Nou nee, maar ik post wel gewoon meequote:Op maandag 1 februari 2010 19:36 schreef remlof het volgende:
Game on.
Je had de vijfpeaux, ook iets om trots op te zijnquote:Op maandag 1 februari 2010 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
M'n fipo wat doe je.
Even koffie inschenken
Nou Ian...quote:Op maandag 1 februari 2010 19:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
'Carnaval is zuipen en vreemdgaan'
Zonder die kutmuziek een perfect feest dusquote:Op maandag 1 februari 2010 19:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeg ik toch, feest voor paupers en brabandersquote:Op maandag 1 februari 2010 19:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
doet ze dat!!quote:Op maandag 1 februari 2010 19:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, fijn, heb ik eindelijk een leuke aan de haak geslagen doen ze dat
Je zal het ook nooit horen, ze doen het met een masker opquote:Op maandag 1 februari 2010 19:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die van mij niet, die zou dat nooit doen_!_!_!_!
Blij dat we in het westen geen carnaval nodig hebben om vreemd te gaanquote:Op maandag 1 februari 2010 19:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je zal het ook nooit horen, ze doen het met een masker op
Nou dan! Wat is het probleem?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je zal het ook nooit horen, ze doen het met een masker op
Onherkenbaar in berenpak?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kom met Carnaval wel gewoon nog een paar dagen voorbij![]()
Gewoon voor de gezelligheid
Het zit je niet lekker, dat carnaval. Ik weet zeker dat je er bij wil zijn om een oogje in het zeil te houden. Geef dat nu maar toe, jaloers beftekkeltjequote:
Okee, ik geef het toequote:Op maandag 1 februari 2010 19:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het zit je niet lekker, dat carnaval. Ik weet zeker dat je er bij wil zijn om een oogje in het zeil te houden. Geef dat nu maar toe, jaloers beftekkeltje
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:59 schreef Jian het volgende:
Is dit nou Breda of Eindhoven ...?![]()
[ afbeelding ]
Bluf!quote:Op maandag 1 februari 2010 19:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een roze berenpak.
En de letters KV op mijn buik.
Onherkenbaar indeed.
Neuh, nauwelijks. Misschien later, na de koffie als ik wat in vorm komquote:Op maandag 1 februari 2010 19:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, ik geef het toe![]()
Ben ik aan de beurt ofzeaux?
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een roze berenpak.
En de letters KV op mijn buik.
Onherkenbaar indeed.
Welke vormen kun je allemaal?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, nauwelijks. Misschien later, na de koffie als ik wat in vorm kom
Bij de tuinen enzulksquote:Op maandag 1 februari 2010 20:29 schreef D. het volgende:
Iemand trouwens een idee waar je een 'hoofdmassage spin' kunt kopen?
Apotheekquote:Op maandag 1 februari 2010 20:29 schreef D. het volgende:
Niets mis met deze vormquote:Op maandag 1 februari 2010 19:59 schreef Jian het volgende:
Is dit nou Breda of Eindhoven ...?![]()
[ afbeelding ]
Ze moeten mij hebben, nog voor de koffiequote:Op maandag 1 februari 2010 20:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaat het nou alweer over Kleine Teuntje?
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Blijkt Teun straks een heuse barbapappa te zijn....
D, ouwe zeiksnor, zout eens op met hoofdspinnenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op een landelijk keten wat ik ook in de buurt zou kunnen vinden
Ik ben niet oud, en ik heb geen snorquote:Op maandag 1 februari 2010 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
D, ouwe zeiksnor, zout eens op met hoofdspinnen
Dat komt dan nog, kun je d'r vast aan wennenquote:
Aan een snor wennen?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat komt dan nog, kun je d'r vast aan wennen
Dat bedoel ikquote:Op maandag 1 februari 2010 20:40 schreef Juud79 het volgende:
[..]
http://www.drogisterij.ne(...)ulator/P/DNPRIKKEL01
Bedoel je dit?
ik heb de mijnese gewoon bij de blokker gekochtquote:Op maandag 1 februari 2010 20:29 schreef D. het volgende:
Als je heel erg verliefd bent neuk je zelfs na het etenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ian zal wel een stukje met Mera aan het Klundert wandelen zijn, dan doen verliefde stelletjes na het eten
Tijdens Remlof, gewoon tijdens, tussen de borden en het bestek op tafelquote:Op maandag 1 februari 2010 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je heel erg verliefd bent neuk je zelfs na het eten
hier kost ie trouwens maar 2,50 euroquote:Op maandag 1 februari 2010 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb de mijnese gewoon bij de blokker gekocht
heel verhaal.
Kijk op onze website voor meer informatie www annadin com
tis wel lekker![]()
misschien liggen ze ook wel gewoon bij het kruidvat ofzo...
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb de mijnese gewoon bij de blokker gekocht
![]()
De Hoofdmassage Spin geeft u het ultieme genot van een tenenkrullende massage. De Massagespin lijkt een simpel apparaat, maar heeft een verrassende werking! De Spin heeft een antistress werking, waardoor u heerlijk zult ontspannen tijdens een hoofdmassage. Door het kalmerende effect zullen uw spieren ook aangenaam ontspannen. Na een massage van deze Hoofdmassage Spin zult u met een lach de dag voortzetten!De Hoofdmassage Spin verlicht hoofdpijn op een natuurlijke wijze. Dit is mogelijk doordat uw lichaam tijdens het gebruik van de Spin endorfine aanmaakt. Ook stimuleert het de bloedsomloop van de hoofdhuid. Hierdoor werkt de Massage Spin roosbestrijdend en haargroei bevorderend. De Spin stimuleert ook bij seksuele apathie. Zelfs uw denkvermogen wordt verbeterd door het gebruik van de Hoofdmassage Spin!Deze Hoofdmassage Spin komt oorspronkelijk uit Australië, alwaar de Aboriginals het gebruike n voor totale ontspanning en ter stimulering van de seksuele gevoelens. Dit begon destijds met een takje waarmee men elkaar kietelde. Dit is inmiddels uitgegroeid tot een therapeutisch hulpmiddel.De Spin vind zelfstandig de verschillende drukpunten op uw hoofd. Dit maakt de massagespin zeer gemakkelijk in gebruik.
Kijk op onze website voor meer informatie www annadin com
tis wel lekker![]()
misschien liggen ze ook wel gewoon bij het kruidvat ofzo...
Ow ja, dan eet ze die salade gewoon van z'n harige torsoquote:Op maandag 1 februari 2010 20:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tijdens Remlof, gewoon tijdens, tussen de borden en het bestek op tafel
bestel hem dan gewoon hier dooiequote:Op maandag 1 februari 2010 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ooit bij Blokker gekeken, omdat ik meende dat ze ze daar hadden, maar toen kon ik er geen vinden
Er schijnt ook nogal wat verschil in te zitten (stevigheid, aantal 'vingers', ...)quote:Op maandag 1 februari 2010 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
hier kost ie trouwens maar 2,50 euro![]()
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/annadinshopping/?menu=category&categoryID=526017
owwwww is dat so ?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Er schijnt ook nogal wat verschil in te zitten (stevigheid, aantal 'vingers', ...)
Ik zie ze op Ebay ook staan
Was ie duur?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
owwwww is dat so ?
kweetniet hoeveel vingertjes die van mij heeft
Is ie dat niet dan? Dacht dat haar nick haar cupmaat wasquote:Op maandag 1 februari 2010 20:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het lijkt wel of die D een wijf is. Zit gewoon drie pagina's over een artikel van ¤ 2.50 te beppen
Volgens mij is het de cupmaat die hij graag tegenkomt als hij jeuk heeft.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Is ie dat niet dan? Dacht dat haar nick haar cupmaat was
Ik heb een paginainstelling van 302 hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 20:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het lijkt wel of die D een wijf is. Zit gewoon drie pagina's over een artikel van ¤ 2.50 te beppen
Oh, prima hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Denk ook niet dat D het erg op prijs stelt als we hem een beetje zitten te pesten
Alsof dat het minder erg maaktquote:Op maandag 1 februari 2010 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een paginainstelling van 302 hoor
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik denk dat ik zo maar naar bed ga, niet veel te beleven hier. Ian ligt te koetsiekroelen met Mera, D bept over een krabber en Remlof drinkt ook al geen bier meer sinds hij een nieuwe werkgever heeft en wordt ook serieus.
Op Ebayquote:Op maandag 1 februari 2010 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
en waar heb je hem nu dan zo snel gekocht?
seker !quote:Op maandag 1 februari 2010 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Op Ebay
Is ie niet mooi?
[ afbeelding ]
Doeiquote:Op maandag 1 februari 2010 21:03 schreef FANN het volgende:![]()
ik ga trouwens ook eens wat nuttigs doen
doei
Het is voor massage, niet tegen de jeukquote:Op maandag 1 februari 2010 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik denk dat ik zo maar naar bed ga, niet veel te beleven hier. Ian ligt te koetsiekroelen met Mera, D bept over een krabber en Remlof drinkt ook al geen bier meer sinds hij een nieuwe werkgever heeft en wordt ook serieus.
Ja, doeiquote:Op maandag 1 februari 2010 21:03 schreef FANN het volgende:![]()
ik ga trouwens ook eens wat nuttigs doen
doei
Krijg je daar geen RSI van of heb je iemand die het voor je doetquote:Op maandag 1 februari 2010 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Het is voor massage, niet tegen de jeuk
Oja, je kunt het ook zelf doen, daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op maandag 1 februari 2010 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Krijg je daar geen RSI van of heb je iemand die het voor je doet
De mol!quote:Op maandag 1 februari 2010 21:06 schreef D. het volgende:
Dus ja, ik heb wel iemand die RSI voor me krijgt
D, ik ga je verlaten, wat zappen, beetje rondneuzen en zulks en daarnaquote:Op maandag 1 februari 2010 21:06 schreef D. het volgende:
Dus ja, ik heb wel iemand die RSI voor me krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |