Moet het?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:12 schreef phpmystyle het volgende:
Jullie vinden mij toch wel lief he?
Ik ga jou zo een keer ophalen en ontvoeren hequote:
Je weet m;n handboeien zo te vinden zeker?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet het?
[..]
Ik ga jou zo een keer ophalen en ontvoeren he
Waarschijnlijk nog steeds in je rugtasquote:Op maandag 1 februari 2010 21:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je weet m;n handboeien zo te vinden zeker?
Kloptquote:Op maandag 1 februari 2010 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog steeds in je rugtas
Die zag er niet uit, en deze past meer bij mequote:
Waarom in je rugzak? Voor als je een keer onderweg bent en iemand ziet die niet mee wil werken?quote:
Jij denkt nog steeds dat ik een troll of kloon ben?quote:
Iets met fuckbuddyquote:Op maandag 1 februari 2010 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom in je rugzak? Voor als je een keer onderweg bent en iemand ziet die niet mee wil werken?
Fuckbuddyquote:Op maandag 1 februari 2010 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom in je rugzak? Voor als je een keer onderweg bent en iemand ziet die niet mee wil werken?
Ja, dat kun je niet hebben natuurlijkquote:Op maandag 1 februari 2010 21:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
FuckbuddyZijn handboeien zijn kapot
en waar kunnen wij die tekening aanschouwen?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:23 schreef Maisnon het volgende:
Over naakte mannen gesproken: ik was van een bekende acteur zijn anatomie aan het tekenen, gokken hoe onder z'n kleren het lichaam zit zeg maar, en ik heb hem nu dus zo goed als naakt getekend
Mogen we die zien?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:23 schreef Maisnon het volgende:
Over naakte mannen gesproken: ik was van een bekende acteur zijn anatomie aan het tekenen, gokken hoe onder z'n kleren het lichaam zit zeg maar, en ik heb hem nu dus zo goed als naakt getekend
Oeh, wie?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:23 schreef Maisnon het volgende:
Stuur het naar hem op en vraag of het een beetje realistisch isquote:Op maandag 1 februari 2010 21:23 schreef Maisnon het volgende:
Big dick?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:23 schreef Maisnon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |