Nou nee, maar ik post wel gewoon meequote:Op maandag 1 februari 2010 19:36 schreef remlof het volgende:
Game on.
Je had de vijfpeaux, ook iets om trots op te zijnquote:Op maandag 1 februari 2010 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
M'n fipo wat doe je.
Even koffie inschenken
Nou Ian...quote:Op maandag 1 februari 2010 19:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
'Carnaval is zuipen en vreemdgaan'
Zonder die kutmuziek een perfect feest dusquote:Op maandag 1 februari 2010 19:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeg ik toch, feest voor paupers en brabandersquote:Op maandag 1 februari 2010 19:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
doet ze dat!!quote:Op maandag 1 februari 2010 19:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, fijn, heb ik eindelijk een leuke aan de haak geslagen doen ze dat
Je zal het ook nooit horen, ze doen het met een masker opquote:Op maandag 1 februari 2010 19:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die van mij niet, die zou dat nooit doen_!_!_!_!
Blij dat we in het westen geen carnaval nodig hebben om vreemd te gaanquote:Op maandag 1 februari 2010 19:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je zal het ook nooit horen, ze doen het met een masker op
Nou dan! Wat is het probleem?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je zal het ook nooit horen, ze doen het met een masker op
Onherkenbaar in berenpak?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kom met Carnaval wel gewoon nog een paar dagen voorbij![]()
Gewoon voor de gezelligheid
Het zit je niet lekker, dat carnaval. Ik weet zeker dat je er bij wil zijn om een oogje in het zeil te houden. Geef dat nu maar toe, jaloers beftekkeltjequote:
Okee, ik geef het toequote:Op maandag 1 februari 2010 19:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het zit je niet lekker, dat carnaval. Ik weet zeker dat je er bij wil zijn om een oogje in het zeil te houden. Geef dat nu maar toe, jaloers beftekkeltje
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:59 schreef Jian het volgende:
Is dit nou Breda of Eindhoven ...?![]()
[ afbeelding ]
Bluf!quote:Op maandag 1 februari 2010 19:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een roze berenpak.
En de letters KV op mijn buik.
Onherkenbaar indeed.
Neuh, nauwelijks. Misschien later, na de koffie als ik wat in vorm komquote:Op maandag 1 februari 2010 19:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, ik geef het toe![]()
Ben ik aan de beurt ofzeaux?
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een roze berenpak.
En de letters KV op mijn buik.
Onherkenbaar indeed.
Welke vormen kun je allemaal?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, nauwelijks. Misschien later, na de koffie als ik wat in vorm kom
Bij de tuinen enzulksquote:Op maandag 1 februari 2010 20:29 schreef D. het volgende:
Iemand trouwens een idee waar je een 'hoofdmassage spin' kunt kopen?
Apotheekquote:Op maandag 1 februari 2010 20:29 schreef D. het volgende:
Niets mis met deze vormquote:Op maandag 1 februari 2010 19:59 schreef Jian het volgende:
Is dit nou Breda of Eindhoven ...?![]()
[ afbeelding ]
Ze moeten mij hebben, nog voor de koffiequote:Op maandag 1 februari 2010 20:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaat het nou alweer over Kleine Teuntje?
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Blijkt Teun straks een heuse barbapappa te zijn....
D, ouwe zeiksnor, zout eens op met hoofdspinnenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op een landelijk keten wat ik ook in de buurt zou kunnen vinden
Ik ben niet oud, en ik heb geen snorquote:Op maandag 1 februari 2010 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
D, ouwe zeiksnor, zout eens op met hoofdspinnen
Dat komt dan nog, kun je d'r vast aan wennenquote:
Aan een snor wennen?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat komt dan nog, kun je d'r vast aan wennen
Dat bedoel ikquote:Op maandag 1 februari 2010 20:40 schreef Juud79 het volgende:
[..]
http://www.drogisterij.ne(...)ulator/P/DNPRIKKEL01
Bedoel je dit?
ik heb de mijnese gewoon bij de blokker gekochtquote:Op maandag 1 februari 2010 20:29 schreef D. het volgende:
Als je heel erg verliefd bent neuk je zelfs na het etenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ian zal wel een stukje met Mera aan het Klundert wandelen zijn, dan doen verliefde stelletjes na het eten
Tijdens Remlof, gewoon tijdens, tussen de borden en het bestek op tafelquote:Op maandag 1 februari 2010 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je heel erg verliefd bent neuk je zelfs na het eten
hier kost ie trouwens maar 2,50 euroquote:Op maandag 1 februari 2010 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb de mijnese gewoon bij de blokker gekocht
heel verhaal.
Kijk op onze website voor meer informatie www annadin com
tis wel lekker![]()
misschien liggen ze ook wel gewoon bij het kruidvat ofzo...
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
De Hoofdmassage Spin geeft u het ultieme genot van een tenenkrullende massage. De Massagespin lijkt een simpel apparaat, maar heeft een verrassende werking! De Spin heeft een antistress werking, waardoor u heerlijk zult ontspannen tijdens een hoofdmassage. Door het kalmerende effect zullen uw spieren ook aangenaam ontspannen. Na een massage van deze Hoofdmassage Spin zult u met een lach de dag voortzetten!De Hoofdmassage Spin verlicht hoofdpijn op een natuurlijke wijze. Dit is mogelijk doordat uw lichaam tijdens het gebruik van de Spin endorfine aanmaakt. Ook stimuleert het de bloedsomloop van de hoofdhuid. Hierdoor werkt de Massage Spin roosbestrijdend en haargroei bevorderend. De Spin stimuleert ook bij seksuele apathie. Zelfs uw denkvermogen wordt verbeterd door het gebruik van de Hoofdmassage Spin!Deze Hoofdmassage Spin komt oorspronkelijk uit Australië, alwaar de Aboriginals het gebruike n voor totale ontspanning en ter stimulering van de seksuele gevoelens. Dit begon destijds met een takje waarmee men elkaar kietelde. Dit is inmiddels uitgegroeid tot een therapeutisch hulpmiddel.De Spin vind zelfstandig de verschillende drukpunten op uw hoofd. Dit maakt de massagespin zeer gemakkelijk in gebruik.
tis wel lekker![]()
Ow ja, dan eet ze die salade gewoon van z'n harige torsoquote:Op maandag 1 februari 2010 20:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tijdens Remlof, gewoon tijdens, tussen de borden en het bestek op tafel
bestel hem dan gewoon hier dooiequote:Op maandag 1 februari 2010 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ooit bij Blokker gekeken, omdat ik meende dat ze ze daar hadden, maar toen kon ik er geen vinden
Er schijnt ook nogal wat verschil in te zitten (stevigheid, aantal 'vingers', ...)quote:Op maandag 1 februari 2010 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
hier kost ie trouwens maar 2,50 euro![]()
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/annadinshopping/?menu=category&categoryID=526017
owwwww is dat so ?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Er schijnt ook nogal wat verschil in te zitten (stevigheid, aantal 'vingers', ...)
Ik zie ze op Ebay ook staan
Was ie duur?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
owwwww is dat so ?
kweetniet hoeveel vingertjes die van mij heeft
Is ie dat niet dan? Dacht dat haar nick haar cupmaat wasquote:Op maandag 1 februari 2010 20:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het lijkt wel of die D een wijf is. Zit gewoon drie pagina's over een artikel van ¤ 2.50 te beppen
Volgens mij is het de cupmaat die hij graag tegenkomt als hij jeuk heeft.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Is ie dat niet dan? Dacht dat haar nick haar cupmaat was
Ik heb een paginainstelling van 302 hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 20:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het lijkt wel of die D een wijf is. Zit gewoon drie pagina's over een artikel van ¤ 2.50 te beppen
Oh, prima hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Denk ook niet dat D het erg op prijs stelt als we hem een beetje zitten te pesten
Alsof dat het minder erg maaktquote:Op maandag 1 februari 2010 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een paginainstelling van 302 hoor
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik denk dat ik zo maar naar bed ga, niet veel te beleven hier. Ian ligt te koetsiekroelen met Mera, D bept over een krabber en Remlof drinkt ook al geen bier meer sinds hij een nieuwe werkgever heeft en wordt ook serieus.
Op Ebayquote:Op maandag 1 februari 2010 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
en waar heb je hem nu dan zo snel gekocht?
seker !quote:Op maandag 1 februari 2010 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Op Ebay
Is ie niet mooi?
[ afbeelding ]
Doeiquote:Op maandag 1 februari 2010 21:03 schreef FANN het volgende:![]()
ik ga trouwens ook eens wat nuttigs doen
doei
Het is voor massage, niet tegen de jeukquote:Op maandag 1 februari 2010 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik denk dat ik zo maar naar bed ga, niet veel te beleven hier. Ian ligt te koetsiekroelen met Mera, D bept over een krabber en Remlof drinkt ook al geen bier meer sinds hij een nieuwe werkgever heeft en wordt ook serieus.
Ja, doeiquote:Op maandag 1 februari 2010 21:03 schreef FANN het volgende:![]()
ik ga trouwens ook eens wat nuttigs doen
doei
Krijg je daar geen RSI van of heb je iemand die het voor je doetquote:Op maandag 1 februari 2010 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Het is voor massage, niet tegen de jeuk
Oja, je kunt het ook zelf doen, daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op maandag 1 februari 2010 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Krijg je daar geen RSI van of heb je iemand die het voor je doet
De mol!quote:Op maandag 1 februari 2010 21:06 schreef D. het volgende:
Dus ja, ik heb wel iemand die RSI voor me krijgt
D, ik ga je verlaten, wat zappen, beetje rondneuzen en zulks en daarnaquote:Op maandag 1 februari 2010 21:06 schreef D. het volgende:
Dus ja, ik heb wel iemand die RSI voor me krijgt
* remlof pakt snel een biertjequote:Op maandag 1 februari 2010 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Alvast welterusten danquote:Op maandag 1 februari 2010 21:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
D, ik ga je verlaten, wat zappen, beetje rondneuzen en zulks en daarnaslapen
![]()
Ik kan niets belovenquote:Doe je voorzichtig?
Ja, ik ben dol op 1 soort kaas, jonge kaas. Schimmelkaasquote:Op maandag 1 februari 2010 19:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?
Jij bent dol op kaas, ook over verschillende gerechten.
Dat heb ik niet verzonnen, dat typte je net nog zelf.
Jij kijkt niet naar de stream van SV?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vriendin had er eens een meegenomen. Heeft een half jaar ongeopend in de kast gelegen en toen heb ik hem maar terug gegeven.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
De Hoofdmassage Spin geeft u het ultieme genot van een tenenkrullende massage. De Massagespin lijkt een simpel apparaat, maar heeft een verrassende werking! De Spin heeft een antistress werking, waardoor u heerlijk zult ontspannen tijdens een hoofdmassage. Door het kalmerende effect zullen uw spieren ook aangenaam ontspannen. Na een massage van deze Hoofdmassage Spin zult u met een lach de dag voortzetten!De Hoofdmassage Spin verlicht hoofdpijn op een natuurlijke wijze. Dit is mogelijk doordat uw lichaam tijdens het gebruik van de Spin endorfine aanmaakt. Ook stimuleert het de bloedsomloop van de hoofdhuid. Hierdoor werkt de Massage Spin roosbestrijdend en haargroei bevorderend. De Spin stimuleert ook bij seksuele apathie. Zelfs uw denkvermogen wordt verbeterd door het gebruik van de Hoofdmassage Spin!Deze Hoofdmassage Spin komt oorspronkelijk uit Australië, alwaar de Aboriginals het gebruike n voor totale ontspanning en ter stimulering van de seksuele gevoelens. Dit begon destijds met een takje waarmee men elkaar kietelde. Dit is inmiddels uitgegroeid tot een therapeutisch hulpmiddel.De Spin vind zelfstandig de verschillende drukpunten op uw hoofd. Dit maakt de massagespin zeer gemakkelijk in gebruik.
tis wel lekker![]()
Geloof? Massage is toch gewoon lekker en ontspannend?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Vriendin had er eens een meegenomen. Heeft een half jaar ongeopend in de kast gelegen en toen heb ik hem maar terug gegeven.Ik geloof niet aan die dingen.
Ik ben een veel te onrustig type om met zo'n ding op m'n kop te klooien.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof? Massage is toch gewoon lekker en ontspannend?
Weet je wat lekker is Marrije, stukjes bleekselderij van 2 a 3 cm en dan het holle gedeelte vullen mer boursin.quote:
Daarom ben jij meer van de neusmassage, gelijk resultaat.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben een veel te onrustig type om met zo'n ding op m'n kop te klooien.
Als ik na een halve minuut geen resultaat heb ben ik klaar.
Ik ben ook best 'onrustig', maar voor een massage maak ik wel tijd hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 21:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben een veel te onrustig type om met zo'n ding op m'n kop te klooien.
Als ik na een halve minuut geen resultaat heb ben ik klaar. Dat bedoel ik dus met er niet in geloven.
Bridget Maasland heb ik nog nooit wat aan gevondenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:43 schreef Coos het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ven_verkracht__.html
En nu wil zelfs de hond van de buren er niet meer overheen.
Nah, toch meer van een meter lager dan mijn neus!quote:Op maandag 1 februari 2010 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom ben jij meer van de neusmassage, gelijk resultaat.
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:43 schreef Coos het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ven_verkracht__.html
En nu wil zelfs de hond van de buren er niet meer overheen.
quote:Het was een heel bijzondere ervaring
Nou hou ik op zich niet van bleekselderij, maar omdat jij zegt dat het lekker is ga ik het een keer proberen.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is Marrije, stukjes bleekselderij van 2 a 3 cm en dan het holle gedeelte vullen mer boursin.
Da's braafquote:Op maandag 1 februari 2010 21:49 schreef Marrije het volgende:
maar omdat jij zegt dat het lekker is ga ik het een keer proberen.
Duikzequote:Op maandag 1 februari 2010 21:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb vertrouwen in Coos![]()
En nu ben ik moe dus ik duik mn bed in
Souryyyyyyyyyyyyyyyyyyyy..............................................quote:
Ja ik ben in het onbenullige, niets zeggende post maar raak stadium beland. Sorry .. Kusjes en het is weer goed toch ??quote:
Héé had je vannacht al gezien... Tjee eindelijke een persoon met brains !!!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:42 schreef V__L_N het volgende:
Soury![]()
Ik ben dol op kaas...
Enne al dat gepraat over lijken is niks voor mij.
Ow, daar ben jijquote:Op maandag 1 februari 2010 22:39 schreef Laysa het volgende:
Ow daar is Soury......
Ach het stinkt !!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:42 schreef V__L_N het volgende:
Soury![]()
Ik ben dol op kaas...
Enne al dat gepraat over lijken is niks voor mij.
Oi ik ben outcast hiero.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:48 schreef V__L_N het volgende:
Leg jij de lat even hoog
Maken ze je gek?
Ik dacht dat jij ze in het gareel hield. Heb ik het weer eens geheel verkeerd begrepen.quote:
je vergat dequote:Op maandag 1 februari 2010 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Aech nie
Jij ben één van de topfokkers hier
Anti peristaltisch werk ik primaquote:Op maandag 1 februari 2010 22:56 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ze in het gareel hield. Heb ik het weer eens geheel verkeerd begrepen.
Zeg, daar ben ik zuinig mee hoor, anddrs verliest het zijn waardequote:Op maandag 1 februari 2010 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
je vergat deje weet toch dat Soury gek op
is
Tja ach mis ik weer wat enzo...quote:Op maandag 1 februari 2010 23:00 schreef V__L_N het volgende:
Dat klinkt dan weer niet zo best. Dat klinkt alsof Soury elke week een nest muizen legt.
Dat is meer wat voor mijn (soon to be ex) collegaquote:
Wat ze buiten Fok doet weet ik allemaal niet hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 23:00 schreef V__L_N het volgende:
Dat klinkt dan weer niet zo best. Dat klinkt alsof Soury elke week een nest muizen legt.
Mis je muizen?quote:
Je woont niet met d'r samen?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:04 schreef D. het volgende:
Wat ze buiten Fok doet weet ik allemaal niet hoor
NOU JAH !!!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Tjee eindelijke een persoon met brains !!!
Is er een vacature ???quote:Op maandag 1 februari 2010 23:04 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Dat is meer wat voor mijn (soon to be ex) collega
quote:
Jij heb haar .. zelfs op je tanden. Heb je veel meer aanquote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij heb haar .. zelfs op je tanden. Heb je veel meer aan
Pleasequote:Op maandag 1 februari 2010 23:05 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Mis je muizen?
Ik heb nog wel een kat in de aanbieding die brengt ze graag binnen, met of zonder kop.
Altijd, en anders wacht je een half jaar en dan is er gewoon wel weer 1.quote:
D'r zit nu een Muis bij P&Wquote:
bij mij 20 jaarquote:Op maandag 1 februari 2010 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Pleasedie snol en kutkater die ik op advies van Disana uit het asiel gehaald heb maken mijn leven zuur..
Hoe oud worden die krengen eigenlijk
Je weet niet wat je mist. Zo'n leukequote:
44quote:Op maandag 1 februari 2010 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Pleasedie snol en kutkater die ik op advies van Disana uit het asiel gehaald heb maken mijn leven zuur..
zonnebril gril op je hoofd..quote:
In jou geval 30quote:Op maandag 1 februari 2010 23:10 schreef Soury het volgende:
Drijven ze ??quote:
Ik ga je aangeven!!!!!quote:
Kopen ??quote:Op maandag 1 februari 2010 23:12 schreef V__L_N het volgende:
[..]
In jou geval 30
In mijn geval niet ouder dan een jaar.
Er is gerechtigheid in het leven.
Er zijn genoeg leukequote:Op maandag 1 februari 2010 23:11 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist. Zo'n leuke
Ben wel een beetje .... van mannen in uniformquote:
Ach ze laten me dagelijks lachen.. Das ook wat waard..quote:Op maandag 1 februari 2010 23:15 schreef Coos het volgende:
Maar daarom neem ik dus geen dieren meer. Je ben altijd gebonden. Zelfs de plant die een vriendin een keer voor me mee nam heb ik expres dood laten gaan.![]()
Nu hoef ik alleen mezelf nog maar in leven te houden.
Ik heb er 2. En deze willen maar niet weglopen.quote:
zo'n brandweermannetjequote:Op maandag 1 februari 2010 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben wel een beetje .... van mannen in uniform
Als ik wil lachen lees ik de posts van Fann wel.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ze laten me dagelijks lachen.. Das ook wat waard..
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:15 schreef Coos het volgende:
Maar daarom neem ik dus geen dieren meer. Je ben altijd gebonden. Zelfs de plant die een vriendin een keer voor me mee nam heb ik expres dood laten gaan.![]()
Genoeg leuke vrouwen ja. Leuke mannen daar en tegen, die vind je alleen in homobarren.quote:
Als die ouwe kranten in z'n onderbroek nou maar geen vlam vatten.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
zo'n brandweermannetje![]()
[ afbeelding ]
je zou d'r bijna een fikkie voor gaan stoken
Tieten !!!!!! Woar is ut BIer !!!quote:Op maandag 1 februari 2010 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
zo'n brandweermannetje![]()
je zou d'r bijna een fikkie voor gaan stoken
zou ut ?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Aks die ouwe kranten in z'n onderbroek nou maar geen vlam vatten.
Dat zegt m'n tante Ronald ook.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:18 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Genoeg leuke vrouwen ja. Leuke mannen daar en tegen, die vind je alleen in homobarren.
Neem een hond, die kan je overal mee naar toe nemen.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:15 schreef Coos het volgende:
Waarom nu niet?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:19 schreef Coos het volgende:
Dat zegt m'n tante Ronald ook.![]()
Nog een paar maandjes en ik ga weer met tante Ronald naar het strand!!![]()
![]()
Ik mis mijn hond ook, zeker nu..quote:Op maandag 1 februari 2010 23:19 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Neem een hond, die kan je overal mee naar toe nemen.
(Ik mis de mijne nog steeds, als surrogaat laat ik nu me paard uit, maar die past niet in de kofferbak)
Ik hou niet van honden!quote:Op maandag 1 februari 2010 23:19 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Neem een hond, die kan je overal mee naar toe nemen.
(Ik mis de mijne nog steeds, als surrogaat laat ik nu me paard uit, maar die past niet in de kofferbak)
Neem er een hond bij?quote:
Of een kindje uit Haitiquote:
Zelf slachten is altijd een optie. Asiels zitten vol met mottige honden die niemand mist.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:21 schreef Coos het volgende:
Ik hou niet van honden!
Ja, misschien gebraden of gefrituurd maar die chinezen willen ze nu ook al van de menukaart halen.
Morgen is het weer lichtquote:
Honden zijn minder lastig dan kinderen hoorquote:
Maar die lopen geen krantenwijk.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:27 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Honden zijn minder lastig dan kinderen hoor
Nee joh !! Zeker niet .. Meis bull woont nu in zweden. Maar missen doe ik haar vreselijk..quote:
Kinderarbeid is verbodenquote:
Woefquote:Op maandag 1 februari 2010 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je die Griek een weekie in huis Muis?
![]()
Kan het me wel voorstellen. Het is echt een gemis.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:29 schreef Soury het volgende:
Nee joh !! Zeker niet .. Meis bull woont nu in zweden. Maar missen doe ik haar vreselijk..
Zou die al een beetje zweeds kunnen blaffen?quote:
Blöff !!!quote:Op maandag 1 februari 2010 23:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Zou die al een beetje zweeds kunnen blaffen?
Onzin is soms best leuk enzo ..quote:
Y. T. Met je grote peutenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:41 schreef V__L_N het volgende:
Ik zoek me bed ook eens op.
Truste mensenkinders
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 07:55 schreef Marrije het volgende:
Dat glas jus d'orange, zo'n broodje helemaal rechts met het eitje, 2 croissantjes en 2 plakjes kaas en eh, waar ligt de boter. . .? graag voor mij. Dank je Teun!
Oh en het zout, ligt dat voor het ei?
Jup. En vanavond met het hele gezin naar de Ikea. Vet hè?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 06:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
En voor "ons Ian", die vast al wel kennis heeft gemaakt met "ons mam"
T wordt denk ik mijn dag ook niet,quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goeiemorgen. Vandaag wordt echt zo'n dag dat àlles tegenzit.![]()
[klaag]
Jep.quote:
Nagesynchroniseerd is SpongeBob zoveel minder leuk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Is dat niet iets wat dat gele ding, hoe heet 'ie, "Spongebob" regelmatig zegt?
"Ik ben d'r klaar voor".quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is dat niet iets wat dat gele ding, hoe heet 'ie, "Spongebob" regelmatig zegt?
Ik word sowieso psychisch van dat stuiterende kutsponsje, egal welche sprache.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nagesynchroniseerd is SpongeBob zoveel minder leuk.
Uitwringen en afknallen, kutspons.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Ik ben d'r klaar voor".
Dat krijst ie
Ik vind het origineel wel vermakelijk. Kan ik makkelijk een paar afleveringen na elkaar van kijkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik word sowieso psychisch van dat stuiterende kutsponsje, egal welche sprache.
Dit is verdomme wel de meest onverwachte openbaring van de fucking máánd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het origineel wel vermakelijk. Kan ik makkelijk een paar afleveringen na elkaar van kijken.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uitwringen en afknallen, kutspons.
Ow ik ook, vraag me alleen altijd af hoeveel LSD de maker heeft lopen slikken bij het bedenken ervanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het origineel wel vermakelijk. Kan ik makkelijk een paar afleveringen na elkaar van kijken.
Gelukkig is het een kort maandje.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is verdomme wel de meest onverwachte openbaring van de fucking máánd.
Daar zijn vast en zeker hele postzegelvellen voor afgelikt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:20 schreef remlof het volgende:
Ow ik ook, vraag me alleen altijd af hoeveel LSD de maker heeft lopen slikken bij het bedenken ervan
Allemaal prima, maar eerst ontbijtenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet toch maar 's drugs gaan gebruiken denk ik.
Ik moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Allemaal prima, maar eerst ontbijten
Ik heb het vandaag druk genoeg. Voor een vakantie dag.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er was ook nog iets met een gootsteen hoorde ik ergens
Nu denk ik dat ik bijna weekend heb.quote:
Oh! Voor jou is het nu nog een heel lang weekend.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh! Voor jou is het nu nog een heel lang weekend.
Ja tis nu ECHT he.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu denk ik dat ik bijna weekend heb.
Eh nee ik bevind me 60 km van mijn bed, ik klik nu pas FOK! aan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom jij nu pas uit je nest rollen!?
Pfff, beetje tof doen hier. Ik bevind me 500 km van mijn bed, man.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Eh nee ik bevind me 60 km van mijn bed, ik klik nu pas FOK! aan.
Jij hebt vanochtend niet al inquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pfff, beetje tof doen hier. Ik bevind me 500 km van mijn bed, man.
Ja, euhquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hebt vanochtend niet al inHet OV
gezeten.
Hoe was de kaassaus?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, euhHet is shoarma geworden
We hadden het druk
Nou dat wordt kötbullar of zalm hè, bij de Ikea.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En vanavond IKEA dus dat gaat 'm weer niet worden, denk![]()
Shit, wat moeten we dan eten
Van dat laatste moet ik nu al een beetje overgeven.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dat wordt kötbullar of zalm hè, bij de Ikea.
En daimtaart toe.
Told yaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie gaan nu al naar Ikea. Ok, je hebt snel en je hebt snel, dit slaat echt alles.
Wat voor een kleur wordt de babykamer?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Met schoonouders en alles d'r bij hè.
Ze heeft een glimmende, gloeiende, gierende schurfthekel aan kinderen, dus ik denk zwart?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat voor een kleur wordt de babykamer?
Vast wel, mijn Playstation 3 en mijn pc staan daar nogquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:13 schreef Laysa het volgende:....Ga je nog wel terug naar Duitsland?
Goeie vraag!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:13 schreef Laysa het volgende:
....Ga je nog wel terug naar Duitsland?
HahA!!!!! ik vind het tof voor julliequote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vast wel, mijn Playstation 3 en mijn pc staan daar nog
Geilquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze heeft een glimmende, gloeiende, gierende schurfthekel aan kinderen, dus ik denk zwart?
Grappig, dat moest ik net bijna bij de gedachte aan shoarmasex.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Van dat laatste moet ik nu al een beetje overgeven.
Shoarma seks?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Grappig, dat moest ik net bijna bij de gedachte aan shoarmasex.
[ afbeelding ]
Hmmmm
(niet dat suffe snoepje, de táárt!)
Oh men ... headed for the isle or for disaster ...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Met schoonouders en alles d'r bij hè.
Jij denkt dat ik niet in de smaak val bij de schoonouders?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh men ... headed for the isle or for disaster ...
Dat jullie hebben liggen kluiven met de slierten ranzig varken nog tussen je tanden, al knoflooksaus duo-gorgelend.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Shoarma seks?![]()
Wat denk je wel niet
ow gatverquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat jullie hebben liggen kluiven met de slierten ranzig varken nog tussen je tanden, al knoflooksaus duo-gorgelend.
Nu ben ik een beetje misselijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:20 schreef Gert het volgende:
Dat jullie hebben liggen kluiven met de slierten ranzig varken nog tussen je tanden, al knoflooksaus duo-gorgelend.
Je kent me echt nog niet goed genoeg Gertjeeuuhhquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Die knoflooksaus is al foutquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik lees dit als ware het een uitnodigingquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je kent me echt nog niet goed genoeg Gertjeeuuhh
Ja, met Carnaval zekerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik lees dit als ware het een uitnodiging
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:10 schreef D. het volgende:
Ik deed whoop* en mijn coupe zat in model
*= geluid van D.'s handen door het haar
Tja, ik ga je geen coupe D. aanraden want dat staat jou vast minder goedquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
....ik moet altijd met kracht een borstel door mn haar trekken
Dat wil ik ook heul niet...laat maar lang zijn bij mijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:17 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, ik ga je geen coupe D. aanraden want dat staat jou vast minder goed
Tsssk! Ik heb het hartstikke druk manquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, die laatste 20 posts wil je niet missen hoor!
Dat laat ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat wil ik ook heul niet...laat maar lang zijn bij mij
Joh.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tsssk! Ik heb het hartstikke druk man
(pauze)
Tijd Voor Pauze?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tsssk! Ik heb het hartstikke druk man
(pauze)
*kijktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:25 schreef Anniebab het volgende:
Wat een kloteweer, regen en wind......bij jullie ook?
Jij stelt andere kleurtjes voor?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:26 schreef Coos het volgende:
en de buienradar ziet er ook al zo vrolijk uit
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:28 schreef Copycat het volgende:
Gisteren door een sneeuwstormpje naar huis gefietst en ook vandaag is het vooruitzicht niet al te droog.
Oh well. Gelukkig ben ik nog vier uur veilig binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |