Tot ze gingen bliepen, maakten ze best aardige plaatjes.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:31 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Mich is inderdaad een groot liefhebber van Radiohead.
Die van Built to Spill is echt te vet gewoon, 20 minuten duurt die ook of zo. Deze cover is trouwens ook heel erg mooi, een van mijn lievelingsnummers sowieso. Bedankt voor het delen.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:10 schreef CatsInTheWell het volgende:
Leuk bandje dat inderdaad, Phoenix. Hun derde plaat veel gedraaid (vooral omdat m'n ex er zo'n groot fan van was), hoewel de nieuwe ook fraai is.
Even een indiegerelateerdkickje met deze fantastische uitvoering (is alweer wat ouder, dus kan al wel gepost zijn hier) van Cortez The Killer (Neil Young) door niemand minder dan No Age's Randy Randall, Bradford Cox (van Deerhunter/Atlas Sound) en Jim Jarmusch (die filmmaker, wist niet eens dat-ie kon zingen).
Hoewel er wel meer mooie uitvoeringen van dit nummer bestaan, die van Built To Spill bijvoorbeeld.
"Tududududu, did you see the styyyyyyylish kids in the riooooot?"quote:Op maandag 29 maart 2010 18:17 schreef ralfseltje het volgende:
Ook leuk: http://pitchfork.com/news/38310-the-libertines-to-reunite/
Had ik toch niet verwacht
Ah, kan wel kloppen inderdaad. Ken 'm eigenlijk alleen van die film met Iggy Pop en Tom Waits.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:08 schreef emokid het volgende:
[..]
Die van Built to Spill is echt te vet gewoon, 20 minuten duurt die ook of zo. Deze cover is trouwens ook heel erg mooi, een van mijn lievelingsnummers sowieso. Bedankt voor het delen.
Jim Jarmusch bracht geloof 30 jaar geleden al een aantal albums uit met bands, in de no wave scene en zo, weet zo niet meer welke.
Ik vind er niets aan, aan Zoey wel natuurlijk, maar de muziek niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:06 schreef Norrage het volgende:
De nieuwe She & Him op de luisterpaal. Vond het eerste album erg te pruimen. Zoey en M. Ward
Ja precies, heb het hele album net achter elkaar geluisterd...maar ja....:Pquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:26 schreef Grobbel het volgende:
Net zoals bij de vorige zullen de singles me wel bekoren (zoals in dit geval 'In the Sun'), maar een heel album van die zoetheid is me gewoon te veel.
ik zou der een apart topic over openen, ziet er tof uit!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:36 schreef Maisnon het volgende:
Hebben jullie iets meegekregen van Record Club? Ik weet niet of het zomaar hier past, maar er is vast eh, interesse in
Een Project van Beck, die telkens met een groepje artiesten samen, een compleet album covered. Zo hebben ze dus Velvet Underground al gehad, en Skip Spence' Oar (met Jamie Lidell, Wilco, en Feist) en zijn ze nu bezig met Kick van INXS waar onder andere St. Vincent en die kerel van Liars aan mee doet.
http://www.beck.com/recordclub/
Zitten erg toffe nummers tussen!!
Vind ik ook, overigens wel erg in de lijn met de sigur ros soundquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:15 schreef N.i.c.k het volgende:
Jonsi solo. Weet nou niet of hij zich 'bevrijd' voelt. In elk geval fantastische plaat. En er zijn zowaar stukjes tektst verstaanbaar.
oe, linkje?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:29 schreef chansadres het volgende:
De nieuwe single van Band of Horses is echt geniaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |