Ja daar zat ik ook aan te denken, alcohol verdunt het bloed. En de wond is nog niet helemaal dicht wnat ik heb nog steeds bloed in m'n mond (wel veel minder als een uur na de behandeling). Maar een jointje kan geen kwaad lijkt me?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:24 schreef elby1988 het volgende:
Weet niet hoe verstandig het is je bloed weer lekker te verdunnen
Nicotine zorgt er zelfs voor, dat je bloeden sneller stopt. Iets met het effect van die zooi en de reactie op open wonden...quote:Op maandag 1 februari 2010 17:25 schreef pietpiraat88 het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook aan te denken, alcohol verdunt het bloed. En de wond is nog niet helemaal dicht wnat ik heb nog steeds bloed in m'n mond (wel veel minder als een uur na de behandeling). Maar een jointje kan geen kwaad lijkt me?
Ja ik zit niet aan pijnstillers ofzo. Ik voel er amper wat van (en de verdoving is uitgewerkt). Ik heb alleen wel een paar (ik heb ze niet geteld, maar het waren er meer dan 2) prikken met verdoving gehad bij de tandarts.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Medicatie en alcohol.
Ik zeg: DOEN!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |