Omdat ik niet helemaal op voet van oorlog met hem wilde eindigen. Het wereldje is klein in deze regio.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die oude baas heeft toch juist je aanstelling geblokkeerd? Waarom doet hij nu opeens een goed woordje voor je?
Dus eigenlijk ben je eerst flink anaal genaaid, maar krijg je nu wel een kusje op je wang.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:17 schreef Magneet het volgende:
Omdat ik niet helemaal op voet van oorlog met hem wilde eindigen. Het wereldje is klein in deze regio.
zoiets jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je eerst flink anaal genaaid, maar krijg je nu wel een kusje op je wang.
er is geen enkele barcodescanner die alle boeken goed pakt. Het probleem is dat er verschillende types barcodes op staan. ik heb hier een professionele draadloze scanner en zefls die pakt niet alles. Sterker nog op boeken is de barcode vaak niet eens het isbn nummer maar weer iets anders.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Neet, ken jij een goede barcodescanner voor de 5800? Eentje die boeken en/of games herkent? Anders denk ik er over om een USB scanner te kopen via DealExtreme ofzo.
Naja, het is ook niet heel belangrijk voor boeken, maar vooral voor games. Er is een programma waar je barcodes kunt invoeren en waarbij dan de juiste game gezocht wordt. Ik heb alleen geen zin om alle EAN handmatig in te voerenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:32 schreef Magneet het volgende:
[..]
er is geen enkele barcodescanner die alle boeken goed pakt. Het probleem is dat er verschillende types barcodes op staan. ik heb hier een professionele draadloze scanner en zefls die pakt niet alles. Sterker nog op boeken is de barcode vaak niet eens het isbn nummer maar weer iets anders.
dan zou ik ff zoeken op de ovi store er staan er wel een paar daar maar heb er geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, het is ook niet heel belangrijk voor boeken, maar vooral voor games. Er is een programma waar je barcodes kunt invoeren en waarbij dan de juiste game gezocht wordt. Ik heb alleen geen zin om alle EAN handmatig in te voeren![]()
DealExtreme dingen kopen werkt dan nooit.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, het is ook niet heel belangrijk voor boeken, maar vooral voor games. Er is een programma waar je barcodes kunt invoeren en waarbij dan de juiste game gezocht wordt. Ik heb alleen geen zin om alle EAN handmatig in te voeren![]()
Daar kon ik zo snel geen goeie vinden...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:34 schreef Magneet het volgende:
[..]
dan zou ik ff zoeken op de ovi store er staan er wel een paar daar maar heb er geen ervaring mee.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
DealExtreme dingen kopen werkt dan nooit.
Ja I know... Over het algemeen wordt in de retail gelukkig wel hetzelfde gebruiktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:34 schreef Magneet het volgende:
kijk maar eens op http://en.wikipedia.org/wiki/Barcode bij alleen al de linear barcodes en dan heb je de 3d barcodes nog niet eens gehad.
Kwaliteit...dingen van daar vallen na 3 dagen uit elkaar, true story.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar kon ik zo snel geen goeie vinden...
[..]
Hoe bedoel je?
[..]
Ja I know... Over het algemeen wordt in de retail gelukkig wel hetzelfde gebruikt
Uitbreiden he Gijs.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
Barcodes scannen.
Ga je een winkel beginnen Gijs?
Roy-A-Zon
Okay, dat suckt dusquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kwaliteit...dingen van daar vallen na 3 dagen uit elkaar, true story.
Ze blijven bezig daar... Daar word ik nou wel echt kwaad om. Waarom is er niemand die godver heel Somalië plat bombardeert ofzoquote:
Lijkt me een vreselijke situatie,... je weet dat de Britse regering niet onderhandeld met terroristen. Maar toch,... je verwacht toch wel iets van hulp. Je bent toch immers burger van een land waar je altijd al belasting hebt moeten betalen. Dit stel kost nu nog maar 100.000$ ,... dat is minder dan dit stel aan belastingen al betaald heeft in hun leven! Hopelijk doet de regering iets achter de schermen voor hun.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze blijven bezig daar... Daar word ik nou wel echt kwaad om. Waarom is er niemand die godver heel Somalië plat bombardeert ofzoKenkerpiraten moeten echt kappen. Kost miljoenen aan geld, mensen raken compleet gestrest en lopen trauma's op en het lijkt wel alsof niemand iets doet.
Irak was allang een gat in de grond geweest. Iran was uit de geschiedenisboeken verdwenen en Afghanistan was een testplaats voor nukes geworden. Maar nee, die piraten uit Somalië kunnen hun gang gaan.
Wereld
Als ze niet onderhandelen dan sturen ze het leger maar. Of de mariniers. Of MI6. Of Austin Powers. Er moet iets gedaan wordenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lijkt me een vreselijke situatie,... je weet dat de Britse regering niet onderhandeld met terroristen. Maar toch,... je verwacht toch wel iets van hulp. Je bent toch immers burger van een land waar je altijd al belasting hebt moeten betalen. Dit stel kost nu nog maar 100.000$ ,... dat is minder dan dit stel aan belastingen al betaald heeft in hun leven! Hopelijk doet de regering iets achter de schermen voor hun.
Allemaal zielige negertjes daar Gijs.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze blijven bezig daar... Daar word ik nou wel echt kwaad om. Waarom is er niemand die godver heel Somalië plat bombardeert ofzoKenkerpiraten moeten echt kappen. Kost miljoenen aan geld, mensen raken compleet gestrest en lopen trauma's op en het lijkt wel alsof niemand iets doet.
Kunnen we niet toevallig heel Afrika los ankeren en af laten zinken? Komt werkelijk waar niets goeds vandaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Allemaal zielige mensen daar Gijs.Die moeten geknuffeld worden.
Ik snap het ook niet. Het hoeft niet eens heel Somalië te zijn.Die piraten hebben toch flink wat logistische steun nodig. Het is niet zo simpel als een speedboot vanaf het strant lanceren. Ze hebben moederschepen, tank- en onderhoudsfaciliteiten, etc. Identificeer die havens, parkeer er een oorlogsschip voor en bombardeer het plat! Zo moeilijk is dat niet. Bijna 200 jaar geleden was deze taktiek ook al effectief tegen de Barbarijse piraten, toen werd Algiers platgegooid.
De Berbers hebben tegenwoordig wel hun werkgebied naar de grote steden verplaatst, maar dat is een andere discussie.
Deel 1 was super, 2 had niet gehoeven.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gaat om deel 2,... was niet veel soeps!
Het WK is idd het enige nuttige daarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kunnen we niet toevallig heel Afrika los ankeren en af laten zinken? Komt werkelijk waar niets goeds vandaan.
Het WK 2010 houden we dan wel in Duitsland ofzo.
Ik snap dat ook niet. Qua grondstoffen rijkste potentieel de rijkste landen ter wereld. Maar ze maken er een puinzooi van. En maar zielig doen over het koloniaal verleden en dat het allemaal door het westen komt. En maar de hand ophouden om van dat geld villa's te kopen in Zuid-Frankrijk. Blablabla.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kunnen we niet toevallig heel Afrika los ankeren en af laten zinken? Komt werkelijk waar niets goeds vandaan.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:34 schreef Bastard het volgende:
Nou termijn echo was helemaal prima, alles gezond en in juiste maten... pfew!
Goed zaad.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:34 schreef Bastard het volgende:
Kijk, goed nieuwsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:34 schreef Bastard het volgende:
Little B.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja!
Ik krijg een troonopvolger!!!!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:34 schreef Bastard het volgende:
Voetballuhhhhquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja!
Ik krijg een troonopvolger!!!!
OMG GIJS! Gefeliciteerd! __________________O___________________quote:
quote:
Een kleine gamer!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:39 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Voel eigenlijk een beetje als een mine bevalling vandaag, ben even van het pad nu
Kzeg al, dat worden posters van naakte vrouwen op de babykamer, Nintendo handheld in de wieg enzo
Kun je eindelijk die act van je stoppen en gewoon een Wii halenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:39 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Voel eigenlijk een beetje als een mine bevalling vandaag, ben even van het pad nu
Kzeg al, dat worden posters van naakte vrouwen op de babykamer, Nintendo handheld in de wieg enzo
Jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
OMG GIJS! Gefeliciteerd! __________________O___________________
"And I shall call him...mini B"
Samen geilen op de meisjes van K3.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:39 schreef Bastard het volgende:![]()
Ik denk eerder aan honkbal ofzo!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had de club al opgezocht
http://www.avvalphen.nl/
Yeahquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Samen geilen op de meisjes van K3.
Mooie prijs. Als hij wilt mag hij mijn oude 20GB HD ook nog wel hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kepler:
http://www.blahdvd.com/Ga(...)MIC91831/product.htm
http://www.bartsmit.com/s(...)6fh_refview%3Dsearch
150 euro en je kunt Forza gamen
Ik zou het graag willen, maar nu even nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kepler:
http://www.blahdvd.com/Ga(...)MIC91831/product.htm
http://www.bartsmit.com/s(...)6fh_refview%3Dsearch
150 euro en je kunt Forza gamen
Je bent gewoon klaar met gamen wa? Tijd voor volwassen hobby's.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:54 schreef kepler het volgende:
Ik zou het graag willen, maar nu even niet
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je bent gewoon klaar met gamen wa? Tijd voor volwassen hobby's.
Sigaren roken en whiskey drinken!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je bent gewoon klaar met gamen wa? Tijd voor volwassen hobby's.
Er zijn nog erg coole games op die console.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:05 schreef kepler het volgende:
Nee, gamen blijft cool. Ik heb nu een PS2 en ben een beetje Burnout en Beyond Good and Evil aan het spelen
Ja, was er van de week maar zijn snoeren zaten te veel in de knoopquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er zijn nog erg coole games op die console.
Binnenkort kon je toch de 360 van Roy lenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |