het is een gemeentelijk debat en voor iemand die daar niet woont totaal niet interessant denk ik. En nu heeft Johan het onderwerp toeristenbelasting aangeslingerd..................tjonge jonge............quote:
Nooit gehoord van campagnebudget zeker?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:53 schreef spuitje het volgende:
Even naar Johan zijn politieke ambities: ik kan er alleen maar om lachen, of misschien zou je moeten huilen. Hij heeft nu dus een partij maar stel dat hij echt een paar zetels verovert. Wat ik me niet voor kan stellen, maar goed.
Er zijn geen leden, er is geen bestuur, laat staan dat er een begroting o.i.d. is. Dat moet dus allemaal nog geregeld. Want ook Johan zijn partij zal niet zonder inkomsten kunnen.
Ik voorzie een groot fiasco of ben ik nu een doemdenker?
Ik wel, Johan ook?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nooit gehoord van campagnebudget zeker?
Natuurlijk, wat dacht jij dan?quote:
Gratis?? Want dat was toch het idee?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
De plannen voor de monorail zijn uitgebreid. Deze gaat overal in Eindhoven rijden, dat is het beste.
Zag je naam weer in het lijstje staan relmofquote:Op maandag 1 februari 2010 23:28 schreef remlof het volgende:
Yay, ik ben unbanned op de chat. Ik zie hier wel wanneer het de moeite is om weer te kijken.
Is dat de Leo die de nieuwe vriend van Claire is?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
@toverheks , bedankt voor je verslag van de avond met Marian en Lotte.
@Snetje, hoop dat ze er zelf ook nog aandenken dat Leo jarig is vandaag.
Precies, die.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is dat de Leo die de nieuwe vriend van Claire is?
Claire??? Welke Claire??? De Claire van Huub?? Wat en waar heb ik het gemist?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach Johan moet niet zeiken. Eerst je telefoonnummers overal bekend maken en vervolgens boos worden omdat je wordt lastig gevallen. Wat had hij dan verwacht? Hij loopt toch inmiddels lang genoeg mee in het wereldje van semi-bekende Nederlanders om te weten hoe het werkt?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan wordt weer telefonisch lastig gevallen. Hij kan er nu even niet tegen.
Leo had toch een mail gestuurd, dacht aan Gert, dat hij niet de vriend van is en nog meer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan wordt weer telefonisch lastig gevallen. Hij kan er nu even niet tegen.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
@toverheks , bedankt voor je verslag van de avond met Marian en Lotte.
@Snetje, hoop dat ze er zelf ook nog aandenken dat Leo jarig is vandaag.
Nu doe je het weer!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Leo had toch een mail gestuurd, dacht aan Gert, dat hij niet de vriend van is en nog meer.
En toen mochten we het niet meer over leo hebben.
Jaahh Narcisme is Johan niet vreemd...zelfoverschatting wél helaas...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan doet, met een masker van zichzelf op z'n achterhoofd, een dansje voor de streamers.
Volgens mij is het gewoon Mod-Rob, die voor nsbr oefend ppfftt HiDi mocht niet eens over poker praten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido heeft een beller. Iemand met een moeilijk verhaal over "ze hebben codes en daar gebruiken ze ons netwerk voor". Alsido maant de beller hem rustig uit te leggen wat-ie bedoelt. Mensen zouden via de site van SV spelletjes zitten te spelen. Huh?
PB begon ermee, eerst die in de hoek, ga ik er wel gezellig naast staanquote:
Hahaha het was een geintje joh!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
PB begon ermee, eerst die in de hoek, ga ik er wel gezellig naast staan
Da's gek.. ik zag Sly toch op dat Tópoverleg bij SV erbij zitten..? wat en gekke reactie danquote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Kijk Johan, dit zijn nu je dikke vrienden..
[ afbeelding ]
OHHH we mogen los over Leoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha het was een geintje joh!
Het waren toen andere omstandigheden, Leo loopt nu zelf ook regelmatig on stream dus tja dan hebben mensen het over je.
Goh, hij heeft er een woordje bij geleerd, eerst was het altijd triest of triesterquote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne ventquote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
ff denken ..... wie heeft er nu weer niet gebeld of te laat?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja, daar heeft hij natuurlijk wel een puntquote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 02:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Tsja, daar heeft hij natuurlijk wel een punt
Ik heb ook meteen nog maar even gecheckt, .. maar ik ben nog steeds persona non grata. Maar ja, ik heb dan ook een overtreding achter mijn naam staan die valt onder het kopje; Misdaden tegen de Jaapelijkheid en daar gaat men niet lichtvaardig mee om .... en terecht natuurlijkquote:Op maandag 1 februari 2010 23:28 schreef remlof het volgende:
Yay, ik ben unbanned op de chat. Ik zie hier wel wanneer het de moeite is om weer te kijken.
Bofkont.. heb je vrindjes daar?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:28 schreef remlof het volgende:
precies wat ik voorspelt had....als sly zijn zin niet krijg kat hij de boel af...daar zit hij nu met zijn eigen chat...hahahahahahahahahquote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft wel een hele Vlemmix site aan NL toegevoegd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:41 schreef whiper het volgende:
[..]
precies wat ik voorspelt had....als sly zijn zin niet krijg kat hij de boel af...daar zit hij nu met zijn eigen chat...hahahahahahahahah
En is het daar een beetje 'gezellig'?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:19 schreef spuitje het volgende:
Hij heeft wel een hele Vlemmix site aan NL toegevoegd.
Wordt nog amper gereageerd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
En is het daar een beetje 'gezellig'?
Gaat vandaag SV Actueel van start?
Op heel NL, of alleen in het SV deel (incl. chat)?quote:
Bij mij ook niet. Ik hoop dat Heidi het probleem gauw op kan lossen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:37 schreef spuitje het volgende:
Bij mij werkt de link die Hidi gisteren gaf niet meer
Geen idee, ik mag alleen op het openbare gedeelte, de chat kan ik dus ook niet op.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op heel NL, of alleen in het SV deel (incl. chat)?
Ik vind het primaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:42 schreef spuitje het volgende:
Volgens de pragrammagids om 10.00 uur SV actueel. Denk zomaar dat het debat van gisteravond het grote gespreksonderwerp zal zijn.
Hoe is het met de elf? Mooi ingekleurd?quote:
Ja, leuk hoor, hahaha.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe is het met de elf? Mooi ingekleurd?
Echt? Bij mij doen ze het allebei niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:44 schreef bamby het volgende:
Kan wel op de site van hidi chat doet het ook stream staat op giel radio programa.
Totdat ie weer een andere brainfart laat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kreeg het idee dat hij tot nu toe over het algemeen blij is met mijn werk.
Geen enkel probleem, ik krijg er geen geld voor dus doe er naar verhouding ook niet ontzettend veel moeite voor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Totdat ie weer een andere brainfart laat.
Nee heb dezelfde als hier boven in je link.Maar denk dat hidi op stream giel heeft aangezet.Had hij toen met de actie 555 ook gedaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt? Bij mij doen ze het allebei niet.
http://streams.servehttp.com/sv.asp
http://dgk.servehttp.com/sv.asp
Heb jij nog een andere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |