Jij komt uit het gat van je moeder?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn zus en ik zijn beiden in een recordtijd ter wereld gezet, vooral ik![]()
Mijn moeder was zich aan het douchen en toen voelde ze weëen, ze belde de *hoe noem je die ene ook alweernja, lama*, die kwam toen kijken en toen bleek dat ze al een heel groot gat had
Eigenlijk moest ze nog naar een andere bevalling, maar door dit ging ze eerst ons doen
jij niet dan, ik ben een kutkindquote:Op maandag 1 februari 2010 17:42 schreef Annnet het volgende:
[..]
Jij komt uit het gat van je moeder?
te goedquote:Op maandag 1 februari 2010 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dat is nr 1 of nr 2 of combi (van die post van jou)
Die is stoerquote:
Dus een playerquote:Op maandag 1 februari 2010 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is stoer![]()
En dan gaan we het nu weer over ajf zn nieuwe telg hebben
Ga dat maar terugzoeken en anders wachten tot de baby er is, dan pas ik de OP wel aanquote:
Ik wacht wel dan!quote:Op maandag 1 februari 2010 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga dat maar terugzoeken en anders wachten tot de baby er is, dan pas ik de OP wel aan
Ssttquote:
maarmaar m;n zus is vandaag al jarigquote:Op maandag 1 februari 2010 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Update 3:
Sms van Ajf: Mevrouw Ajf heeft nu 7 cm ontsluiting, de dokter is net wezen kijken en die heeft goede hoop dat het kind vandaag nog ter wereld komt. Mevrouw Ajf vindt dat een goed plan :p
Dan deelt ze die dag dus met mini ajfquote:Op maandag 1 februari 2010 19:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
maarmaar m;n zus is vandaag al jarig
ajf 2.0quote:Op maandag 1 februari 2010 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan deelt ze die dag dus met mini ajf
Ja echt hequote:
ja zekers, op zich idioot dat wij het allemaal ook zo spannend vinden, waarschijnlijk zullen we dat kind en die vrouw nooit ontmoeten en kijk ons meelevenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
als ik zo het topic doorlees.
vind je niet dan
whehe ik stond net de afwas te doen en heb de hele tijd gepiekerd wat er zo raar was aan mijn post.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja zekers, op zich idioot dat wij het allemaal ook zo spannend vinden, waarschijnlijk zullen we dat kind en die vrouw nooit ontmoeten en kijk ons meeleven
Niks hoor.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
whehe ik stond net de afwas te doen en heb de hele tijd gepiekerd wat er zo raar was aan mijn post.
Logisch ook, we horen het vanzelf.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee nog niet![]()
Ik wil hem ook niet te vaak lastig vallen met de sms
Goed nieuws dusquote:Op maandag 1 februari 2010 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Sms van AJF:
Nog 1 cm en ze mag persen, de weeën worden steeds erger lijkt het. Ze heeft me pas 1 keer vervloekt dus dat valt mee
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Sms van AJF:
Nog 1 cm en ze mag persen, de weeën worden steeds erger lijkt het. Ze heeft me pas 1 keer vervloekt dus dat valt mee
Arme mevrouw Ajf, die zal wel uitgeput zijn inmiddels.quote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 1 februari 2010 22:27 schreef ajf het volgende:
Lieve allemaal,
Mathijs is om tien over half 10 geboren. Hij weegt 4104 gram en alles zit erop en eraan. Met mijn vrouw gaat alles goed. Ik ga nog foto's maken natuurlijk en die zal ik uiteraard hier plaatsen. Bedankt iedereen voor het meeleven. Jullie zijn toppie
Van hartequote:Op maandag 1 februari 2010 22:27 schreef ajf het volgende:
Lieve allemaal,
Mathijs is om tien over half 10 geboren. Hij weegt 4104 gram en alles zit erop en eraan. Met mijn vrouw gaat alles goed. Ik ga nog foto's maken natuurlijk en die zal ik uiteraard hier plaatsen. Bedankt iedereen voor het meeleven. Jullie zijn toppie
Feli kerelquote:Op maandag 1 februari 2010 22:27 schreef ajf het volgende:
Lieve allemaal,
Wat goed nieuws lieverd!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:27 schreef ajf het volgende:
Lieve allemaal,
Geniet van het wondertjequote:Op maandag 1 februari 2010 22:27 schreef ajf het volgende:
Lieve allemaal,
Lieverd wat geweldig...!!!! Proficiat...!!!!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:27 schreef ajf het volgende:
Lieve allemaal,
Mooi kereltje hèquote:
wat een mooi kind..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:41 schreef ajf het volgende:
[..]
Mooi kereltje hè
Volgens mijn vrouw heeft ie mijn mond en ik vind dat ie haar neus heeft
Dank je welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:47 schreef heavenstar het volgende:
[..]
wat een mooi kind......en hij lijkt op jou...
![]()
![]()
Ja hij is zeker flinkquote:
Dank je Joshquote:
van hartequote:
Wel een paar uurtjes ja. Maar je bent in een soort roes, dus eigenlijk wil je alleen maar naar die kleine kijkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog een beetje slaap gehad vannacht?
Dank je Raphquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:16 schreef Psalms het volgende:
v
[..]
van hartemet je klein wondertje,het ziet er uit als een schatje
de roes zo lang mogelijk door laten gaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:17 schreef ajf het volgende:
[..]
Wel een paar uurtjes ja. Maar je bent in een soort roes, dus eigenlijk wil je alleen maar naar die kleine kijken
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:50 schreef Psalms het volgende:
[..]
de roes zo lang mogelijk door laten gaan,slapen kun je altijd nog
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:13 schreef ajf het volgende:
En voor ik het vergeet:
[ afbeelding ]
Beschuit met muisjes
Hey grijze, die ken ik nog nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:13 schreef ajf het volgende:
En voor ik het vergeet:
[ afbeelding ]
Beschuit met muisjes
De blauwe waren opquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey grijze, die ken ik nog nietIk weet niet beter dat het blauw of roze is
Ja hij is mooi hèquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Liefje, wat hebben jullie en prachtig kereltje gekregen!
Is alles nog goed met mamma en kind?
Ik ben verliefdquote:
Ja, hij is prachtig!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:42 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja hij is mooi hè
Ja met beiden gaat het prima![]()
Mijn vrouw heeft goed geslapen. Dat had ze wel nodig
Ja ik mocht ze allebei vanochtend al meenemenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, hij is prachtig!
Fijn! En ik kan me voorstellen dat ze echt even goed moest slapen e.d.![]()
Zijn ze al thuis? Of is al bekend wanneer ze naar huis mogen?
Fijn!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:49 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja ik mocht ze allebei vanochtend al meenemen![]()
Ze liggen nu allebei lekker te slapen
Vanmiddag komt er ook bezoek dus ze moeten even bijtanken.
Ja dat doe ik zekerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn!Nou geniet ervan kersverse pappie!
![]()
Op mijquote:
Ookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op mij![]()
Lekker dat ze zo snel thuis zijn![]()
Ik neem aan dat Mathijs als baby groter is dan de tweeling was. Schrok je daar niet van?
Mijn broertje en zusje waren allebei 8 pondersquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:55 schreef ajf het volgende:
[..]
Ook![]()
Ja ik was ook wel blij hoor.
Ja hij is bijna 2x zo grootDe tweeling wogen 2500 en 2300 gram. Maar nee, ik shrok er niet van
Ik was alleen bezig met naar hem kijken
Hij ligt te poserenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Daar kan ik heel goed inkomen
He's a lil Divoquote:
Haha ik heb geen idee meer wat ik zei toen ik hem voor het eerst zagquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn broertje en zusje waren allebei 8 ponders![]()
Mijn zoon was krap 6 pond en het eerste dat ik zei toen ze hem schoon op mijn buik legden was: zit alles er wel aan? hij is zo klein!
echt een lieverdje ajf...hebben jullie echt god gedaan..quote:
Nu al hèquote:
Dank je wel schatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:58 schreef heavenstar het volgende:
[..]
echt een lieverdje ajf...hebben jullie echt god gedaan..![]()
![]()
Dat zit er gewoon van jongs af aan in. Zijn moeder is model geweest hèquote:
Het allereerste wat ik zei toen Yordi eruit was en ze hem op mn buik wilden leggen was: maak hem eerst maar schoonquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:58 schreef ajf het volgende:
[..]
Haha ik heb geen idee meer wat ik zei toen ik hem voor het eerst zag
Eerder kan haast nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:04 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat zit er gewoon van jongs af aan in. Zijn moeder is model geweest hè
Ik heb alleen maar naar hem liggen kijken en mijn vrouw bedanktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het allereerste wat ik zei toen Yordi eruit was en ze hem op mn buik wilden leggen was: maak hem eerst maar schoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |