Is er wat spannends gebeurd?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:11 schreef Kreator het volgende:
Rip, kun je ons even via de PM stroom inlichten over de PM van Lotusss, betreffende het relatieperikel?
Lekkerquote:Op maandag 1 februari 2010 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar de mijne...
Ik ben ook saaiquote:Op maandag 1 februari 2010 13:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
saaihoe is je nagel ?
[..]
zeg dan niets
Prima, dan mijn PM maar in het openbaar (en nee hierom kan ik niet geband worden want het is MIJN EIGEN tekst):quote:Op maandag 1 februari 2010 13:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als Lotuss een pm gestuurd heb met de antwoorden, waarom dan via pm. Een relatie hoeft niet verborgen te worden. Een neprelatie wel.
quote:Het begon eigenlijk in de Singles chat waar we beiden trivia deden en we veel te veel antwoorden wisten te geven... waarbij we dus een wederzijds respect kregen voor de algemene kennis die we bezaten en het intellect. Daar ook zeer spitsvondige gesprekken gehad, die later op msn doorgingen.
Daarna half augustus die Singles meet gehad waar we elkaar voor het eerst zagen.
Toen, op mijn verjaardag kwam hij langs met dit: http://twitpic.com/k8xcm ! Een supermooie bos dieprode rozen!
Daarna elkaar nog beter leren kennen terwijl we beiden (wegens verschillende redenen) niet goed in ons vel zaten. Nachtenlang hebben we elkaar gezelschap gehouden, waarbij hij mij opfleurde en ik hem. De keren dat we niet bij elkaar waren, hielden we elkaar via msn bezig waarbij de vermelding van wikipedia feitjes en reacties op absurde verhalen maar eens bevestigden hoe zwartgallig we kunnen zijn, houden van absurdisme en dat we beiden een pragmatische kijk op het leven en op de dood hebben.
Ik ben gewoon zóóó verliefd op zijn hersenen en gedachtengang... wat dat betreft heb ik voor het eerst iemand gevonden die qua gedachten en intelligentie met mij op één lijn ligt, maar me toch nog zeer weet te verrassen met zijn spitsvondige opmerkingen en zijn adremheid.
We hebben elkaar gevonden terwijl we op ons slechtst waren en zelfs toen vonden we elkaar lief en geweldig en hebben we elkaar kunnen steunen. Dat hij wat minder lang zal leven dan de gemiddelde man kan me eigenlijk niet deren... het leven is sowieso onvoorspelbaar en de dood hoort er nu eenmaal bij.
Bovendien vind ik zijn littekens op zijn lijf stiekem best wel sexy... (ja echt!)
Nu mijn kloteperiode voorbij is, waardeer ik des te meer hoeveel hij er voor me was en is, en hij heeft ook vaak zat laten blijken ook heel blij met mij te zijn...
Is dat genoeg antwoord voor je?
Hey, hoest?quote:
hèhè. ff lezen. Oh wacht, het feit op zich boeide me niet zo.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:18 schreef Lotusss het volgende:
Prima, dan mijn PM maar in het openbaar (en nee hierom kan ik niet geband worden want het is MIJN EIGEN tekst):
[..]
quote:... waarbij we dus een wederzijds respect kregen voor de algemene kennis die we bezaten en het intellect.
Ik ben gewoon zóóó verliefd op zijn hersenen en gedachtengang...
wat dat betreft heb ik voor het eerst iemand gevonden die qua gedachten en intelligentie met mij op één lijn ligt,
Je kunt het ook anders bekijken, Krea.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..],
,
. My god, je zit wel vol van jullie enorme intellect hè? Beetje jammer dit.
Jij zit wel vol met zeik he, azijnpisser.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..],
,
Kut. Vanochtend met mn mooie auto doorgeslipt en de voorkant flink beschadigd.quote:
Tja, autisten zijn vaak ook intelligenter dan normale mensen zoals jij. Dat is de goede kant vd medialle!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..],
,
Intellect jullie?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Prima, dan mijn PM maar in het openbaar (en nee hierom kan ik niet geband worden want het is MIJN EIGEN tekst):
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2010 13:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kut. Vanochtend met mn mooie auto doorgeslipt en de voorkant flink beschadigd.![]()
En dat na zo'n geweldig weekend.
Jah, dat hoop ik wel zeg. Maar dat kost zo schat ik zelf in toch zeker 500 euro, misschien wel 1000.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]Dat is klote. Kan het gemaakt worden?
Bekend euvel van een 147...de voorkant kreukt nogal makkelijk...ik weet er alles vanquote:Op maandag 1 februari 2010 13:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kut. Vanochtend met mn mooie auto doorgeslipt en de voorkant flink beschadigd.![]()
En dat na zo'n geweldig weekend.
Potje.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..],
,
Boooohquote:Op maandag 1 februari 2010 13:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jah, dat hoop ik wel zeg. Maar dat kost zo schat ik zelf in toch zeker 500 euro, misschien wel 1000.![]()
Dank.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Potje.
Dekseltje.
Ik zie er weinig verkeerds aan, deze openhartige post.
quote:
Nee, je begrijpt het niet. Ik gun het je van harte. Het viel me alleen op dat je nogal vol van jezelf zit.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:24 schreef Lotusss het volgende:
Jij zit wel vol met zeik he, azijnpisser.
He Art, ja, heb jij ook gehad? Was duur?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Bekend euvel van een 147...de voorkant kreukt nogal makkelijk...ik weet er alles van
Ach, hij heeft wat issues denk ik.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Potje.
Dekseltje.
Virtual Insanity?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:29 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, ik zoek een liedje van Jamiroquai, maar ik kan echt niet op de titel komen, volgensmij was het hun eerste hit. Met dat tututu tututu tututuuuuutu, zoiets, I don't mind, I feel fine, I won't let you, komt er ook nog in voor.
Help?
Pot, ketel? Maar dank voor het gunnen.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:28 schreef Kreator het volgende:
[..].
[..]
Nee, je begrijpt het niet. Ik gun het je van harte. Het viel me alleen op dat je nogal vol van jezelf zit.
tututu-en werkt niet in tekstquote:Op maandag 1 februari 2010 13:29 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, ik zoek een liedje van Jamiroquai, maar ik kan echt niet op de titel komen, volgensmij was het hun eerste hit. Met dat tututu tututu tututuuuuutu, zoiets, I don't mind, I feel fine, I won't let you, komt er ook nog in voor.
Help?
Nee, dat is m niet... Ik begin nu ook te twijfelen of hij uberhaupt van Jamiroquai isquote:
Er zit nogal een verschil in een beetje zeuren op fokforum en een persoonlijke PM aan iemand die vol staat met 'verliefd op zijn hersenen en geil van ons intellect'. Maar goed, dat is lastig uit te leggen met mijn karige intelligentie.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:31 schreef Lotusss het volgende:
Pot, ketel? Maar dank voor het gunnen.
Nee, weet ik, maar zo gaat de muziek in het refrein ongeveer.quote:
Jij schreeuwt idd altijd een hoop op het forum, maar in de pm's laat je duidelijk naar voren komen dat je inderdaad geen intellect hebtquote:Op maandag 1 februari 2010 13:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zit nogal een verschil in een beetje zeuren op fokforum en een persoonlijke PM aan iemand die volstaat met 'verliefd op zijn hersenen en geil van ons intellect'. Maar goed, dat is lastig uit te leggen met mijn karige intelligentie.
quote:Op maandag 1 februari 2010 13:29 schreef Samzz het volgende:
Help?
Maar hoe jij tututu leest, kan anders zijn dan hoe ik het lees. Toonhoogte verschillen komen niet doorquote:Op maandag 1 februari 2010 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, weet ik, maar zo gaat de muziek in het refrein ongeveer.
Indeedquote:Op maandag 1 februari 2010 13:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Potje.
Dekseltje.
En je punt is? (ik ben een beetje dom)quote:Op maandag 1 februari 2010 13:34 schreef Cue_ het volgende:
Jij schreeuwt idd altijd een hoop op het forum, maar in de pm's laat je duidelijk naar voren komen dat je inderdaad geen intellect hebt![]()
Een eerlijk man
Volgens mij is dat haar puntquote:Op maandag 1 februari 2010 13:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
En je punt is? (ik ben een beetje dom)
Gele, op het doosje, beinvloed reactievermogen.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:36 schreef DR34M3R het volgende:
Labels? Wie , waar en welke?
Dat is idd het puntquote:Op maandag 1 februari 2010 13:37 schreef Kreator het volgende:
Ja, weet ik. Na, ik vind m niet. Het zal wel hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar hoe jij tututu leest, kan anders zijn dan hoe ik het lees. Toonhoogte verschillen komen niet door
Je geeft het tenminste toe. Zijn er ook zat die het zijn en zeggen dat ze heul slim zijnquote:Op maandag 1 februari 2010 13:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik begreep de relatie met 'een eerlijk man' niet zo.
Ach, je hebt dus wel zelfkennis.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dan moet je bellenquote:Op maandag 1 februari 2010 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Na, ik vind m niet. Het zal wel hoor
Oh, die hoef ik niet., dank je.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gele, op het doosje, beinvloed reactievermogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |