Die site is volgens mij weg, maar die was ook niet betrouwbaar.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:57 schreef gifkwal het volgende:
Daarom wil ik even checken of ze misschien zelf al zeggen dat ik ze wel heb ingeleverd, dan hoef ik me daar geen zorgen over te maken.
Doe toch maar wel, want na een aantal keer wordt je kaart anders geblokkeerd...quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:12 schreef -jos- het volgende:
Grml ik erger me er echt elke keer aan die kut OV chipkaart.
Normaal laat ik gewoon altijd die oude studentenkaart zien maar sinds deze week vragen de buschauffeurs of ik ook een OV-Chipkaart heb, "ja meneer", "ok, dan is uw oude OV-kaart dus niet meer geldig", "checkt in met OV-chipkaart:![]()
", oja en dan zegt ie ook nog "ja er zijn in heel Nederland nog maar 3 mensen zonder OV-cipkaart", uiteraard de volgende dag in dezelfde bus heeft iemand nog geen OV-chipkaart en mag gewoon in de bus blijven
![]()
Overigens roep ik alle studenten op NIET uit te checken, nergens voor nodig!! Lekker boycotten die rotzooi!!!
Ja, en erger nog... Je bent elke keer vier euro kwijt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:46 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
Doe toch maar wel, want na een aantal keer wordt je kaart anders geblokkeerd...
hoezo? en hoe weet je dat?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:46 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
Doe toch maar wel, want na een aantal keer wordt je kaart anders geblokkeerd...
Nee blijft steeds hetzelfde saldo staan omdat je als student toch gratis reist.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:48 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ja, en erger nog... Je bent elke keer vier euro kwijt.
Uit ervaring weet ik wel andersquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:58 schreef -jos- het volgende:
[..]
hoezo? en hoe weet je dat?
[..]
Nee blijft steeds hetzelfde saldo staan omdat je als student toch gratis reist.
Ik heb precies hetzelfde! Men heeft het voor elkaar gekregen mij een niet werkende OV-chipkaart op te sturenquote:Op maandag 1 februari 2010 14:59 schreef Nymeriaa het volgende:
Nogmaals in nieuwe topic in hoop op reactie
Onduidelijkheid voor mij ik heb mijn ov-chipkaart al sinds november , heb deze 2 jaar geleden aangevraagd bij mijn eerste OV. Nu heb ik hem een aantal keren proberen op te laden zonder succes en blijkt dus recent dat het pasje gewoon niet werkt. Apparaat herkent hem niet en scanners van de conducteurs ook niet.
Nou moet ik toch echt naar school, en ik heb mijn nieuwe ov chipkaart/tijdelijke ov chipkaart nog niet ontvangen , moet ik nu kaartjes gaan kopen of hopen dat de de conducteurs mijn oude 2009 ov met mijn niet werkende ov chipkaart als genoeg zullen voorzien.
Tsja er staat altijd -0.94 als ik in of uitcheck. Geen idee eigenlijk hoe je negatief kunt staan maar hij doet het wel gewoon...quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:48 schreef -jos- het volgende:
[..]
Tsja er staat altijd -0.94 als ik in of uitcheck. Geen idee eigenlijk hoe je negatief kunt staan maar hij doet het wel gewoon...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |