abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78059514
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:39 schreef Dulk het volgende:
wat heb ik nu weer voor kansloos foldertje gekregen van de gemeente.
"walburg kijk op uw wijk" er staat werkelijk waar helemaal niets nuttigs in.
Er staat met een verbodsbord aangegeven waar de hangjongeren zich bevinden
Ik gewapend met kaart op pad, maar ze bevonden zich niet op de aangegeven plek.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:44:42 #52
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_78059671
quote:
Ik kreeg hem ook van mijn wijk, zelfs 2 maal. Wat een zinloze folder inderdaad.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  dinsdag 16 februari 2010 @ 17:21:31 #53
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_78064141
net als die wonen in de wolken post

ik kan het niet betalen

ik wil er niet wonen

het ziet er niet uit

wil ook niet proefslapen

wat een wereldproject maar niet heus
een beetje vreemd ,maar wel lekker !!
pi_78066146
quote:
En die hartjes: legenda zegt dat het staat voor "trots".... Is dat een verzamelpunt van Verdonk aanhangers ofzo? Want een hartje staat bovenop de Lidl?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 18:20:58 #55
152789 karr-1
pi_78066685
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:08 schreef aloe_vera het volgende:

[..]

En die hartjes: legenda zegt dat het staat voor "trots".... Is dat een verzamelpunt van Verdonk aanhangers ofzo? Want een hartje staat bovenop de Lidl?
Ik doe wekelijks boodschappen bij de Lidl en het is er wel altijd druk, Maar of dat nou Verdonk aanhangers zijn? Deze gemeente heeft nu eenmaal iets met full colour megaduur drukwerk, het kan niet op.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 18:53:49 #56
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_78067881
hoeveel kranten zijn er in zwijndrecht eigenlijk???

als je ziet wat we per week weggooien aan kranten e.d.

om over de folders nog maar niet te spreken
pi_78068734
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:53 schreef rollator_GSI het volgende:

ook zoiets inderdaad, we hebben sinds een aantal maanden een papiercontainer aan het begin van de wijk staan. De container wordt vervolgens één keer per twee weken (dat gevoel heb ik) geleegd, maar de container is na één week al vol!
gevolg: er staan stapels met dozen boven op de container en een sneeuwbui of regenbui later ligt het overal en wordt het pap

[ Bericht 0% gewijzigd door Dulk op 16-02-2010 19:34:59 (typo) ]
namaste
  dinsdag 16 februari 2010 @ 19:42:42 #58
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_78069847
net een collectant aan de deur gehad van SOS kinderdorpen,hij had het koud en wou binnen verder praten.
we doen in principe al niet aan collectes dus hebben we gezegd geen interesse te hebben.

we hadden direct het vermoeden dat het niet klopte,op buurtlink las ik net dat SOS kinderdorpen niet aan de deur collecteerd,en dat er iemand mee langs de deuren loopt.

ons vermoeden was dus juist.

het gaat om een marokkaan , liet geen legitimatie zien en had enkeld een soort boekje bij hem.

hij was zichtbaar teleurgesteld dat we geen interesse hadden.
pi_78070002
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:42 schreef rollator_GSI het volgende:
net een collectant aan de deur gehad van SOS kinderdorpen,hij had het koud en wou binnen verder praten.
we doen in principe al niet aan collectes dus hebben we gezegd geen interesse te hebben.

we hadden direct het vermoeden dat het niet klopte,op buurtlink las ik net dat SOS kinderdorpen niet aan de deur collecteerd,en dat er iemand mee langs de deuren loopt.

het gaat om een marokkaan , liet geen legitimatie zien en had enkeld een soort boekje bij hem.

Oew, heb het meteen even aan m'n ouders gemeld
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_78071344
en welke wijk is dat?
namaste
  dinsdag 16 februari 2010 @ 21:00:06 #61
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_78073882
oudelands ambacht
pi_78074783
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:20 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ik doe wekelijks boodschappen bij de Lidl en het is er wel altijd druk, Maar of dat nou Verdonk aanhangers zijn? Deze gemeente heeft nu eenmaal iets met full colour megaduur drukwerk, het kan niet op.
Neuh, is omdat Verdonk haar partij TON nu TROTS wil gaan noemen

Lidl is prima Hoop goede en biologische groenten. Maar er trots op zijn en aangeven op je kaart met een hartje? Ik nie snap....
  dinsdag 16 februari 2010 @ 21:34:59 #63
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_78075908
volgens mij zijn er nergens zoveel supermarkten als in zwijndrecht
pi_78079935
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 21:34 schreef rollator_GSI het volgende:
volgens mij zijn er nergens zoveel supermarkten als in zwijndrecht
Dat is echt zo, binnen 5-10 minuten fietsen ben ik bij de bas, 2 verschillende ah's, lidl, aldi, super de boer en jumbo.... en misschien nog wel meer....

Prima toch?
  woensdag 17 februari 2010 @ 08:57:59 #65
152789 karr-1
pi_78088802
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 21:16 schreef aloe_vera het volgende:

[..]

Neuh, is omdat Verdonk haar partij TON nu TROTS wil gaan noemen

Lidl is prima Hoop goede en biologische groenten. Maar er trots op zijn en aangeven op je kaart met een hartje? Ik nie snap....
Klopt ik heb gisteren zowel de folder van Kort Ambacht als die van Nederhoven bestudeerd en ik snap hem ook niet. Op de raarste plaatsen staan hartjes en smilies, soms gewoon midden op straat. En in Nederhoven staat geen enkele smilie dus die ontmoeten elkaar niet.
  woensdag 17 februari 2010 @ 08:58:49 #66
152789 karr-1
pi_78088816
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:53 schreef rollator_GSI het volgende:

Ik krijg hier de Kombinatie, Hier Zwijndrecht, De Brug, Dordt Centraal en dan nog de nodige stapels met folders. Daarnaast heb ik zelf een abonnement op 2 kranten dus ga maar na hoeveel papier dat oplevert.
  woensdag 17 februari 2010 @ 08:59:39 #67
152789 karr-1
pi_78088838
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:16 schreef Dulk het volgende:

[..]

ook zoiets inderdaad, we hebben sinds een aantal maanden een papiercontainer aan het begin van de wijk staan. De container wordt vervolgens één keer per twee weken (dat gevoel heb ik) geleegd, maar de container is na één week al vol!
gevolg: er staan stapels met dozen boven op de container en een sneeuwbui of regenbui later ligt het overal en wordt het pap
Klopt die hebben wij ook. Ik heb het gevoel dat die containers ten onder gaan aan het eigen succes. Volgens de afvalwijzer zouden ze 1 keer per maand geleegd worden, maar vaak zitten ze na een week al bomvol.
pi_78089400
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_78089457
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 08:59 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Klopt die hebben wij ook. Ik heb het gevoel dat die containers ten onder gaan aan het eigen succes. Volgens de afvalwijzer zouden ze 1 keer per maand geleegd worden, maar vaak zitten ze na een week al bomvol.
ja dat is ook veel te weinig, ik zal de gemeente eens bellen misschien hebben er al meer geklaagd
namaste
pi_78094405
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:42 schreef rollator_GSI het volgende:

Gelijk melden bij de politie!
† The 3 Kings †
  donderdag 25 februari 2010 @ 12:20:53 #71
152789 karr-1
pi_78430920
Mijn partner en ik heb gisteren een ander huis aangeboden gekregen in Zwijndrecht en we hebben besloten het te accepteren. Het huis ligt aan de Veldslahof in Zwijndrecht.

Nu zijn we dus op zoek naar o.a. een goed verhuisbedrijf. Zijn er hier mensen met goede of juist slechte ervaringen met verhuisbedrijven uit de omgeving?
pi_78432602
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:20 schreef karr-1 het volgende:
Mijn partner en ik heb gisteren een ander huis aangeboden gekregen in Zwijndrecht en we hebben besloten het te accepteren. Het huis ligt aan de Veldslahof in Zwijndrecht.

Nu zijn we dus op zoek naar o.a. een goed verhuisbedrijf. Zijn er hier mensen met goede of juist slechte ervaringen met verhuisbedrijven uit de omgeving?
ik vind persoonlijk een verhuisbedrijf zonde van het geld, kan je niet beter een B vrachtwagen huren bij van gent (naast de gamma) en het lekker zelf doen?

maar om je vraag toch te beantwoorden, een tante van mij heeft Jonker ingeschakeld toen ze van Rhoon naar Zwijndrecht verhuisde en was hier erg over te spreken.
namaste
  donderdag 25 februari 2010 @ 14:08:50 #73
152789 karr-1
pi_78435359
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:07 schreef Dulk het volgende:

[..]

ik vind persoonlijk een verhuisbedrijf zonde van het geld, kan je niet beter een B vrachtwagen huren bij van gent (naast de gamma) en het lekker zelf doen?
Dat hebben we de vorige wel gedaan en dat heeft toen zo lang geduurd dat we daar dus geen zin meer in hebben. Maar bedankt voor de tip in ieder geval.
pi_78599441
Zie ik nu op de kandidatenlijst dat Algemeen Belang Zwijndrecht een lijstverbinding is aangegaan met de VVD? Ik dacht er nog even aan om AB te stemmen, maar dat heeft ook weinig zin als die ook gewoon tegen de "oude" politiek aanschurkt.

Dat wordt dus of een blanco stem (maar volgens mij kan dat niet eens met het potlood) of anders maar dan alsof mijn lokale stem een landelijke stem is.
pi_78610602
Oke heren en dames,
we gaan a.s. woensdagavond, 3 maart de verkiezingen live volgen op ATOS Radio!
Hier ons persbericht:
quote:
Verkiezingsuitslagen op ATOS Radio

Op woensdag 3 maart zijn er verkiezingen voor de gemeenteraad en ATOS Radio maakt de uitslagen zo snel mogelijk bekend in een speciaal verkiezingsprogramma woensdagavond.

Vanaf negen uur ’s avonds zendt ATOS Radio, de lokale omroep voor de Zwijndrechtse Waard, op woensdag 3 maart een speciaal programma uit. Vanuit de studio wordt rechtstreeks geschakeld met de gemeentehuizen in Zwijndrecht en Hendrik Ido Ambacht, waar verslaggevers de tussentijdse uitslagen bijhouden en commentaar vragen van de lokale politici. Het zal wel laat worden voor de definitieve uitslag bekend is, maar ATOS Radio gaat met de verkiezingsuitzending tot na dat moment door.
In het programma worden ook reportages uitgezonden, die gedurende de verkiezingsdag op diverse plaatsen gemaakt zijn. En er wordt ook geschakeld met de buurgemeenten, zoals Dordrecht.
Het ATOS-team maakt woensdagavond een gezellig en spannend radioprogramma, dat de inwoners van Zwijndrecht en Hendrik Ido Ambacht als eerste nieuws over de verkiezingsresultaten geeft.

ATOS Radio zendt in de ether uit op 106.1 FM en 106.8 FM en via de kabel op 105.9 FM, in Heerjansdam op 107.9 FM.
Ook via internet is ATOS Radio wereldwijd te beluisteren op http://www.atosrtv.nl.

Tevens nog een TV-TIP:
Al enkele weken zenden we politieke programma's uit op ATOS TV.
Je kunt de laatste opname nog steeds bekijken op onze kabelkrant.

De uitzendingstijden zijn als volgt:

11:00 uur
14:00 uur
22:00 uur

de uitzendingen zijn te bekijken tot en met Dinsdag 2 maart.

Alle uitzendingen van 3 maart op ATOS Radio zijn tevens direct na uitzending, ook terug te beluisteren via
onze website: http://www.atosrtv.nll en klik dan op 'Uitzending Gemist''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')