abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77520017
Okay dan... Het maakt mij niet uit of jullie mij geloven. Het is in ieder geval echt gebeurd.

Dit is het genantste ding wat ik ook heb meegemaakt. Het was een verschrikkelijke nachtmerrie voor mij. Ik deel het met jullie omdat ik niet wil dat jullie, mijn broeders, hetzelfde meezullen maken. Vooral omdat het allemaal heel makkelijk kon voorkomen worden. Ik heb er zelfs paints bijgepost, zodat jullie een beter idee krijgen wat er nou precies is gebeurd. Het verhaal is lang, maar ik doe mijn best om alle belangrijke details te vertellen. Geen cliff
hangers... Lees dit om jezelf te redden van zoiets als dit!

Dus...
Ik studeer de hele tijd voor mijn examens en wou wel even een pauze nemen. Vorige week had ik dus het nummer van een Aziatische meid gekregen. Ik dacht dat het slim zou zijn om haar te bellen voordat de examens over waren, zodat ik nog een kans zou krijgen om haar te zien (ze neemt na de examens een break, misschien dat ik haar een hele lang periode niet zou spreken...). Dus ik haar zo bellen om te vragen of ze misschien ook even afstand wou nemen van studeren en met mij een kopje koffie wou drinken. Ze zei ja, waarna we bij het campuscafeetje hadden afgesproken. Het ging over het algemeen goed, beetje small talk enzo. Hierna zei ze dat haar kamergenote Chinees voedsel voor diner aan het klaarmaken was omdat haar vriendje bij haar was, dat ze toch te veel had klaargemaakt en vroeg of ik mee wou! Op dat moment voelde ik dat ik heel hard moest poepen... Maar met geen mogelijkheid zou ik haar aanbod afslaan. Het leek erop dat ze mij leuk vond en dat dit een zeer goede kans was om elkaar beter te leren kennen. Ik besloot dus om mijn stoelgang te beheersen en alles zolang mogelijk in te houden (ik hou nou eenmaal niet van schijten op publieke toilleten) en nam haar aanbod aan.

We gingen naar haar huis, aten wat (smaakte ook nog eens goed), en... Ik moest zo nodig poepen. Het deed gewoon pijn. Daarbij kwam ook nog dat ik opeens ook moest plassen (ik hield dat ook al in, aangezien ik mijn pisflessen niet mee had genomen naar de date). Ik wou haar wc niet echt gebruiken, want ik wou niet dat het zou stinken. Maar het deed zo erg pijn en het werd zo ondraaglijk dat ik zelfs een drol uit mijn endeldarm voelde komen. En om geheel nog erger te maken, kreeg ik ook een erectie (geen idee waarom, maar ik kreeg het dus). Dus ik zo rennen naar de toilet, alwaar een ondenkbaar scenario zich begon af te spelen...

Ik deed mijn broek omlaag, stapte naar het toilet en werd vervolgens geconfronteerd met een onheilspellende hachelijke situatie... Ik moest zowel enorm pissen als enorm schijten. Tegelijk. En ik had een erectie... Wat moest ik doen, welke volgorde moest ik het uitvoeren?!

Dus ik buig zo over en probeer mijn erecte penis een beetje in het potje te proppen. Wanneer bij het urineren ontspanden mijn bekkenbodemspieren zich. Ik voelde op hetzelfde moment mijn drol omhoogborrelen.

Ik dacht 'fuck deze shit'. Ik zou gewoon proberen om mijn pis in te houden en de drollen naar buiten toe drukken. Dus ik zo zitten op het potje, pak mijn penis vast, blokkeer mijn urinebuis en probeer al het schijt naar buiten te drukken. Dat lukte niet zo goed...

Op het ogenblik wanneer ik mijn kringspier ontspande, voelde ik mijn bekkenbodemspieren ook ontspannen, en vloog mijn pis overal heen. Op dat moment raakte ik in paniek. Wanhopig probeerde ik mijn poep weer in te houden, terwijl ik ondertussen mijn erecte penis in het potje probeerde te krijgen. Toen dat was gelukt, probeerde ik te pissen en te popen te gelijk, maar mijn kont stak zo ver buiten het potje dat er een deel van mijn poep op de wc-bril terechtkwam en gedeeltelijk op het de vloer.

Op dat moment probeerde ik weer alles te blokkeren (je kunt je indenken dat het pijn doet om telkens te kappen met pissen en poepen terwijl je heel erg nodig moet). Wat moest ik doen? Ik zou of pissen of poepen op haar vloeren, maar uit pure wanhoop kreeg ik een ideetje:

Ik rende naar de badkuip en liet mezelf daar gaan. Ik dacht dat dit de beste optie was aangezien ik alles later kon doorspoelen in plaats van op haar vloer te schijten.

Op dat moment werd alles erger...

Mijn schijt wou niet doorspoelen. Mijn date kwam toen vragen of ik aan het douchen was...

Dus ik antwoorde toen met: Ja, lol, ik douch inderdaad, is dat okay met jou?

Vroeg ze meteen: Wat? Waarom?! WTF... Je denkt toch niet dat we seks gaan hebben, toch?!

Ik kon toen niet meer normaal nadenken, dus ik antwoorde schertsend (josti die ik ben): Jawel, we gaan neuken, lol.

Ze werd toen boos en zei: WTF? Is dit een grap? Kom er uit!

Ik maakte kenbaar dat ik nog niet klaar was en dat zij alsjeblieft nog niet binnen moest komen.

Het hete water dat ik gebruikte om door te spoelen zorgde ervoor dat de omgeving stonk. Stinkende dampen die je in de hele douche kon ruiken. Het was echt ranzig. Mijn date kon het ruiken en vroeg wat er in godsnaam zo erg rook... En what teh fuck ik aan het doen was!..

Ik zei nogmaals dat ze zeker niet moest binnenkomen en dat ze mij moest vertrouwen en dat ze er spijt van zou krijgen

Ze werd nog kwader en eiste dat ik naar uit de douche zou komen. Of anders zou met een sleutel de deur openen...

Ik smeekte haar, maar het mocht niet baten. Ze werd ongeduldig en opende de deur. Daar stond ik dan, met een pseudo-erecte penis, met fecale residu op mijn kont, grote semi opgeloste drollen in haar badkuip drollen op de vloer naast haar toilet en mijn plas op haar vloer voor het wc-potje. Ik was zo beschaamd... Zo erg dat ik begon te rillen. Ze kijkt me aan terwijl ze haar mond en neus bedekt en fluistert: Wat heb je gedaan?! Ze begon te huilen. Ik aarzelde een beetje en probeerde het nog uit te leggen... 'Ik deed mijn best... Het... spijt... me...' Toen flipte ze en vertelde me dat ik alles zou schoonmaken en dat ze anders de politie zou bellen. Ik ging akkoord.

Ze verliet de douche. Ik pakte een stukje toiletpapier en begon met het oprapen van stukjes drol. De drollen deponeerde ik in het wc-potje. Ik ging zo verder met de vloer en badkuip, met zeep, water en heel erg veel papier. Haar prullenbak was natuurlijk vol, dus gooide ik de gebruikte papieren in de wc. Van de toonbank nam ik een verfrisser en spoot het in de badkuip om de vieze geurtjes kwijt te maskeren. Nadat ik hiermee klaar was, maakte ik mijn kont schoon en spoelde de wc door. Tot mijn grootste schrik, zorgde het enorme lading aan wc-papier voor ontstopping, met overspoeling als gevolg. Al het poep op de vloer. Ik begon op dat moment te huilen, ik had het niet meer. Ik zocht de ontstopper, maar kon het niet vinden. Ik trok mijn broek weer aan en rende naar haar om te vragen of zij een ontstopper had. Ik zag haar met haar vriendin, en diens vriend. Ze begon te huilen. Op het moment dat ze me zag wilde ze dat ik opdonderde. Ik probeerde haar te vertellen dat haar wc was overspoeld, maar ze laat me niet praten. Ze zegt dat ze zich bedreigd voelt en wil dat ik het pand meteen verlaat. Ze pakte een mes uit de lade en zegt dat ik weg moet vertrekken. Ik vertrok.

Een minuut later hoor ik een luide schreeuw (ik nam aan dat ze terug naar de wc was gegaan om te zien dat het was bedekt in poepwater/waterpoep. Op dat punt sprintte ik zo snel mogelijk weg, terwijl ik vloekte op mijzelf en huilde ik uit frustratie en uit schaamte.

Ik had dit allemaal kunnen voorkomen, als ik mijn godverdomme pisflesjes had meegenomen. WTF?! Bij het eerste meisje dat interesse in mij toont moet ik weer gaan poepen in haar badkuip. Dit is fucking achterlijk!!!

Oh, en aan diegenen die pisflessen vies en/of dom vinden... Het is niet alleen handiger en schoner, maar voorkomt ook epishe rampen zoals deze.

Als ik mijn vertrouwde pisflessen bij me had, zou ik op de wc-pot gaan zitten en zou ik tegelijk gaan pissenin de flessen en poepen in de wc. Geen rampen, geen rotzooi en geen van dit zou zijn gebeurd.

Maar goed... Moet ik dingen laten afkoelen of haar een belletje geven? Misschien om mijzelf te verontschuldigen/verklaren? Of moet ik maar hopen dat ik haar nooit meer tegenkom?
pi_77520056
Wie dit gaat lezen is echt dom
tvp voor als ik me verveel.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  maandag 1 februari 2010 @ 17:50:10 #3
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_77520061
Goed topic en goede paint.
Ik mis wel een samenvattinkje.
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
  maandag 1 februari 2010 @ 17:51:44 #4
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_77520102
Heul erg orgineel hoor
Ik ben lelijk.
  maandag 1 februari 2010 @ 17:52:40 #6
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_77520135
Ik mis

"Klacht: pisflesje vergeten"

onderaan
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 1 februari 2010 @ 17:52:47 #7
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_77520140
Dit alles had voorkomen kunnen worden door gewoon ff in het café te gaan schijten. Had je date ook geen last gehad van de stank.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_77520141
Mooi vertaald...denk ik, ik heb het niet gelezen.
pi_77520161
Sorry kerel, maar ik heb me echt blauw gelachen bij het zien van je paints
pi_77520169
Jaja poepen in een badkuip
 2011 13" i5 ...
pi_77520217
die paint is gejat
pi_77520221
Je hoeft het ook niet te lezen. Die paints
  maandag 1 februari 2010 @ 17:54:42 #13
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_77520235
Feyenoord Rotterdam
pi_77520263
Hij heeft het helemaal vertaald

pi_77520272
vrouwen eerst even rustig af laten koelen en probeer morgen/overmorgen bij haar aan te bellen.

wel kut voor je
Mijn piek is kwijt
  PR/Manusje van alles maandag 1 februari 2010 @ 17:56:12 #16
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_77520296
slecht gejat.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 1 februari 2010 @ 17:56:16 #17
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_77520297
Wat een paints.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_77520328
Goed topic
  maandag 1 februari 2010 @ 17:57:20 #19
193591 yorP
(Insert leuke tekst hier)
pi_77520338
Puik topic!
Always remember you're unique, just like everyone else.
Kijk een signature! :D:D
pi_77520344
Wat een heldentopic.
  maandag 1 februari 2010 @ 17:57:30 #21
267908 tennisracket
Ik heb winterbanden.
pi_77520346
Te veel tekst. Maar de paints zeggen genoeg.

Terechte klacht!
op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!
pi_77520369
kanker dief.
pi_77520383
TS is een autist die niet kan pissen en schijten in dezelfde pot?
pi_77520387
Origineel topic
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_77520408
Toch die paints maar eens bekeken, wat een plaatjes
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')