Waar wil je ze neer zetten dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:28 schreef RubenK het volgende:
Is niet duur voor 30 stoelenMisschien samen kopen? Iedereen 2 stoelen?
In het clubhuis van PTA FairytaleRail natuurlijkquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:53 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Waar wil je ze neer zetten dan?![]()
Zou die stoelen nou niet echt mooi vinden om in de woonkamer ofzo te plaatsen
Ik zou ze niet hebben willen.. Ze zitten wel verneukt, liever de ICMmquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:28 schreef RubenK het volgende:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In het clubhuis van PTA FairytaleRail natuurlijk
Aldus Somda.quote:Het schijnt dat er ter promotie van de OV-chipkaart twee VIRM's overwegend roze worden bestickerd. De treinstellen zullen vanaf maart een jaar in deze uitmonstering rondrijden.
Vind zowiezo dat treinen wel vaker reclame/promotie mogen rijden ziet er veel leuker uitquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Aldus Somda.
Ik mag toch hopen van niet... een roze trein
Sowieso!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:44 schreef Brembo het volgende:
[..]
Vind zowiezo dat treinen wel vaker reclame/promotie mogen rijden ziet er veel leuker uit.
Prijs kan nog oplopen, het is een veiling, maar als er voldoende animo voor is wil ik best 1 bankje!quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:28 schreef RubenK het volgende:
Rozeequote:Op woensdag 3 februari 2010 12:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Aldus Somda.
Kunnen ze die trein misschien inzetten voor verover naar de gaypride toe.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Aldus Somda.
Opzich zou één bankje nog best grappig zijn om te hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:58 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Prijs kan nog oplopen, het is een veiling, maar als er voldoende animo voor is wil ik best 1 bankje!![]()
Geweldig om zo'n bank mee te nemen in de trein, bij voorkeur in een ICM viertje.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:40 schreef Eix het volgende:
[..]
Opzich zou één bankje nog best grappig zijn om te hebben.De vraag is alleen hoe je die dingen bij half PTA fok rondgebracht krijgt. Kopen is een ding, transport is een heel ander verhaal.
Ik kan m natuurlijk altijd met de trein meeslepen, gratis met studenten-OV...![]()
Of de conducteur als je op het balkon op jou eigen bank zitquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:43 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Geweldig om zo'n bank mee te nemen in de trein, bij voorkeur in een ICM viertje.
Ik ben benieuwd hoe ze op het perron opkijken als je met zo'n bank de trein uit komt zetten..![]()
Ja, de binnenkant is voor het grootste deel al roze..quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:38 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Kunnen ze die trein misschien inzetten voor verover naar de gaypride toe.
Nu maar hopen dat het alleen bij de buiten kant blijft.
Die hebben we toch al. Die zuurstok is toch ook gedeeltelijk roze.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Aldus Somda.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:22 schreef Hr-Flip het volgende:
[..]
Nou joepie hoor
de Belgen hebben het ook al eens geprobeerd een roze treinstel
[ afbeelding ]
ziet er niet uit
Dat las ik ook op Somda. De VIRM stellen zullen het zijn.quote:De treinstellen zullen vanaf maart een jaar in deze uitmonstering rondrijden.
Ja, dan kan je "quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |