Wellesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:21 schreef gijsje79 het volgende:
Transformers favoriet bij Razzie-nominaties
Zo slecht was de film nou ook weer niet.
straks op gesprek en daarna ff bellen met die andere toko die me gister zou bellen. Anders laat ik me echt gek maken en zet ik me cv op monsterboard.quote:
Je moet je niet gek laten maken Gijs, maar dat doe je volgens mij ook niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:31 schreef Magneet het volgende:
straks op gesprek en daarna ff bellen met die andere toko die me gister zou bellen. Anders laat ik me echt gek maken en zet ik me cv op monsterboard.
Oh gek laten maken gebeurd echt niet. Ik bedoel gekker kan ike cht niet worden. Die job waar ik straks op gesprek gaat lijkt sprekend op die waar ik eigenlijk naartoe zou gaan. Sterker nog alles is daar opgezet door m'n oude baas en die hebben waarschijnlijk al een goed woordje gedaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je moet je niet gek laten maken Gijs, maar dat doe je volgens mij ook niet.Naar goede, kundige IT-ers is altijd vraag.
Gewoon op gesprek gaan, wat sollicitatiebrieven schrijven en de rest van de tijd een beetje ontspannen.
Volgens mij mag je ook best kieskeurig zijn. Niet bij van die bedrijven die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Ik hoef je geld niet Gijs...ik zou al blij zijn als ik meer als 50% van mijn eigen geld overhield.quote:
Geintje Gijs, past niet echt bij de andere posts die we net neerzetten moet ik toegeven.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoef je geld niet Gijs...ik zou al blij zijn als ik meer als 50% van mijn eigen geld overhield.
Die oude baas heeft toch juist je aanstelling geblokkeerd? Waarom doet hij nu opeens een goed woordje voor je?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:38 schreef Magneet het volgende:
Oh gek laten maken gebeurd echt niet. Ik bedoel gekker kan ike cht niet worden. Die job waar ik straks op gesprek gaat lijkt sprekend op die waar ik eigenlijk naartoe zou gaan. Sterker nog alles is daar opgezet door m'n oude baas en die hebben waarschijnlijk al een goed woordje gedaan.
Gaat om deel 2,... was niet veel soeps!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:21 schreef gijsje79 het volgende:
Transformers favoriet bij Razzie-nominaties
Zo slecht was de film nou ook weer niet.
Omdat ik niet helemaal op voet van oorlog met hem wilde eindigen. Het wereldje is klein in deze regio.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die oude baas heeft toch juist je aanstelling geblokkeerd? Waarom doet hij nu opeens een goed woordje voor je?
Dus eigenlijk ben je eerst flink anaal genaaid, maar krijg je nu wel een kusje op je wang.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:17 schreef Magneet het volgende:
Omdat ik niet helemaal op voet van oorlog met hem wilde eindigen. Het wereldje is klein in deze regio.
zoiets jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je eerst flink anaal genaaid, maar krijg je nu wel een kusje op je wang.
er is geen enkele barcodescanner die alle boeken goed pakt. Het probleem is dat er verschillende types barcodes op staan. ik heb hier een professionele draadloze scanner en zefls die pakt niet alles. Sterker nog op boeken is de barcode vaak niet eens het isbn nummer maar weer iets anders.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Neet, ken jij een goede barcodescanner voor de 5800? Eentje die boeken en/of games herkent? Anders denk ik er over om een USB scanner te kopen via DealExtreme ofzo.
Naja, het is ook niet heel belangrijk voor boeken, maar vooral voor games. Er is een programma waar je barcodes kunt invoeren en waarbij dan de juiste game gezocht wordt. Ik heb alleen geen zin om alle EAN handmatig in te voerenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:32 schreef Magneet het volgende:
[..]
er is geen enkele barcodescanner die alle boeken goed pakt. Het probleem is dat er verschillende types barcodes op staan. ik heb hier een professionele draadloze scanner en zefls die pakt niet alles. Sterker nog op boeken is de barcode vaak niet eens het isbn nummer maar weer iets anders.
dan zou ik ff zoeken op de ovi store er staan er wel een paar daar maar heb er geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, het is ook niet heel belangrijk voor boeken, maar vooral voor games. Er is een programma waar je barcodes kunt invoeren en waarbij dan de juiste game gezocht wordt. Ik heb alleen geen zin om alle EAN handmatig in te voeren![]()
DealExtreme dingen kopen werkt dan nooit.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, het is ook niet heel belangrijk voor boeken, maar vooral voor games. Er is een programma waar je barcodes kunt invoeren en waarbij dan de juiste game gezocht wordt. Ik heb alleen geen zin om alle EAN handmatig in te voeren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |