Ah oke, nou ja dan is het misschien nog de moeite waard.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:42 schreef rollator_GSI het volgende:
bedrag per boek is niet meer.
alleen een verdubbeling van de jaarprijs
Die bieb in Zwijndrecht is samen gegaan mer meerdere bbliotheken in de regioquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:46 schreef rollator_GSI het volgende:
Het jaarlijkse abonnement van de bibliotheek valt in de bus vandaag.
Volgens mij was die al jaren 17 euro.
Maar nu: 32 euro !!!
Zijn ze gek geworden of zo ??
En dan heb ik nog gewoon een basisabonnement.
Nou staat daaronder nog ; maximaal 10 per pas.
Ik hoop dat dat per keer lenen is want als het per jaar is dan zijn ze helemaal gek geworden!!
Ik maar eens mn beklag doen,of het helpt weet ik niet,maar dit is belachelijk.
Ik heb niet om fusies gevraagd, wat moet ik in alblasserdam of dordrecht in de bibliotheek zoeken??
Het word weer door je strot geduwd zoals gewoonlijk.
nou staat er ook een emailadres bij vermeld;
service@debiliotheekatotz.nl
Het is altijd nog goedkoper dan die boeken zelf te kopen.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:27 schreef greavy het volgende:
[..]
Die bieb in Zwijndrecht is samen gegaan mer meerdere bbliotheken in de regio![]()
De tarieven:
jeugd (t/m 17 jaar) gratis
volwassenen ¤ 32,00
maximaal 10 (luister)boeken per keer op de pas en onbeperkt materialen met leengeld*
*materialen met leengeld: cd's, dvd's, TopTitels (actuele
bestsellers)
Ik moet nu een godsvermogen betalen, voor die weinige boeken die ik per jaar leenHet kost me meer geld dan voorheen
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:04 schreef Self-Catering het volgende:
Zwijndrecht, wat een stink dorp. Een bos vervelende Marokkanen waar je verdrietig van wordt en daarnaast heeft het dorp ook totaal geeft sfeer. Bijv. waar is het centrum van Zwijndrecht? Walburg? Of die flats dan, die heel het zicht hebben verneukt, je ziet ze van de brienenoordbrug af.
Ben blij dat ik er weg ben.
Je hoeft hier niet te postenquote:Op zondag 14 februari 2010 16:04 schreef Self-Catering het volgende:
Zwijndrecht, wat een stink dorp. Een bos vervelende Marokkanen waar je verdrietig van wordt en daarnaast heeft het dorp ook totaal geeft sfeer. Bijv. waar is het centrum van Zwijndrecht? Walburg? Of die flats dan, die heel het zicht hebben verneukt, je ziet ze van de brienenoordbrug af.
Blij dat we van je af zijn!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:04 schreef Self-Catering het volgende:
Klopt. Vroeger leende ik boeken van de bieb en als ik ze dan mooi vond kocht ik ze zelf.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is altijd nog goedkoper dan die boeken zelf te kopen.
We wisten niet eens dat je er wasquote:Op zondag 14 februari 2010 16:04 schreef Self-Catering het volgende:
Ze hebben alleen iets meer keuze en een mooiere bibliotheek in Den Haagquote:Op zondag 14 februari 2010 19:58 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb het maar eens nagekeken, maar hier in Den Haag kost de bieb ook zo'n 28 euro per jaar. Zo erg is het dus nog niet in Zwijndrecht
Geen idee, maar dat klinkt aannemelijk jaquote:Op zondag 14 februari 2010 22:07 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ze hebben alleen iets meer keuze en een mooiere bibliotheek in Den Haag
Ik ben wel eens in de Haagse Bieb geweest, vlakbij CS. Echt een prachtige bieb, daar zou ik zo willen wonen. Ik woon nog niet in Den Haag, maar als het ooit gaat gebeuren dan word ik vaste klant.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat klinkt aannemelijk ja
Maar ben nog nooit in een Haagse bieb geweest. Alleen in de KB, maar dat is weer wat anders
Die naast het gemeentehuis bedoel je?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:09 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in de Haagse Bieb geweest, vlakbij CS. Echt een prachtige bieb, daar zou ik zo willen wonen. Ik woon nog niet in Den Haag, maar als het ooit gaat gebeuren dan word ik vaste klant.
Yep die mooie wittequote:Op zondag 14 februari 2010 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die naast het gemeentehuis bedoel je?
Ik zal er eens binnenlopenquote:
quote:
Walburg? Brienenoordbrug? Amaiiiii, ge zijt hier in 't verkeerde draadje gast. Dees gaat over 't schoon Zwijndrecht in Vlaand'ren da bij Antwerp. Slukes uit Vlaams Zwijndrecht.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:04 schreef Self-Catering het volgende:
Godmiljaar, da's nie naast uw deur eh. Waarom toogt gij nie naar de bieb van Antwerp, da's stukskes dichterbij 'eh.quote:Op maandag 15 februari 2010 01:35 schreef aloe_vera het volgende:
In Dordt is de bieb 31 euro.... volgens mij wel een ruimere selectie dan in Zwijndrecht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |