden al als indie geadopteerd. Niet voor niets was deel 6 van deze illustere indie-reeks genoemd naar een meesterwerkje van deze zelfde band ('In the Kingdom of Kitsch you are a Monster').
In the kingdom of indie (Indie Central VI)
We hebben trouwens in het vorige deel ook al kort over de nieuwe plaat gediscussieerd. Het is vooral heel erg... anders. Ik prefereer het oude werk.
Dat is precies wat ik dacht toen ik hem zag!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:20 schreef Grobbel het volgende:
Alweer een nieuwe van Portugal.The Man? Jesus.
Ah wat leuk, een nieuwe Josh Rouse! Dat heb ik echt al minstens twee jaar niet geluisterd. Die ga ik eens even opzoeken morgen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:25 schreef Numbie het volgende:
Die nieuwe van Josh Rouse is wel weer erg fijn hoor... Had zo als soundtrack onder Woody Allen's 'Vicky Christina Barcelona' gekund![]()
[ afbeelding ]
Hmm, had die andere nieuwe nog niet geluisterd! Klinkt erg goed. Hoe heet de nog nieuwere nieuwe dan?:)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:17 schreef kciR het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik dacht toen ik hem zag!
American Ghetto is de laatste, die officieel nog moet uitkomen volgens mij, of net is uitgekomen. Satanic Satanist was van 2009.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm, had die andere nieuwe nog niet geluisterd! Klinkt erg goed. Hoe heet de nog nieuwere nieuwe dan?:)
Ik wist wel dat er 2 versies van waren, maar ik dacht dat Majestic remixes waren ofzo.. Maar als het de moeite is, dan ga ik hem een keer opzoeken! (Ik heb Satanic)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:09 schreef Norrage het volgende:
hmm grappig, ik heb the Majestic Majesty en de Satanic Satanist..Dezelfde nummers, maar in een majestic en in een satanic jasje! Heel grappig subtiel verschil, bevalt me wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |