abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77895251
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:57 schreef gifkwal het volgende:
Daarom wil ik even checken of ze misschien zelf al zeggen dat ik ze wel heb ingeleverd, dan hoef ik me daar geen zorgen over te maken.
Die site is volgens mij weg, maar die was ook niet betrouwbaar.
Ik had foto's ingeleverd en op de site stond "wij hebben geen foto's ontvangen, stuur nieuwe". Op vrijdag dacht ik "laat ik eens nieuwe inleveren", maar dat ging toen niet en op maandag lag opeens mijn chipkaart in de bus. Meteen daarna op de site gekeken en daar stond nog steeds "wij hebben geen foto's ontvangen, stuur nieuwe"
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_77895554
Ok, bedankt. Ik herinner me dat ik ooit die site heb gecheckt toen ik al pasfoto's had ingeleverd en toen stond er ook dat ik niks had ingeleverd. Hoopte dat ze het nu geupdate zouden hebben.

Stel dat ze toch nog een pasfoto willen, denk je dan dat een ingescande en door mijn ouders uitgeprinte pasfoto ook wordt geaccepteerd? Dus niet op fotopapier maar op gewoon papier. Want het opsturen van een pasfoto duurt misschien wel minstens 2 weken terwijl ik de kaart straks wil gebruiken als ik in Nederland ben en dan heb ik hem misschien nog niet als ik moet wachten op de post en zo...
pi_77902729
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 11:12 schreef -jos- het volgende:
Grml ik erger me er echt elke keer aan die kut OV chipkaart.

Normaal laat ik gewoon altijd die oude studentenkaart zien maar sinds deze week vragen de buschauffeurs of ik ook een OV-Chipkaart heb, "ja meneer", "ok, dan is uw oude OV-kaart dus niet meer geldig", "checkt in met OV-chipkaart: ", oja en dan zegt ie ook nog "ja er zijn in heel Nederland nog maar 3 mensen zonder OV-cipkaart", uiteraard de volgende dag in dezelfde bus heeft iemand nog geen OV-chipkaart en mag gewoon in de bus blijven

Overigens roep ik alle studenten op NIET uit te checken, nergens voor nodig!! Lekker boycotten die rotzooi!!!
Doe toch maar wel, want na een aantal keer wordt je kaart anders geblokkeerd...
pi_77902826
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:46 schreef Hugo__Boss het volgende:

[..]

Ja, en erger nog... Je bent elke keer vier euro kwijt.
You dream it, I live it.
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:58:30 #175
132191 -jos-
Money=Power
pi_77903271
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:46 schreef Hugo__Boss het volgende:

[..]

hoezo? en hoe weet je dat?
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:48 schreef Meddo het volgende:

[..]

Ja, en erger nog... Je bent elke keer vier euro kwijt.
Nee blijft steeds hetzelfde saldo staan omdat je als student toch gratis reist.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_77903412
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:58 schreef -jos- het volgende:

[..]

hoezo? en hoe weet je dat?
[..]

Nee blijft steeds hetzelfde saldo staan omdat je als student toch gratis reist.
Uit ervaring weet ik wel anders
You dream it, I live it.
pi_77904651
quote:
Op maandag 1 februari 2010 14:59 schreef Nymeriaa het volgende:
Nogmaals in nieuwe topic in hoop op reactie

Onduidelijkheid voor mij ik heb mijn ov-chipkaart al sinds november , heb deze 2 jaar geleden aangevraagd bij mijn eerste OV. Nu heb ik hem een aantal keren proberen op te laden zonder succes en blijkt dus recent dat het pasje gewoon niet werkt. Apparaat herkent hem niet en scanners van de conducteurs ook niet.

Nou moet ik toch echt naar school, en ik heb mijn nieuwe ov chipkaart/tijdelijke ov chipkaart nog niet ontvangen , moet ik nu kaartjes gaan kopen of hopen dat de de conducteurs mijn oude 2009 ov met mijn niet werkende ov chipkaart als genoeg zullen voorzien.
Ik heb precies hetzelfde! Men heeft het voor elkaar gekregen mij een niet werkende OV-chipkaart op te sturen Ik wil morgen toch maar weer eens naar m'n ouders en denk dat ik maar gewoon de trein instap met mijn niet werkende OV-chipkaart en oude papieren OV.. Heb al begin 2010 een nieuwe chipkaart aangevraagd, maar uiteraard duurt dat weer veeeeeel langer dan de 'voorspelde' 3 weken.

Wat een drama die chipkaart
pi_77905153
Ik had gisteren weer een conductrice die mij vertelde dat ik mijn kaart moest activeren.

Voor dit soort gevallen heb ik maar even het schriftelijke bewijs dat mijn kaart geactiveerd is uitgeprint.
  donderdag 11 februari 2010 @ 23:48:47 #179
132191 -jos-
Money=Power
pi_77905404
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:01 schreef Meddo het volgende:

[..]

Uit ervaring weet ik wel anders
Tsja er staat altijd -0.94 als ik in of uitcheck. Geen idee eigenlijk hoe je negatief kunt staan maar hij doet het wel gewoon...

[ Bericht 21% gewijzigd door -jos- op 12-02-2010 00:01:02 ]
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_77905759
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:48 schreef -jos- het volgende:

[..]

Tsja er staat altijd -0.94 als ik in of uitcheck. Geen idee eigenlijk hoe je negatief kunt staan maar hij doet het wel gewoon...

Ik kon vervolgens wel gewoon met mijn negatieve saldo reizen
You dream it, I live it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')