Ik herken een user.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:58 schreef Maisnon het volgende:
Nu met string
[ afbeelding ]
En onherkenbaar, op de camping
Castricum een dorp noemen terwijl ik in een stad met 3200 inwoners woonquote:Op maandag 1 februari 2010 22:50 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja dat feestje! later op de avond gingen we het dorp nog in, was wel tof!
Hij weet toch alles. He's like... God man.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, je pm ging over dat hij niet bij Minerva moest gaan?!
Serieus, hoezo denk je er ook maar iets vanaf te weten..
Vieze oude manquote:Op maandag 1 februari 2010 22:58 schreef Maisnon het volgende:
Nu met string
[ afbeelding ]
heul charmantquote:Op maandag 1 februari 2010 22:58 schreef Maisnon het volgende:
Nu met string
[ afbeelding ]
Ah, ik heb god altijd al klootzak gevonden.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij weet toch alles. He's like... God man.
hoezo dat dan weer?quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:58 schreef Maisnon het volgende:
Nu met string
[ afbeelding ]
Zo weinig?!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Castricum een dorp noemen terwijl ik in een stad met 3200 inwoners woon
Ja, het is een luie tyfusneger.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, ik heb god altijd al klootzak gevonden.
Autistquote:Op maandag 1 februari 2010 23:01 schreef Devvie het volgende:
Dat rode puntje op zn zij thv zn elleboog (voor de kijkers rechts) stoort mij
Dat ie niet tof moet doen met zn voorspellingen en dan nu zn gelijk moet halenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoezo dat dan weer?
Ik bedoelde dat aannemen dat het niet blijvend is op die leeftijd nogal gemakkelijk is, want dat is het bijna nooit.
O datquote:Op maandag 1 februari 2010 23:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat ie niet tof moet doen met zn voorspellingen en dan nu zn gelijk moet halen
Dat was n praktijkvoorbeeld waar t mis kon gaan, t kwam er meer op neer dat ambitie en geen rekening houden met iemand en haar gevoelens en alles de overhand zou kunnen krijgen, maar ik heb hopelijk ongelijk gehad, want anders zijn mensen echt\te voorspelbaar en heb ik echt niets meer te leren, en dat wil ik niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, je pm ging over dat hij niet bij Minerva moest gaan?!
Serieus, hoezo denk je er ook maar iets vanaf te weten..
De stamoudste dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O dat
Das niet echt orakelachtig hoor
You dont know nothing boyquote:Op maandag 1 februari 2010 23:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat was n praktijkvoorbeeld waar t mis kon gaan, t kwam er meer op neer dat ambitie en geen rekening houden met iemand en haar gevoelens en alles de overhand de overhand zou kunnen krijgen, maar ik heb hopelijk ongelijk gehad, want anders zijn mensen echt\te voorspelbaar en heb ik echt niets meer te leren, en dat wil ik niet.
Lamon, alsjeblieft.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat was n praktijkvoorbeeld waar t mis kon gaan, t kwam er meer op neer dat ambitie en geen rekening houden met iemand en haar gevoelens en alles de overhand de overhand zou kunnen krijgen, maar ik heb hopelijk ongelijk gehad, want anders zijn mensen echt\te voorspelbaar en heb ik echt niets meer te leren, en dat wil ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |