Zijn er altijd veel van dat ras bij de shows? Lijkt mij lastig de keuren met al die varianten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, tis best een ingewikkeld ras hoor
![]()
Maar juist die variëteit vind ik een van de leukste dingen.
Ook qua kleuren, dat alles mag en kan
Nou, toen ik Chico net had waren er altijd maar 2 of zo ingeschreven per showquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:37 schreef Taiga het volgende:
[..]
Zijn er altijd veel van dat ras bij de shows? Lijkt mij lastig de keuren met al die varianten.
2? Das makkelijk om je kampioenstitels te krijgenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, toen ik Chico net had waren er altijd maar 2 of zo ingeschreven per show![]()
Tegenwoordig echt meestal over de dertig, ik zal zo es kijken of er al op ons forum staat hoeveel er naar Leiden komen dit jaar, toen wij er twee jaar geleden waren waren het er 35.
Best wel aantallen nu ieg.
In sommige landen worden de puffs en de naakten al apart gekeurd, in België op sommige shows, afhankelijk van de aantallen geloof ik, en in Luxemburg zijn ze apart, Duitsland geloof ik ook.
Chico is pas als veteraan gaan showen bij mijquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:50 schreef Taiga het volgende:
[..]
2? Das makkelijk om je kampioenstitels te krijgen![]()
KAn mij heel goed voorstellen dat ze apart gekeurd worden.
Ja dat is zo...quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico is pas als veteraan gaan showen bij mij![]()
En toen had ie idd wel in drie shows zn titel.
Maar voor de titel moet je toch ieg nog wel eerste worden en uitmuntend halen hoor, ik ken zat honden die daar toch wel langer over doen
Oh maar heel veel mensen zijn triest op die shows vind ik. Ik vind het leuk om te doen en tuurlijk wil je winnen, maar uiteindelijk vind ik het ook leuk om daar te zijn met zoveel honden om je heen. Veel rassen die je van dichtbij kan bekijken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb vorig jaar nog voor de gein twee echte shows met hem gelopen en een clubmatch, er waren gewoon mensen boos dat ik hun in de wielen liep met een hond die zijn titel al had
Ja hoe kon ik het vergeten...het shoppen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Ja, ik geniet altijd van de honden, en de mensen, en het shoppen, en ik vind het gewoon leuk om iets te doen met mn hond waar hij ook van geniet
![]()
Ik ben benieuwd of Sjon wat wordt voor de show, maar we zitten nu al te bedenken wie ik in augustus allemaal op de clubmatch hier ga inschrijven, en dat is echt puur voor de fun!
Ik denk dat daar alletwee de chihuahua's es mogen, en Sjon
Wij gaan als het goed is Magic daar showen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, wel heel veel vrienden van me met hun chineesjes.
Leiden schijnt nu op de nieuwe lokatie een hele leuke show te zijn, op de oude lokatie was het echt vreselijk
Wat is Bram voor hond?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:04 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja hoe kon ik het vergeten...het shoppen!![]()
Dat is het belangrijkste...dat de hond ook geniet. Ik zie ook veel honden die het allemaal maar eng vinden en het helemaal niets vinden om daar te zijn. Maar voor het fokken hebben ze dan bepaalde uitslagen nodig.
Het is ook wel veel natte vingerwerk van de keurmeesters. Maar mij maakt niet uit als Bram een ZG krijgt, hij vind het leuk en ik ook!
Alleen loop ik nu erg mank dus voorlopig kan ik hem niet uitbrengen. Maar ja, hij is nog jong
Gaaf om te zien, alleen raak ik helemaal gedemotiveerdquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Voor de showmensen / - liefhebbers, de Westminster Dog Show is weer online te bekijken![]()
Hier de chineesjes .
En hier kun je alle rassen opzoeken![]()
Zo gaaf hoe ze daar showen, echt, als ik zie hoe die honden allemaal gestacked willen worden, en hoe blij dat door de ring gaat , dan ben ik wel een beetje jaloers soms![]()
Hoe ze daar lopen is wel uitzonderlijk,ik oefen af en toe en vind het wel prima ben er 24/7 mee bezig.Het moet wel leuk blijven hoor vooral voor de hond! Op you tube zijn trouwens wel handige fvoorbeeld filmjes/trukjesquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gaaf om te zien, alleen raak ik helemaal gedemotiveerd.
Zo mooi kan Magic heul nog niet lopen! Die staat alleen maar om zich heen te kijken, en wil overal naartoe lopen waar ik niet ben. Tenzij ik een frikandel in mijn handen heb, dan wil hij die er wel even uit springen.
Oh echt?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij gaan als het goed is Magic daar showen.
't Wordt dan zijn 2e show, de 28e staan we bij KC De Peel in Asten.
Ik vind het best een beetje spannend, maar wel leuk.
Magic's papa en een heleboel halfbroertjes/zusjes van Magic gaan ook naar Leiden. Lijkt me enorm gezellig!
Trouwens, die puff bij ons op ringtraining, heeft dus ook een naaktbroertje (die was vorige week mee). En die is de fokster nu naar Brazilië aan het brengen!
!
Oh dat stacken ja,ik probeer het nu elke dag ff met Sjon maar tis nog niks om blij van te worden , hijs nog wat drukkig ervoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:30 schreef Guess. het volgende:
[..]
Hoe ze daar lopen is wel uitzonderlijk,ik oefen af en toe en vind het wel prima ben er 24/7 mee bezig.Het moet wel leuk blijven hoor vooral voor de hond! Op you tube zijn trouwens wel handige fvoorbeeld filmjes/trukjesLopen gaat hier wel oke maar het stacken
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:49 schreef Qwea het volgende:nieuwe diesel zonnebril op strekte laten maken
4 maart halen
kut, ik dacht in het SC topic te zittenquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:49 schreef Qwea het volgende:nieuwe diesel zonnebril op sterkte laten maken
4 maart halen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
kut, ik dacht in het SC topic te zitten
Zit je aan de zuip liefste???quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:49 schreef Qwea het volgende:nieuwe diesel zonnebril op strekte laten maken
4 maart halen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, toen ik Chico net had waren er altijd maar 2 of zo ingeschreven per show![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |