Ach, hij heeft wat issues denk ik.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Potje.
Dekseltje.
Ik zie er weinig verkeerds aan, deze openhartige post.
Virtual Insanity?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:29 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, ik zoek een liedje van Jamiroquai, maar ik kan echt niet op de titel komen, volgensmij was het hun eerste hit. Met dat tututu tututu tututuuuuutu, zoiets, I don't mind, I feel fine, I won't let you, komt er ook nog in voor.
Help?
Pot, ketel? Maar dank voor het gunnen.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:28 schreef Kreator het volgende:
[..].
[..]
Nee, je begrijpt het niet. Ik gun het je van harte. Het viel me alleen op dat je nogal vol van jezelf zit.
tututu-en werkt niet in tekstquote:Op maandag 1 februari 2010 13:29 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, ik zoek een liedje van Jamiroquai, maar ik kan echt niet op de titel komen, volgensmij was het hun eerste hit. Met dat tututu tututu tututuuuuutu, zoiets, I don't mind, I feel fine, I won't let you, komt er ook nog in voor.
Help?
Nee, dat is m niet... Ik begin nu ook te twijfelen of hij uberhaupt van Jamiroquai isquote:
Er zit nogal een verschil in een beetje zeuren op fokforum en een persoonlijke PM aan iemand die vol staat met 'verliefd op zijn hersenen en geil van ons intellect'. Maar goed, dat is lastig uit te leggen met mijn karige intelligentie.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:31 schreef Lotusss het volgende:
Pot, ketel? Maar dank voor het gunnen.
Nee, weet ik, maar zo gaat de muziek in het refrein ongeveer.quote:
Jij schreeuwt idd altijd een hoop op het forum, maar in de pm's laat je duidelijk naar voren komen dat je inderdaad geen intellect hebtquote:Op maandag 1 februari 2010 13:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zit nogal een verschil in een beetje zeuren op fokforum en een persoonlijke PM aan iemand die volstaat met 'verliefd op zijn hersenen en geil van ons intellect'. Maar goed, dat is lastig uit te leggen met mijn karige intelligentie.
quote:Op maandag 1 februari 2010 13:29 schreef Samzz het volgende:
Help?
Maar hoe jij tututu leest, kan anders zijn dan hoe ik het lees. Toonhoogte verschillen komen niet doorquote:Op maandag 1 februari 2010 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, weet ik, maar zo gaat de muziek in het refrein ongeveer.
Indeedquote:Op maandag 1 februari 2010 13:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Potje.
Dekseltje.
Ik zie er weinig verkeerds aan, deze openhartige post.
En je punt is? (ik ben een beetje dom)quote:Op maandag 1 februari 2010 13:34 schreef Cue_ het volgende:
Jij schreeuwt idd altijd een hoop op het forum, maar in de pm's laat je duidelijk naar voren komen dat je inderdaad geen intellect hebt![]()
Een eerlijk man
Volgens mij is dat haar puntquote:Op maandag 1 februari 2010 13:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
En je punt is? (ik ben een beetje dom)
Gele, op het doosje, beinvloed reactievermogen.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:36 schreef DR34M3R het volgende:
Labels? Wie , waar en welke?
Dat is idd het puntquote:Op maandag 1 februari 2010 13:37 schreef Kreator het volgende:
Ja, weet ik. Na, ik vind m niet. Het zal wel hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar hoe jij tututu leest, kan anders zijn dan hoe ik het lees. Toonhoogte verschillen komen niet door
Je geeft het tenminste toe. Zijn er ook zat die het zijn en zeggen dat ze heul slim zijnquote:Op maandag 1 februari 2010 13:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik begreep de relatie met 'een eerlijk man' niet zo.
Ach, je hebt dus wel zelfkennis.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dan moet je bellenquote:Op maandag 1 februari 2010 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Na, ik vind m niet. Het zal wel hoor
Oh, die hoef ik niet., dank je.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gele, op het doosje, beinvloed reactievermogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |