Ik post er niet zo veel door het hoge fangirl nonsens-gehalte (no offence), maar dit heeft die admin nou ook weer niet verdiend na al die moeite. Heb verder nooit problemen met 'em gehad trouwens.quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:30 schreef Arn0 het volgende:
Ja, ik weet dat ze tof zijnIdd, er is een reden waarom het forum opgestart werd: De admin van AMUK is echt irritant. Maar ja, alsnog vind ik het wel erg voor hem ja. Overigens Dit forum wordt een verbeterde AMUK
![]()
ik heb er verder niets mee te maken hoor![]()
Meen je dat? Ik zou ze echt wel willen ontmoeten. Langs de andere kant vrees ik dat ik dan wel erg stil zal zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:54 schreef Aisumasen het volgende:
Nou ja... Never meet your heroes.
Lol @ Alex op het eind als hij zijn mond afveegt en op zo'n heerlijk arrogante manier de 'druppels' richting publiek gooitquote:
Dáááámn...quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:53 schreef Thijsssss het volgende:
Natuurlijk niet helemaal het juiste topic, maar volgende week staat Miles Kane in het voorprogramma van Kasabian
Wat is daar vaag aanquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:36 schreef Arn0 het volgende:
Ik vind het vaag want ik had gelezen dat hij erg druk bezig was met een solo project.
Nuja, iemand zei: "Misschien speelt Miles Kan wel als voorprogramma voor AM in de Royal Albert Hall" en iemand anders antwoordde: "Nee, ik heb hem al een aantal keer gesproken, hij is druk bezig. Het gaat niet gebeuren"quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:42 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Wat is daar vaag aan? Een voorprogramma spelen is daar toch een duidelijk onderdeel van?
Je kan 'em amper overgewaardeerd noemen, z'n plaat met The Rascals heeft bijna niet verkochtquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:36 schreef TC03 het volgende:
Miles Kane in z'n eentje? Apart. Overigens vind ik Miles Kane juist overrated, alleen zijn LSP-werk is goed.
Het gaat toch gewoon om de muziek? Wat maakt arrogantie nou uitquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:32 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dáááámn...Waarom nu weer juist als voorprogramma van een uitverkochte overprijsde band die bij mij helemaal heeft afgedaan na het arrogante optreden op Lowlands 2007?
Ik was fan van ze, maar wat was dat optreden op Lowlands '07 vreselijk, zeg. En ze zijn huge in Engeland, dus vandaar die prijs, maar ik heb het er absoluut niet voor over. En om nou na het voorprogramma weg te sneaken...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:41 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Het gaat toch gewoon om de muziek? Wat maakt arrogantie nou uit. Niet dat ik naar Kasabian luister, maar goed.
"Helaas" hebben we staanplaatsen, anders had ik wel wat gefilmd. Maar er zullen wel andere zijn die het filmen/opnemen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:46 schreef maan. het volgende:
Uhhhhmm vind Arno en Aisumasen nog steeds stom voor het naar London gaan;)
Ik dacht dat overal juist werd gezegd dat ze op LL '07 machtig waren en op LL'09quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:27 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik was fan van ze, maar wat was dat optreden op Lowlands '07 vreselijk, zeg. En ze zijn huge in Engeland, dus vandaar die prijs, maar ik heb het er absoluut niet voor over. En om nou na het voorprogramma weg te sneaken...
Ondertussen ook kaarten voor de rentree van Noel Gallagher gekocht. Wordt erg zenuwachtig van berichten van andere buitenlandse kopers dat hun creditcard geweigerd is. Als het mislukt....ga ik met servies gooien! Het optreden was overigens in recordtempo uitverkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |