Vorige topic...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:23 schreef iosubSyS het volgende:
Nick_Taken waar vind ik een automaat waar ik zo'n overzicht kan printen (omgeving Amsterdam)? of kan dat bij zo'n gele unit bij de AH..
quote:Op maandag 1 februari 2010 09:35 schreef Nick_Taken het volgende:
Niet alle NS automaten kunnen het, als er boven een roze chipknip logo hangt in principe wel.
De RET automaten in Rotterdam kunnen het allemaal, en in Den Haag die roze automaten bij het spoor.
In Utrecht de automaat die bij de stadsbussen staan.
In Eindhoven aan de voorkant van het station bij de NS automaten de meest rechtse.
Andere plaatsen weet ik het zo uit mijn hoofd niet.
Wat zie je 2 posts terug?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:36 schreef Hansjoh het volgende:
Ik naar het NS-loket, nee meneer, kaart is niet geactiveerd. Ik bellen naar studenten chipkaart lijn, ja meneer, de kaart is gewoon geactiveerd. Ze moeten met dat apparaat even naar beneden scrollen....
WAT IS HET NOU? Als ik bij een gewone NS-machine sta en kijk wat er op staat, staan er 2 overige producten op.. Dat lijkt mij toch niet goed dan..
Is toch niet te geloven, wie moet ik nu geloven..?
In Rotterdam gebruiken ze toch alleen de chipkaart?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:01 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Bij de trein hoef je nog niet in en uit te checken sowieso, dus dat kan het probleem niet zijn. En met de bus kun je gewoon uitchecken in de bus natuurlijk.
Ja nu bellen en optie 8 nemen (overige vragen). 2 keer achter elkaar gebeld (bij eerste poging batterijen op), beide keren binnen 7 minuten iemand aan de lijn!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:41 schreef Elohim het volgende:
Hebben jullie nog suggesties om die pauperservice te bereiken (van Studenten OV-Chipkaart)? Ik heb nu 10x gebeld (0900-6655444), verspreid over 1.5 maand (lange wachttijden).
Okay, ik heb optie 8 gedrukt. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:54 schreef Hansjoh het volgende:
[..]
Ja nu bellen en optie 8 nemen (overige vragen). 2 keer achter elkaar gebeld (bij eerste poging batterijen op), beide keren binnen 7 minuten iemand aan de lijn!
Ik heb contact gehad. Het duurt nog 1.5 week voordat mijn abbo omgezet is.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:59 schreef Elohim het volgende:
[..]
Okay, ik heb optie 8 gedrukt. Ben benieuwd.
Haha, dus het ging snel?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:17 schreef Elohim het volgende:
[..]
Ik heb contact gehad. Het duurt nog 1.5 week voordat mijn abbo omgezet is.Hij zei dat ik sowieso tot eind feb. met mijn oude OV-kaart kan reizen.
Ja, Plasterk heeft aangegeven dat het nog mogelijk is.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:47 schreef iggEh het volgende:
Echter kan ik hier nergens bericht van vinden dat dit daadwerkelijk zo is. Iemand die weet of dit toevallig nog toegestaan is?
In de nieuwsberichten heeft ie het steeds over het tijdelijke product op je chipkaart wat je voor onbepaalde tijd kan blijven gebruiken. Kan zijn dat ik het steeds mis, maar heb nog geen nieuwsbericht gevonden waar hij het over de papieren kaart heeft. Zou er wel blij mee zijn, dat welquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:10 schreef Elohim het volgende:
[..]
Ja, Plasterk heeft aangegeven dat het nog mogelijk is.
Ik vind het maar stom dat ze bij het ophalen bijvoorbeeld niet goed laten zien hoe het echt gaat. 'kaart erin, ophalen bestelling, ophallen +++++, ophalen ++, ophalen ++++, nog wat wachten, kaart eruit'.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:13 schreef Veerboot het volgende:
Wat een tenenkrommend voorlichtingsfilmpje overigens, op studentenov-chipkaart.nl. Hip woord hoor, dat "gast".
http://studentenov-chipkaart.nl/Upload/ovchip-movieplayer.swf
Dat filmpje gebruikte wij bij de presentaties op scholen en verenigingen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:13 schreef Veerboot het volgende:
Wat een tenenkrommend voorlichtingsfilmpje overigens, op studentenov-chipkaart.nl. Hip woord hoor, dat "gast".
http://studentenov-chipkaart.nl/Upload/ovchip-movieplayer.swf
Hou hem!! Verkoop hem aan mij!quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:35 schreef Nick_Taken het volgende:
[..]
Dat filmpje gebruikte wij bij de presentaties op scholen en verenigingen.
Ik heb hem nog ergens in ik meen 720P
Wat ook weer erg goed geregeld was, wij kregen een laptop en beamer mee, geluid moest dus uit die mini speakertjes komen, en de beamer werkte niet goed met de laptop.
Hebben ze na een paar dagen een andere laptop voor gekocht zo heb ik begrepen.
Campagne gaat iig door, maar mijn colleges zijn weer begonnen dus draai nu niet mee.
Ik heb wel nog een mooie sweater van de OV-chipkaart die eigenlijk een keer terug moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |