abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  ESF Reporter woensdag 10 februari 2010 @ 21:56:20 #51
87554 Cee
Welluk?
pi_77862994
Issi en Robbie, goh, wat een verrassende pairing - not! Ik vind die schoolkostuums zo raar daar. Alsof ze net klaar is met haar schoonmaakshift bij de Holiday Inn.
En weer een mooie routine, poehee zeg, jongens ik dank jullie uit de grond van m'n hart voor de tip naar sytycd AU. Die Issi/Robbie pairing is alles wat US had willen hebben in hun Mollee/Nathan pairing.
  ESF Reporter woensdag 10 februari 2010 @ 22:04:37 #52
87554 Cee
Welluk?
pi_77863492
Doug/Ivy.
WAT WAS DAT. Waarom? En dat nog wel op Hairspray Maar dat ging toch echt een aantal keer helemaal de mist in, de leaps (ik ken geen danstermen) van Doug waren laks en kwamen amper van de grond. Het begon goed maar het werd steeds erger. Klaarblijkelijk is deze uitzending bij voorbaat vastgesteld als "Positief blijven, iedereen is goed, alles is oké" en de harde kritieken bewaart men voor volgende week.
  ESF Reporter woensdag 10 februari 2010 @ 22:13:35 #53
87554 Cee
Welluk?
pi_77864058
Jess/Ilona/Phillpe
HOLY SHIT die molenwiek. Ik heb een zwak voor die Ilona, d'r hele uitstraling en haar manier van dansen, ik weet het niet, maar ik vind haar zo leuk. Dat lijf van Phillipe betreedt holy trinity gronden.
  ESF Reporter woensdag 10 februari 2010 @ 22:21:34 #54
87554 Cee
Welluk?
pi_77864472
Grace/Heath/Nick/Jess
Jongens, het is toch net alsof we naar een final 4 zitten te kijken hier, wat is dit nu, godsamme, aflevering 1 van de 'live'shows, het gaat nog niet eens om 't echie en we staan hier toch al een partij te choreograferen en te dansen alsof we fucking Benji & Travis & Donyelle & Heidi zijn. Heerlijk, de dans, de kostuums, de muziek en niet te vergeten de dansers. Ik denk toch wel dat Grace een van m'n favorieten is.
  ESF Reporter woensdag 10 februari 2010 @ 22:27:54 #55
87554 Cee
Welluk?
pi_77864815
Kijken jullie?

Renee/Carly/dingetje
Hmm, ik was niet zo weg van deze choreo, beetje veel van het goede. Ze verdienden beter. Wel grappige outfits.
  ESF Reporter woensdag 10 februari 2010 @ 22:37:13 #56
87554 Cee
Welluk?
pi_77865285
Top 10 guys group routine.

De hele tijd zat ik zo
Damnnnn.
  ESF Reporter woensdag 10 februari 2010 @ 22:42:26 #57
87554 Cee
Welluk?
pi_77865552
Nog een laatste post en dan zijn jullie weer even van me af: ze gaan nu live de duo's bekend maken! Tof! Ik zal ze hier niet neerzetten, heeft geen nut, merk je vanzelf wel als je gaat kijken.

GA NOU EENS KIJKEN, MENSEN.

Oh wacht, eentje dan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 10 februari 2010 @ 23:12:14 #58
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77867111
Net stijfgevroren binnengerold na het werk, met gevaar voor eigen leven de onbestrooide sneeuwwegen getrotseerd, de download is bijna binnen en dan ga ik er eens goed voor zitten. Met griesmeelpudding. Jam jam.
You cheated on me with choreography.
  donderdag 11 februari 2010 @ 00:12:14 #59
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_77869769
Ik ben ook thuis en ga kijken Ff kijken hoe ver ik kom, want moet eigenlijk wel zo naar bed...
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  donderdag 11 februari 2010 @ 00:39:17 #60
29275 BlaBlub
pi_77870424
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:39 schreef Cee het volgende:
Zit nu 'live' te kijken.

Girls group routine vond ik zo-zo. Zat meer gefixeerd te kijken naar Grace (een van m'n favorieten) en haar gelijkenis met Lady GaGa.

Gaz/Don: Die playback! Ik ga het nog een keer kijken. Want ik lette niet echt goed op aan het begin, halverwege werd het redelijk briljant.
Tweede keer gekeken: Damn ik begin Gaz een beetje sexy te vinden. Oh, wacht, de routine: eerlijkheid gebiede te zeggen, ik vond de playback/vechtstukjes het leukste maar het breakdancen zelf doe ik ze ook niet na hoor.
Ze lijkt inderdaad heel erg op Lady Gaga. Ik vond het een leuke meidenroutine. Lekker sexy en vond ook dat alle meiden erg goed waren.

Gaz en Don waren echt super. Ik heb echt heel hard gelachen bij het playback stukje
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  donderdag 11 februari 2010 @ 00:48:16 #61
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77870576
Jeepers creepers, ik ben uitgeput. Wat een show. 't Is een beetje te laat om nog een stukkie te gaan tikken, maar ik heb alles opgeschreven in mijn magic SYTYCD-schriftje. Nu lekker slapen en dromen van de forbidden romance tussen de coulissen van Heath en Nick die in mijn hoofd broeit . Mijn God, al die sexyness zo op de late avond is niet goed voor me. Toedels, tot morgenvroeg.
  donderdag 11 februari 2010 @ 00:51:38 #62
29275 BlaBlub
pi_77870616
Wat een originele dans voor de 4 ballroom mensen. Heel mooi gedaan door Jason G!

En de contempary van Robbie en Issi *zucht* prachtig. En ligt het aan mij of is Robbie zijn fietsenrek al heel wat minder geworden?

Zo en nu ga ik met pijn in mn hart toch even slapen, kijk morgen (of overmorgen ) de rest.
  donderdag 11 februari 2010 @ 09:34:08 #63
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77873665
Oooh Nigel. Nigel Nigel Nigel. Wat zal jij met afgunst hebben (moeten!) zitten kijken hoe SYTYCD Australië lekker bezig is, terwijl de laatste twee seizoen USA eigenlijk een blamage waren en de serie UK nou ook niet echt een staaltje van toptelevisieproductie is gebleken. Ik zit heel dik in kamp Bonnie/Oz hoor. Alles wat zo lekker was aan het originele format van SYTYCD hebben de Aussies gewoon intact gehouden, sterker nog, ze hebben het op veel punten verbeterd en hun eigen schwung gegeven !

Ik begon al te flikflakken van plezier toen ik de ouderwetste stage zag met die leuke overhangbalkonnetjes. En direct daarna de bejaarde leader, gewoon die met Big Poppa en het poesje van Snow! En toen startte de show in een heerlijk traag tempo, waarin uitgebreid de tijd werd genomen voor gekeuvel met de juryleden, interviewtjes met de kandidaten en behind-the-scenes-scenes van de trainingen. En waarin dus niet tien dansen werden afgeraffeld in een televisieuur (50 minuten) en dansers van het podium afgeduwd werden omdat de volgende al ongeduldig stond te trappelen.

Dan twee juryleden die niet te lui en te goed zijn om van hun reet te komen en even zeer goed te pruimen choreos in elkaar te draaien. Tante BonBon die als een soort begrijpende bovenmeesteres iedereen in de gaten houdt en moed inpraat. Natalie met de ingewikkelde achternaam die elk seizoen meer in haar rol van presentatrice en maatje van de dansers begint te groeien. De ‘live’ bekendmaking van de koppels en hun eerste dansen, plus de bijbehorende authentieke reacties.

En dan de dansers: een mix van spontane, down to earth kids die net van school zijn, jong volwassenen die hun eigen stijltje en hoekje in het dansspectrum al hebben gevonden en door de wol geverfde semi-pros die inmiddels door hebben gekregen dat dans hun leven is en die laatste doorbraak-strohalm aangrijpen. Niet de gerecycelde en door de productie in hokjes gestopte stereotypen en personalities die in de USA de revue blijven passeren.

En dan nog dit: hoe is het in hemelsnaam mogelijk om zoveel lekkers bij elkaar te brengen op één podium ? 90% van de Top 20 is bloedmooi op compleet verschillende manieren. En degenen die geen classic beauties zijn hebben zulke karakteristieke koppen en/of leuke personalities (zo’n Grace, Robbie, Renee, Don, Matt) dat ze hun eigen aantrekkelijkheid hebben. Maar het allerlekkerste wat in SYTYCD Oz voor de camera verschijnt is toch wel Mr. Jason Coleman (zolang ‘ie niet in trainingsruimte-houthakkersblouse-en-afgeknipte-jeans rondloopt, dat was even schrikken). Ik heb besloten Adam Shankman vaarwel te zeggen en te gaan homohoppen. Jason is nu my man.

Mensen, mensen, mensen, ik kan er niet over uit, ik ben zo blij met de Aussies .

Girls Group Dance
(Kritisch nootje vooraf: waarom zijn de vrouwengroepsdansen bij SYTYCD bijna altijd sexy in de jazz/broadway-hoek ?). Burlesk, verleidelijk maar niet sletterig, zonder uitzondering erg goed gedanst door de tien meiden. Videoclip-choreografie is niet mijn kopje thee, maar dit was binnen het genre behoorlijk goed. Voor mij sprongen Ilona, Grace, hip hop Jess en Ivy eruit vanwege een mix van opvallend uiterlijk en strak dansen.

Gaz & Don – breakin’ kung fu style
Dit was toch effing brilliant ? De combinatie van die lange aap met zijn wasbord en Kato met zijn judopak en coolie hat, het malle playbackstuk in het midden, en de supervette muziek. Twee breakers, compleet verschillende stylen (de powermoves van Gaz en het snelle en flexibele van Don), het werkte wonderwel goed samen. Alleen die combinatie van namen al… Gaz & Don… klinkt als Sam & Dave, Tom & Jerry, Johnny & Rijk. Gouden zet, gouden duo!

Jessica, Kieran, Matt & Will – ballroom/Viennese waltz with a twist
Okay, Jason Gilkison is vanaf nu officieel God. Superchoreografie, vooral dat gedeelte met de sjaal. Jessica… ze was me nauwelijks opgevallen bij de audities, maar wat een personality heeft dit meisje op het podium. Ben in één klap een fan. Dan die drie kerels. Alledrie zo verschillend, ieder op hun eigen manier interessant. Kieran: dat schattige baardje, aaah. Heel mooie danser, die kan veel meer dan ballroom, alles wijst daarop. ’t Is wel een hertenfoetus hoor, damn. Daar begin zelfs ik niet aan. Will: o la la, samen met Phillipe de enige echte volwassen vent dit jaar met (afgeschoren) haar op zijn borst, exotische verrassing met een geil latinlijf, alles waar de dames in dit topic rode koontjes van krijgen. Ik plaats een tvp-tje op Will. Matt: fair dinkum mate. Vond hem van de drie jongens de zwakste en eerlijk gezegd zie ik hem net superver komen (hij zichzelf geloof ik ook niet!), maar het was nou ook weer niet zo dat hij van het podium gedanst werd door de anderen.

Issi & Robbie – contemporary
Bugger. Ja hoor, traantje weggepinkt. Hell, wat een schattigheid deze twee samen. Zo zie je maar weer dat twee jonkies samen niet per se puberaal gedoe hoeft op te leveren (ja, jullie bedoel ik Mollee en Nathan). Prachtig gedanst en een hele mooie choreografie met schitterende muziek. Ik vind Issi een beeldschoon, lief meiske en Robbie… oh my. Wat een bijzondere danser, qua talent doet hij helemaal niets onder voor bv. Jakob Karr. Ik wil dat deze twee trouwen en heel veel dansende, gap-toothed baby’s krijgen!

Ivy & Doug – Broadway
Oops… de enige echte misser van de avond. Wat een gedoe met al die crazy lifts . Alleen die eerste, waarbij zij van de trap sprong en hij haar in een split opving, vond ik spectaculair. De rest… de bekende chaos van een te snelle dans die de dansers boven de pet gaat. Doug: geinige cheeky chappy maar o jee, hij was niet alleen na afloop buiten adem, volgens mij halverwege de dans al en raakte daardoor de draad een beetje kwijt. Ivy: wat een lekker wijf is zij (zusje van Anne Hathaway)… goede kop, prachtig haar, heet lijf. Heeft de potentie iedereen van het podium te dansen door haar enorme aanwezigheid. Maar meid… je hebt de irritatiefactor dus pas op. En zwijg af en toe.

Ilona, Jess & Phillipe – hip hop
God damn, weer zo’n heerlijke, vette, sexy choreo van misschien wel het lekkerste triootje van de avond. Ja, gewoon heel erg goed, meer heb ik niet te zeggen over de dans an sich. Wel over de dansers uiteraard. Ilona: wat een vrouw. Groot, sterk, stoer, mooi, charismatisch. Jess: leuke, mooie meid, doorzetter, prima danseres. En dan Phillipe… halloooooo Phillipe . Ook een tvp-tje op zijn royale borstkas. Geweldige moves, tropische lekkernij, goede kop, fantastisch lichaam en volgens mij ook nog redelijk bescheiden en zachtaardig. Minder glijerig en knapper neefje van Peter André (al weet ik niet zeker of dat eigenlijk wel een compliment is ).

Grace, Jessie, Nick & Heath – contemporary
Allereerst Nick… die jongen doet iets raars met me. Aan de ene kant doet hij me denken aan de zanger van Tokyo Hotel (dus: iieeuuwww!), aan de andere kant roept ‘ie verboden gedachten bij me op. Zo’n reli-jongen, overduidelijk homo, die half nakend als een satan vererende emogoth staat te dansen met zo’n blonde heterd als Heath… nou nou, poe poe, dan slaat mijn fantasie over rendez-vousjes tussen de coulissen op hol hoor . Grace: supertof mens, gaat ver komen (edit: ja Cee, sprekend Lady GaGa, rah-rah-ah-ah-ah). Heath: erg sterk, de vergelijking met Neil Haskell was zo gek nog niet. Jessie: vooralsnog een beetje onopvallend maar ging goed mee. De dans: woowwwwww! Heerlijke choreografie, op het foute af, super gedanst door vooral Grace en Nick. Vampires… oe, voel me opeens een 14-jarige puber met een Edward Cullen-fetish .

Carly, Mikhaela & Renee – jazz
Dit soort pure jazz(ballet)dingen hebben gewoon niet zo mijn voorkeur en ik vond het dan ook een beetje nietszeggend gedoe. Wel leuk om die Marko van seizoen 1 weer terug te zien als choreograaf. Tja, vond het allemaal een beetje K3 aan de poppers in gedrochten van jurkjes. Carly en Mikhaela… allebei blond, allebei niet heel erg snugger, vooralsnog onderling uitwisselbaar. Renee vind ik leuk en ik hoop dat ze het goed gaat doen.

Boys Group Dance
Mensen toch, het kan maar niet op. Nu weer Dancing Cyborgs. De ene niet te versmaden torso en bilpartij na de andere vloog door het beeld. Dat beginstuk achter dat schot met die uppoppende dansers vond ik het briljantste moment van de avond. Wade Robson? Sonya Tayeh? Brian Friedman? Mia Michaels? Wie zegt u? Geef mij maar Jason Coleman (en zijn pappa bear van zijn dancestudio), die gewoon zijn grote natte droom waarmaakt op een televisiepodium voor een miljoenenpubliek. Wat een held.

De koppels

Kieran & Carly mmm, eerst zien dan geloven
[b]Will & Grace briljanter kan toch bijna niet?
Doug & Jess tja... had haar liever met een Will of Phillipe gezien maar allez
Nick & Ilona hele spannende combinatie, twee uitgesproken types. Leuk!
Don & Issi de mini’s bij elkaar. Opposites attract? Laten we het hopen.
Matt & Jessie kan me er (nog) niks bij voorstellen
Gaz & Ivy zij gaat hem overpoweren en hij vliegt er snel uit
Robbie & Mikhaela voelt niet als een goede match, maar hopelijk word ik verrast!
Heath & Jessica blond ambition, kan wel wat worden deze combi!
Phillipe & Renee verrassend, maar wsl. wel een goede match

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 11-02-2010 13:31:04 ]
  donderdag 11 februari 2010 @ 13:40:53 #64
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77881529
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:39 schreef Cee het volgende: Oh, wacht, de routine: eerlijkheid gebiede te zeggen, ik vond de playback/vechtstukjes het leukste [b]maar het breakdancen zelf doe ik ze ook niet na hoor.
Droog
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:50 schreef Cee het volgende:Four-way ballroom: godskolere fapperdefap. Jason. BOH. Mooi hoor.
Was it as good for you as it was for me?
quote:
Ik blijf het een rare gewaarwording vinden, Matt die een ballroomdanser is. Weet niet, vind die kop en z'n maniertjes zo onballroomerig.
Vind die kop sowieso een rare gewaarwording .
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:56 schreef Cee het volgende:Die Issi/Robbie pairing is alles wat US had willen hebben in hun Mollee/Nathan pairing.
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:13 schreef Cee het volgende:
Jess/Ilona/Phillpe
HOLY SHIT die molenwiek. Ik heb een zwak voor die Ilona, d'r hele uitstraling en haar manier van dansen, ik weet het niet, maar ik vind haar zo leuk.
Ik ook hoor, stoer wijf, mooie kop.
quote:
Dat lijf van Phillipe betreedt holy trinity gronden.
Australische trinity... Phillipe, Will en Gaz (nou, doe Gaz maar niet eerlijk gezegd).
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:13 schreef Cee het volgende:
Top 10 guys group routine.

De hele tijd zat ik zo . Damnnnn.
Nou, sodeju zeg
  donderdag 11 februari 2010 @ 17:04:56 #65
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77889089
Nick's fav danser is Stephen Tannos.... dat snap ik wel
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 11 februari 2010 @ 17:06:31 #66
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77889143
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:34 schreef Malahide het volgende:

Allereerst Nick… die jongen doet iets raars met me. Aan de ene kant doet hij me denken aan de zanger van Tokyo Hotel (dus: iieeuuwww!), aan de andere kant roept ‘ie verboden gedachten bij me op. Zo’n reli-jongen, overduidelijk homo, die half nakend als een satan vererende emogoth staat te dansen met zo’n blonde heterd als Heath…
Ik heb nog niet gekeken, maar je omschrijving doet me al watertanden!
L'Amour menaçant:
  donderdag 11 februari 2010 @ 23:10:04 #67
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77903860
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:34 schreef Malahide het volgende:

Mensen, mensen, mensen, ik kan er niet over uit, ik ben zo blij met de Aussies .
En dan te bedenken dat je eerst niet wilde
quote:
Girls Group Dance
Wel ok. Vond het stuk naar voren lopen erg superhero-sexy
quote:
Gaz & Don – breakin’ kung fu style
Komisch komisch komisch, erg leuk!
quote:
Jessica, Kieran, Matt & Will – ballroom/Viennese waltz with a twist
Wow! Hele mooie choreo! Ik vind Jaason maar een creep, maar damn dit was vet. Matt .... tis net een dumbass crocodile dundee... geen performance uitsraling... maa je ziet wel dat ie enorm geniet!
quote:
Issi & Robbie – contemporary
En hoppa, daar kwamen ook bij mij de tranen. Dat begin zonder muziek met alleen het zuchten was o zo mooi en breekbaar............ ik was verkocht.... en daarna de dans er nog bij ook nog Plus de mooie Regina Spektor.... damn damn damn...DAMN.... *veeg veeg in gezicht* blubber blubber blubber.......... ik blijf maar janken. VOLGENDE DANS... NU!....
quote:
Ivy & Doug – Broadway
The blacker the berry, the sweeter the juice... maar dit was wat zurig. Ik vind het nummer zelf al wat schreeuwerig, snel en buiten ademerig... en dat was de dans ook. Niet synchroon vaak en niet alles ging vlekkeloos. Niet super slecht, maar het deed me weinig. Maar goed, ik moet de eerste broadway routine nog zien die me iets doet volgens mij. Eens over de irritatiefactor van Ivy... iets te schreeuwerig happyhappy aanwezig in mijn hoofd. Adam is trouwens erg lekker, maar wel ERG gay zeg
quote:
Ilona, Jess & Phillipe – hip hop
Ok…. Ahum… dat was geil. Hele lekkere strakke slowe moves… sliiiiide, gliiiiiide, bodyroll….. Damn. Oef! Dit was trouwens voor mij echt de eerste keer dat jaason “out” kwam op de tv door zijn Phillipe opmerking. Ik dacht de vroige seizoenen dat het echt een foute gladderige kamperige hetero player was…. Maar tis gewoon een foute glam-nicht
quote:
Grace, Jessie, Nick & Heath – contemporary
Ik Vampires
Ik Nick
Nick & Vampires ……
quote:
Carly, Mikhaela & Renee – jazz
Mja, ach, mwa.
quote:
Boys Group Dance
Wat een ontzettend mooie kostuums (van de meesten)…. Heath… Nick… take me away, now!
L'Amour menaçant:
  vrijdag 12 februari 2010 @ 08:34:35 #68
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77909329
Even semi off topic over de UK-serie... jullie hadden dit toch al wel gezien hè?

So You Think You Can Dance [UK] # 2
  ESF Reporter vrijdag 12 februari 2010 @ 19:16:17 #69
87554 Cee
Welluk?
pi_77929247
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:34 schreef Malahide het volgende:
Even semi off topic over de UK-serie... jullie hadden dit toch al wel gezien hè?

So You Think You Can Dance [UK] # 2
Yep, can't be arsed anymore.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 20:23:53 #70
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77931974
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:16 schreef Cee het volgende:

[..]

Yep, can't be arsed anymore.

Zolang de arse van Tommy wint vind ik alles best
  zaterdag 13 februari 2010 @ 02:47:58 #71
29275 BlaBlub
pi_77944821
Oeh eindelijk de showcase afgezien

Broadway nummer was veelste snel voor ze, is sowieso niet mn favo stijl.

Het hip hop nummer was echt GAAF! Enne Philippe En die molenwiek echt heel knap gedaan.

Contempary, vampieren act. Nick Grace

Jazz. Erg vrolijke meiden act, maar erg onder het kunnen van de meiden. Ze hebben echt veel meer in huis

EN toen het hoogtepunt van de avond Echt geniale choreografie. Kan Jason Coleman niet uit de jury en in het choreografen team gaan, dan kunnen we elke week zulke dingen zien Nee doe maar niet, dan ga ik m missen in de jury

Sowieso valt het me op dat ze echt hele goede choreografen hebben in Australie

De koppels
Heel veel van mijn favorieten zijn gecombineerd samen, dus dat vind ik wel heel leuk

Kieran & Carly Hmm, ik denk dat Carly beter met een meer ervaren oudere danser een kopper had kunnen vormen...
Will & Grace Ben erg benieuwd naar deze combinatie. Grace vind ik erg goed, Will heb ik nog niet zo'n goed beeld van..
Doug & Jess Leuk leuk leuk!
Nick & Ilona Geweldig! Maar jemig wat doet hij gay zeg
Don & Issi Hele leuke combi
Matt & Jessie Dit zie ook niet zo zitten, maar dat komt ook doordat ik nog niet zo'n goed beeld heb van Jessie. Matt de aussie vind ik opzich wel leuk
Gaz & Ivy Nee dit vind ik geen leuk koppel, ik vind Ivy echt een beetje te overdreven Erg jammer, want vind Gaz erg leuk.
Robbie & Mikhaela 2 leuke types, maar ik zie de combinatie nog niet heel erg zitten. Zeker nu ze gelijk ballroom moeten dansen volgende week.
Heath & Jessica Verrassende combi, ben erg nieuwsgierig naar!
Phillipe & Renee Ja dit vind ik een perfecte combi Ik denk dat hij haar veel zelfvertrouwen kan geven.

Vind het nu al erg dat er 2 mensen uit moeten volgende over een halve week
pi_77963682
zo ook eindelijk de show gezien, ik vergeet altijd wie wat heeft gedanst enzo, dus van mij niet een heel uitgebreid verslag.
Als eerste wil ik wel even melden dat ik het leuk vind dat (volgens mij) elke kandidaat nu van te voren al wel een paar keer in beeld is geweest vind ik altijd wel prettig. Vorig jaar bij USA zaten er een paar in de top 20 die ik echt nog nooit had gezien.
Maar de dansen mijn favorieten: de boys-routine ,(nick leek op Adam Lambert in de dans ) de ballroomdans (die matt doet me wat aan evan(s5) denken) en de twee contemporary dansen.
I tried to tease it, but i just pissed it off
  maandag 15 februari 2010 @ 17:10:14 #73
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_78023291
Na de vreselijke finale van UK nog maar eens naar de dans van Issi & Robbie gekeken......... oohhh. Hart.

L'Amour menaçant:
  ESF Reporter woensdag 17 februari 2010 @ 22:11:14 #74
87554 Cee
Welluk?
pi_78119447
Zeg, jongens. Die nieuwe aflevering ligt al een dik aantal uurtjes voor ons klaar he? Ben 'm aan het kijken nu.
  woensdag 17 februari 2010 @ 23:42:31 #75
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_78123658
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:11 schreef Cee het volgende:
Zeg, jongens. Die nieuwe aflevering ligt al een dik aantal uurtjes voor ons klaar he? Ben 'm aan het kijken nu.
Ben hem nu aan het binnenhalen
Verslagje misschien nog vannacht, anders morgen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')