Zaten... de situatie is nu anders, met andere wethouders etc.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:28 schreef alpeko het volgende:
[..]
Op zich logisch omdat de meerderheid van de raad wordt gevormd door partijen die in het college zitten.
Ik kreeg hem van de week binnen, zelfs met een doorstuursticker van mijn oude adres erop, aangezien ik sinds een paar weken verhuist ben.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:06 schreef RIVDSL het volgende:
Heeft iedereen hier zijn stempas voor de aankomende verkiezingen al gehad? Op www.uheefthetvoorhetzeggen.nl lees ik dat deze er uiterlijk 26 mei had moeten zijn. Heb zelf nog niets gehad en gezien de belabberde service die TNT hier de laatste tijd levert begin ik me dus een beetje 'zorgen' te maken.
Wat heb je gestemd bij de gemeenteraad? Misschien is dit je straf?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:06 schreef RIVDSL het volgende:
Heeft iedereen hier zijn stempas voor de aankomende verkiezingen al gehad?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:15 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat heb je gestemd bij de gemeenteraad? Misschien is dit je straf?
Om nog meer straf te voorkomen ga ik dat hier maar niet zeggen. Maandag maar eens een vervangende stempas aanvragen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:15 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat heb je gestemd bij de gemeenteraad? Misschien is dit je straf?
Aha, niet gestemd... ja dan lig je er uitquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:57 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Om nog meer straf te voorkomen ga ik dat hier maar niet zeggen. Maandag maar eens een vervangende stempas aanvragen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:27 schreef aloe_vera het volgende:
KUT avondvierdaagse!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt ontzettend irritant met al die afrikaanse toeters, kutkinderen en tyfuslawaai. Ik wil gewoon relaxen in mijn tuin
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:19 schreef RIVDSL het volgende:
Vorig jaar stond er een soortgelijke discussie als dit in één van de lokale bladen. Iemand had toen een ingezonden brief gestuurd met de klacht dat hij zijn auto helemaal een straat verderop moest parkeren in verband met de wielerrronde. Daar werd ook niet erg positief op gereageerd in een ingezonden brief van de week daarna. Conclusie was toen ook dat die persoon in een hutje op de hei moest gaan wonen, ik weet nu wie die response gestuurd heeft.
Kloptquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:01 schreef MissMSX het volgende:
Dan moet je niet in de Randstad gaan wonen, maar in een hutje op de hei
Liever dat dan een straat voor de deur die in het afgelopen jaar in totaal al 3x open heeft gelegen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:59 schreef karr-1 het volgende:
Ik heb er ook geen last van, ik woon er niet in de buurt. Maar ik kan me voorstellen dat mensen niet zitten te wachten op een straat die de hele dag afgesloten is, een mensenmassa voor je deur met bijbehorende herrie en troep etc.
Ook dat ben ik met je eens. Ik ben net verhuist, maar mijn vorige straat heeft echt weken zo niet maanden open gelegen en dat zeker 2 keer achter elkaar. Bijzonder irritant.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:57 schreef alpeko het volgende:
[..]
Liever dat dan een straat voor de deur die in het afgelopen jaar in totaal al 3x open heeft gelegen.
Klopt, daar woonde ik tot ongeveer een maand geledenquote:Op maandag 7 juni 2010 17:19 schreef rollator_GSI het volgende:
bij de Lidl daarzo ?
Had je dan soms liever dat de riolering niet onderhouden wordt?quote:Op maandag 7 juni 2010 09:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ook dat ben ik met je eens. Ik ben net verhuist, maar mijn vorige straat heeft echt weken zo niet maanden open gelegen en dat zeker 2 keer achter elkaar. Bijzonder irritant.
de parkeerplaatsen tegenover amg zijn bereikbaar vanaf de wijk erachter (opening gemaakt), maar het is niet handig neequote:Op maandag 7 juni 2010 22:01 schreef rollator_GSI het volgende:
duurt dat zo lang dan???
je zal winkelier zijn daar
Dichter bij het station, net naast de Bruinelaanquote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Dulk het volgende:
waar ben je heen gegaan?
Onderhoud moet uiteraard gebeuren, maar de planning kan wel wat beter gedaan worden lijkt mij. Maandenlang een straat openleggen lijkt me wat overdreven.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:10 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Had je dan soms liever dat de riolering niet onderhouden wordt?
gezellig bij mij!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:11 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dichter bij het station, net naast de Bruinelaan
dichter bij walburg en een betere buurt, zal wel fijn zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:11 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dichter bij het station, net naast de Bruinelaan
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:41 schreef karr-1 het volgende:
Loopafstand van het station, loopafstand van het gemeentehuis en redelijk dicht bij Walburg. En nog een groter huis ook. Echt ideaal.
Yep ik ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef Dulk het volgende:
[..]
![]()
ik woon inmiddels ook al een aantal maanden in ons nieuwe huis en ben er ook erg tevreden over, autoluwe wijk echt heerlijk die rust
met oud en nieuw hadden ze hier (europese buurt) een paar dagen voor oudjaar de bakken allemaal dichtgelast en wat ik dacht dat zou gebeuren gebeurde ook. Alles werd netjes naast de bak neergezetquote:Op zondag 13 juni 2010 11:19 schreef alpeko het volgende:
Ik denk dat je kwart over drie bedoelt. Toen arriveerde de brandweer. Duurde nog vrij lang (waarschijnlijk vanwege een grote brand in Dordrecht). Ik merkte het rond 3u00 en toen meteen melding gemaakt maar dat was al gedaan.
Het was bij mij binnen gewoon mistig van de rook. Toen ik wakker werd dacht ik eerst dat mijn huis zelf in de fik stond. Ogen deden zeer. Ik ben blij dat mij auto rechts van die boom stond. Ze hebben de eerste twee auto's nog staan afspuiten.
Overigens was het met oud & nieuw ook al het geval. Toen was het alleen veel minder heftig. Toen smeulde het alleen. Aan de vlammen te zien stond het nu al een tijdje in vuur en vlam. Alle kleppen stonden open en het zijn 3 afzonderlijke containers. Het moet inderdaad wel doelbewust zijn geweest. Ik denk wel dat de papiercontainer spectaculairder was geweest.... pyromaantechnisch gezien een vreemde keuze.
waar ben je vandaan gekomen? en in welke wijk heb je je gevestigd?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:28 schreef Advanced het volgende:
Ik woon ook in Zwijndrecht sinds 4 maanden, dus zet me maar bij het lijstje.
Volgende keer beterquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:24 schreef Advanced het volgende:
Helaas konden ik en m'n vriend niet mee vanavond, anders was het best geinig geweest haha.
ligt er een beetje welke kant tegenover walburg, ik zelf aan de kant tegenover het snooker (de europese buurt)quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:13 schreef Advanced het volgende:
Kom vanuit Leusden, bij Amersfoort.
En woon nu tegenover walburg, geen idee hoe de wijk heet.
A28, A27, A15, A16, gok ik.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:31 schreef Dulk het volgende:
hoe ben je in zwijndrecht terecht gekomen vanuit leusden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |