quote:Op maandag 1 februari 2010 18:38 schreef o.us het volgende:
De bovenste is een 2-baans weg omdat er twee banen voor jou beschikbaar zijn. Daarom is de onderste pas een 4-baans weg.
Dat idee had ik dus ook.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:38 schreef o.us het volgende:
De bovenste is een 2-baans weg omdat er twee banen voor jou beschikbaar zijn. Daarom is de onderste pas een 4-baans weg.
Dat is een 2baansweg omdat het 1 weg is, niet los van elkaar staande.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat idee had ik dus ook.
De weg van Emmen naar Groningen is dus een 1baans weg. en ik snapte al nooit waar mn schoonmoeder het over had als ze zei dat ik ook de 2baans weg naar groningen kon pakken. Heb mn eigen een keer rotgezocht naar die 2baans weg Blijkt dat we het over dezelfde weg hadden alleen andere benaming.
Een vriendin vanmiddag begon over 4-baans wegen hier in het Noorden![]()
Ik moest lachen.
Die arme Noorderlingen weten het niet beter.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat idee had ik dus ook.
De weg van Emmen naar Groningen is dus een 1baans weg. en ik snapte al nooit waar mn schoonmoeder het over had als ze zei dat ik ook de 2baans weg naar groningen kon pakken. Heb mn eigen een keer rotgezocht naar die 2baans weg Blijkt dat we het over dezelfde weg hadden alleen andere benaming.
Een vriendin vanmiddag begon over 4-baans wegen hier in het Noorden![]()
Ik moest lachen.
En de A28 bij Assen is een 4 baans weg volgens een vriendin van mequote:Op maandag 1 februari 2010 18:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is een 2baansweg omdat het 1 weg is, niet los van elkaar staande.
Zeggen mijn ouders ook altijd. Ik zeg altijd 2 baansquote:Op maandag 1 februari 2010 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de A28 bij Assen is een 4 baans weg volgens een vriendin van me
hehequote:Op maandag 1 februari 2010 18:57 schreef PiRANiA het volgende:
Shit verkeerd gestemd op mijn eigen poll
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |