Het eindprodukt voor ons blijft hetzelfdequote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij doet inkopen met een DNA setje en testbuisjes?
Nee,... ik eet wat God gegeven heeft,... jij hebt het zelf gemaakt!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:52 schreef kepler het volgende:
[..]
Het eindprodukt voor ons blijft hetzelfde
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:48 schreef kepler het volgende:
[..]
Je gaat altijd met je pijl en boog naar de supermarkt om voorverpakt vlees te kopen?
Hoef je niet naar Japan voor hoor. Slager Marcel aan de Grote Krocht 7 verkoopt het ookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Deze zomer naar Japan. Ik ben van plan te gaan eten bij Misono Restaurant en Dons de la Nature. Daar serveren ze Wagyu biefstuk. Schijnt fantastisch te zijn.
Oeh nice, dan heb je ook 7 dagen bedenktijd en kun je het zo terugsturenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoef je niet naar Japan voor hoor. Slager Marcel aan de Grote Krocht 7 verkoopt het ookSterker nog,... je kan het online kopen
Link?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoef je niet naar Japan voor hoor. Slager Marcel aan de Grote Krocht 7 verkoopt het ookSterker nog,... je kan het online kopen
Marcel: http://www.slagerijhorneman.nl/scripts/trade/showpage.php?lang=nl&pagetype=1&advid=647quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... ik eet wat God gegeven heeft,... jij hebt het zelf gemaakt!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:02 schreef Chocobo het volgende:
Marcel: http://www.slagerijhorneman.nl/scripts/trade/showpage.php?lang=nl&pagetype=1&advid=647
Online: http://www.dedriemorgen.com/wagyu/Wagyu-vlees.html
Gijs we hebben het nergens overquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:04 schreef kepler het volgende:
[..]
Brood maak je toch ook zelf, groeit ook niet aan de boom
Ik snap het wel, maar het maakt mij geen kont uit waar het vandaan komt. Alleen maar beter voor die (arme) beesten en voor de rest van de natuur
Het ziet er inderdaad vreselijk lekker uitquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:05 schreef Wessiej het volgende:
Prijsje hoor, lijkt mij toch briljant lekker
Een hele ossenhaas, leg maar even 622 euro neer. Zat ik te klagen over ossehaas van de koe met 60 euro per kilo
Gaat mij te ver, zoveel betalen om wat lekkers in je keelgat te stoppen. Maarja ik heb ook geen riant salarisquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad vreselijk lekker uitEn als Strol het ook nog gaat eten in een Japanse keuken denk ik dat die gek wordt! Dat moet zo goed smaken.
We kunnen bezig blijven zoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs we hebben het nergens over
Maar ja,... je moet toch eten. Als ze andere methoden hebben zal het misschien wel aanslaan ooit. Tot die tijd loop ik de lokale slagerij zo nu en dan binnen.
Liever een pc.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe denken jullie eigen over de Mac?
Big Mac, altijd okquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wut?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:52 schreef Magneet het volgende:
Mocht ik aangenomen worden duik ik trouwens toch weer de zorg in maar nu die voor Wessiej : (meervoudig) gehandicapten.
Matige diss.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:52 schreef Magneet het volgende:
Mocht ik aangenomen worden duik ik trouwens toch weer de zorg in maar nu die voor Wessiej : (meervoudig) gehandicapten.
Applequote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |