ik zou maar eerst wachten tot je rug beter isquote:Op maandag 1 februari 2010 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben er allang klaar mee. Ik word gewoon poortjestrapperLekker anoniem, en bij die drie keer controle in de honderd jaar nog stukken voordeliger ook
Ik snap ook geen hol van die kaart, tijdens de kerst heb ik geprobeerd dat ding te activeren.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Straks wel ja. Ik ben nog even in oorlog met de OVnazi's.
Ik heb al vanalles geprobeerd maar de laatste paar dingen passen er niet in.quote:
Hoe zie je die kaartinhoud? Is dat ook een optie op dat scherm? Mss is dat bij hem dan ook wel op magische wijze gebeurt..quote:Op maandag 1 februari 2010 23:34 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik snap ook geen hol van die kaart, tijdens de kerst heb ik geprobeerd dat ding te activeren.
Volgens de brief die ik kreeg van de ibgroep moest ik dan dat ding op zo`n activatiepunt leggen en dan je bestelling ophalen.
Bij mij stond er dat er geen bestelling klaarlag, maar toen ik op kaartinhoud ging kijken stond er al een weekabbo op, maar ik weet dus niet of ik er vanuit kan gaan of het zo goed is.
en anders nog een koffer meenemenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:37 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik heb al vanalles geprobeerd maar de laatste paar dingen passen er niet in.
Mijn plan van aanpak is alsvolgt:
Morgen alles er weer uithalen, alles wat in een verpakking zit wat eruit kan, eruit halen en flink gaan puzzelen. En als het dan nog niet lukt moet ik ff zien of ik nog wat anders kan gaan proberen, maar ik heb wel besloten dat ik mij niet laat verslaan door een paar spullen
Volgens mij was er een functie met inhoud ofzow of gegevens. Ik weet in elk geval dat ik via zo`n machine op het station mijn kaartinhoud heb gezien.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Hoe zie je die kaartinhoud? Is dat ook een optie op dat scherm? Mss is dat bij hem dan ook wel op magische wijze gebeurt..
gaat lekker daar bij de IB-groepquote:Op maandag 1 februari 2010 23:34 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik snap ook geen hol van die kaart, tijdens de kerst heb ik geprobeerd dat ding te activeren.
Volgens de brief die ik kreeg van de ibgroep moest ik dan dat ding op zo`n activatiepunt leggen en dan je bestelling ophalen.
Bij mij stond er dat er geen bestelling klaarlag, maar toen ik op kaartinhoud ging kijken stond er al een weekabbo op, maar ik weet dus niet of ik er vanuit kan gaan of het zo goed is.
Dankquote:Op maandag 1 februari 2010 23:46 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Volgens mij was er een functie met inhoud ofzow of gegevens. Ik weet in elk geval dat ik via zo`n machine op het station mijn kaartinhoud heb gezien.
De IB-groep bestaat niet meerquote:Op maandag 1 februari 2010 23:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gaat lekker daar bij de IB-groep
Dat is helaas geen optie. Via KLM mag 1 koffer en 1 stuk handbagage meenemen, en ik heb mn handbagage nu tot 10.25 kg gevuld hoewel je maar max 10 mag, maar die 0,25 is vast geen probleem.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en anders nog een koffer meenemen
Ja, het is helaas een ramp met die chipkaart, nou maar hopen dat het goedkomtquote:Op maandag 1 februari 2010 23:49 schreef Fha het volgende:
[..]
DankIk ga het doorgeven, kan meneer dat proberen terwijl ik morgen uren in de wacht hang
![]()
Toch is dat wel slim. Meteen weer een betere naamquote:
Ik hoop het ookquote:Op maandag 1 februari 2010 23:54 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, het is helaas een ramp met die chipkaart, nou maar hopen dat het goedkomt
Ja. alleen heb ik hier eerst een ander soort gedoe om aan te werken, het inpakken van mijn koffer!quote:
zou best kunnenquote:
en je hebt gelijkquote:
Ik ben ook niet zo goed in tassen inpakkenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:59 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja. alleen heb ik hier eerst een ander soort gedoe om aan te werken, het inpakken van mijn koffer!
Het is zo frustrerend dat de laatste paar dingen niet in mijn koffer passen, dus morgen ga ik alles eruit doen en dan net zo lang puzzelen totdat ALLES wat ik mee wil in mijn koffer zit.
nou pasquote:
Alleen heb ik die optie nu niet, en ik heb hier wat kleding gekocht, en van mn stagebedrijf allerlei kadootjes gekregen waardoor het nu allemaal precies niet meer past!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo goed in tassen inpakkenDus ik laat altijd de helft maar thuis of dat prop ik in de tas van mama/vriend/vrienden/alle andere mensen die misschien mee gaan
Zijn er niet kadootjes bij die je nog even snel op kunt eten ofzo?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:02 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Alleen heb ik die optie nu niet, en ik heb hier wat kleding gekocht, en van mn stagebedrijf allerlei kadootjes gekregen waardoor het nu allemaal precies niet meer past!
wat is daar voor raars te zien?quote:
Een lezing door Terry Pratchett. Over de dood en zijn alzheimer.quote:
Nee niet echt, maar ik heb wel een aantal souvenirs gekocht die een verpakking er omheen hebben, en die verpakkingen ga ik morgen dus verwijderen! dat begrijpen ze thuis vast wel!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Zijn er niet kadootjes bij die je nog even snel op kunt eten ofzo?
Thuis even snel een mooi papiertje erom en klaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:06 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar ik heb wel een aantal souvenirs gekocht die een verpakking er omheen hebben, en die verpakkingen ga ik morgen dus verwijderen! dat begrijpen ze thuis vast wel!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een lezing door Terry Pratchett. Over de dood en zijn alzheimer.
Alleen is hij zelf niet degene die de lezing houdt (heeft hem wel geschreven) en degene die de lezing wel houdt praat in ik-vorm. Echt raar.
whehehequote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Zijn er niet kadootjes bij die je nog even snel op kunt eten ofzo?
Ja inderdaad! Gelukkig hebben mijn vader en zus al wat andere dingen meegenomen toen ze hier waren, alleen konden hun gewoon niet zo heel erg veel meenemen, maar alle beetjes helpen!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thuis even snel een mooi papiertje erom en klaar.
Great minds think alike!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:17 schreef Fha het volgende:
Komt vast goed Vogeltje![]()
Ik ga naar bed in ieder geval, morgen weer vroeg zat op. Slaap lekker alvast allemaal![]()
slaap ze Fhaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:17 schreef Fha het volgende:
Komt vast goed Vogeltje![]()
Ik ga naar bed in ieder geval, morgen weer vroeg zat op. Slaap lekker alvast allemaal![]()
droom lekker tweetyquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:18 schreef --Tweety-- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Weltrusten iedereen!
Ik ga zo richting dromeland, ben echt heel erg moe![]()
slaap ze marcquote:
quote:Top 100 van maandag 1 februari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
51. 096 Diovarus
72. 084 goldfinger1963
indahquote:
je bedoelt diovarus?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Wie zijn al die nieuwe spammers in de lijst?
hoiquote:
ik sta er nog wel in maar jij hebt de laatste tijd zo weinig tijdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 02:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, waar zijn GF en indah in de lijstjes van de afgelopen tijd?
jij kan ook nog niet slapenquote:
Ik kan altijd wel slapenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 03:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij kan ook nog niet slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |