Oooh, je weet ook al dat het een jongetje is. Wat stoerquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Thx![]()
Nu is het natuurlijk nog heel rustig aangezien de zoon er nog niet is. Dat zal wel veranderen binnen een paar dagen/weken
quote:
Gaaf hoor. Ik ben een lange tijd niet op Fok! geweest dus ben slecht op de hoogte van een hoop zaken zeg maar. Maar echt heel bijzonder om naartoe te leven. Heel veel plezier daarmeequote:Op woensdag 10 februari 2010 20:47 schreef leonieke het volgende:
Oh, maar ongeveer iedereen weet al dat het een jongetje zal zijn. We hebben er geen geheim van gemaaktIk vind het ook toffer om over jongen of zoon te kunnen spreken dan over "de baby".
Het is vooral heel onverwacht eigenlijk. Altijd rekening gehouden met het feit dat het niet voor ons weggelegd ging zijn en dan opeens na anderhalf jaar dokters en ziekenhuizen een positieve test. We waren eigenlijk allebei stomverbaasd.
En nu heb ik eigenlijk nog steeds niet het gevoel van: "hé, dat gaan we hier ff doen..." maar het zal wel komen (hoop ik![]()
)
We doen ons best, héquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gaaf hoor. Ik ben een lange tijd niet op Fok! geweest dus ben slecht op de hoogte van een hoop zaken zeg maar. Maar echt heel bijzonder om naartoe te leven. Heel veel plezier daarmee
Wanneer ben je uitgerekend danquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
We doen ons best, hé![]()
Nu alleen nog eens de naam kiezen... dat wordt ook nogal euh.. dringend
Dat is al erg snel dan nu zegquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:05 schreef leonieke het volgende:
23 februari uitgerekend
2 namen, maar ik kan echt niet beslissen. En mijn man vindt ze allebei mooi
Dobbelsteen: even/oneven. En nooit tegen je kind zeggen dat de naam door een kansspel is beslotenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:05 schreef leonieke het volgende:
23 februari uitgerekend
Als'ie 10 dagen te vroeg is, is'ie gelijk met mij jarig!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:05 schreef leonieke het volgende:
23 februari uitgerekend
Dat kind gaat ook een keer leren googlen, en dan komt dit dus in de posthistorie van zijn moeder naar bovenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dobbelsteen: even/oneven. En nooit tegen je kind zeggen dat de naam door een kansspel is besloten
Fok doodzwijgen!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat kind gaat ook een keer leren googlen, en dan komt dit dus in de posthistorie van zijn moeder naar boven
alleen als hij d'r nick weetquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat kind gaat ook een keer leren googlen, en dan komt dit dus in de posthistorie van zijn moeder naar boven
Wat doe je me aanquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als'ie 10 dagen te vroeg is, is'ie gelijk met mij jarig!
Ah, mijn zus heeft de beslissing genomen net na de bevalling. De gynaecoloog, vroedvrouw en verpleegster mochten meestemmenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heb je zelf helemaal geen voorkeurquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, mijn zus heeft de beslissing genomen net na de bevalling. De gynaecoloog, vroedvrouw en verpleegster mochten meestemmen![]()
Een dobbelsteen zou nog vrij goed meevallen dan
Eén van de twee namen is de naam die ik altijd voor ogen had als het een jongen zou zijn, maar toen kwam opeens die tweede naam erbij en die vind ik eigenlijk ook echt wel heel ergquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je zelf helemaal geen voorkeur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |