whehehe dat wil ook wel helpenquote:
en de andere 4% ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:02 schreef --Tweety-- het volgende:
Zo, 96% van al mn spullen zit in de koffer!
Er waren gelukkig nog een aantal dingen uit de verpakking te halen wat me net weer even een klein beetje ruimte scheelt.
dat is een probleem voor donderdagochtend! en anders op de postquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en de andere 4% ?
die stuur je met de post of laat je die daar ?
Volgens mij staat daar oa. de preinstall in.....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft er iemand een Acer laptop? Ik zit met een domme folder EGIS_Drive die ik niet weg krijg omdat hij in gebruik is door SystemWeer van die handige gratis meegeleverde crap die me nu dus gewoon 4 GB harde schijfruimte inneemt en die ik zelf wel beter kan gebruiken. Hoe krijg ik die smut eraf?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:38 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik ben weer ff weg,
Ik ga even naar het postkantoor om te vragen wat de prijzen van het versturen van pakjes van hier naar NL zijn.
![]()
soggen?quote:
whehehequote:
even op een bank lettenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:13 schreef --Tweety-- het volgende:
Waarom hebben sommige mensen zulke slechte timing?
Stond ik net op het punt te vertrekken word ik gebeld, na een gesprek wat iets langer duurde dan ik had gehoopt wou ik weer weggaan klopt er iemand op de deur. Staat er een bezorger met een bank en of ik daar wel even op wil letten totdan mn buurvrouw weer terug is, nou nee dus.
Dus heb ik nu maar besloten om eerst even wat te gaan eten, en dan ga ik met een half uurtje nog maar een keer proberen om naar het postkantoor te gaan!
Hij wou m namelijk niet zonder toezicht in de portiek laten staan, echt alsof ik totdat mn buurvrouw weer thuis is een beetje in de portiek ga rondhangen zeker?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
even op een bank letten![]()
wat was dat voor een klapjosti
joa poaquote:
Dat is dus puur soggenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
joa poa![]()
wel uren registratie en kilometer verantwoording op orde nu. helemaal zinloos was het dus niet
nu je het zegt, de laptop is wel wat vies.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is dus puur soggen
Straks ga je nog schoonmaken enzo
Nee. Is een virtuele schijf die door een encryptietooltje van Acer zelf gebruikt wordt. Aangenomen dat de gebruiker daar prijs op stelt dus...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:14 schreef friemelaar het volgende:
Volgens mij staat daar oa. de preinstall in.....
Mijn bril is ook vies, kom je die ook ff schoonmaken?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu je het zegt, de laptop is wel wat vies.
mijn bril ook
dan mag hij wel bij mij komen dweilenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is dus puur soggen
Straks ga je nog schoonmaken enzo
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Is een virtuele schijf die door een encryptietooltje van Acer zelf gebruikt wordt. Aangenomen dat de gebruiker daar prijs op stelt dus...
of alleen je bril is viesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu je het zegt, de laptop is wel wat vies.
mijn bril ook
voor de 2de keer dan maar weerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:26 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Mijn bril is ook vies, kom je die ook ff schoonmaken?
Ik ga nog een poging doen naar het postkantoor te gaan!
doegg
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij hebben een gave tool en die wil je.
die is nu schoon, de laptop was echt een beetje viesquote:
en wat kan je nou nog verzinnen om niet te hoeven studerenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die is nu schoon, de laptop was echt een beetje vies
eeehhh.....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wat kan je nou nog verzinnen om niet te hoeven studeren
whehehequote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eeehhh.....
hee een strooiwagentracktor in het hofje![]()
gaaf, oranje zwaailamp
nou pasquote:
Het heet ook niets voor niets plug and pray.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
goede antwoord is D natuurlijk
nooit geweten dat IT zo religieus isquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het heet ook niets voor niets plug and pray.
quote:Any problems that do not relate specifically to a manufacturing defect or hardware product failure, including, but not limited to, problems caused by abuse, misuse, negligence, act of God
whehequote:
Fhaquote:
er zullen er toch nog wel een paar komen helpenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zullen we hem maar even vol maken dan?
hoiquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:19 schreef Rockiejj het volgende:
Hallo iedereen, ik schuif ook gezellig aan:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |