Een fucking irritante kuthomo die denkt overal gelijk in te hebben, pleaaaaasequote:Op maandag 1 februari 2010 23:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, het is een luie tyfusneger.
de geweldige Lamonquote:Op maandag 1 februari 2010 23:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat was n praktijkvoorbeeld waar t mis kon gaan, t kwam er meer op neer dat ambitie en geen rekening houden met iemand en haar gevoelens en alles de overhand zou kunnen krijgen, maar ik heb hopelijk ongelijk gehad, want anders zijn mensen echt\te voorspelbaar en heb ik echt niets meer te leren, en dat wil ik niet.
Gast, alsjeblieft.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat was n praktijkvoorbeeld waar t mis kon gaan, t kwam er meer op neer dat ambitie en geen rekening houden met iemand en haar gevoelens en alles de overhand zou kunnen krijgen, maar ik heb hopelijk ongelijk gehad, want anders zijn mensen echt\te voorspelbaar en heb ik echt niets meer te leren, en dat wil ik niet.
Friesland.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:03 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Zo weinig?!![]()
Oke, bij deze noem ik Castricum voortaan een stad.
Maak mij eens in string.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:58 schreef Maisnon het volgende:
Nu met string
[ afbeelding ]
En onherkenbaar, op de camping
quote:
PROOOOOOOEEEEEEEESTquote:Op maandag 1 februari 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Whtever, ik heb n vriendin die wel eerlijk is, jullie pubers verzieken je eigen leven maar.
Het gaat hier helemaal niet over eerlijkheid, dus kom ook niet met je gekanker aanzetten alsjeblieft.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Whtever, ik heb n vriendin die wel eerlijk is, jullie pubers verzieken je eigen leven maar.
quote:
Ja joh, liefdesverdriet, als je dat hebt op 17 jarige leeftijd dan verneuk je je leven hoor. Terrring.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Whtever, ik heb n vriendin die wel eerlijk is, jullie pubers verzieken je eigen ekven maar.
nuclear facepalmquote:Op maandag 1 februari 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Whtever, ik heb n vriendin die wel eerlijk is, jullie pubers verzieken je eigen ekven maar.
daar gáát het toch helemaal niet om.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Joey.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:13 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Tien kudos voor wie de fokker herkent.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |