"Normaal"quote:
Ibuprofen om de gevolgen van een overmaat aan C2H5OH te compenseren, en daar houdt het wel mee op jaquote:Op maandag 1 februari 2010 12:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik slik alleen pillen tegen lichamelijke klachten.
geil ding, je weet tochquote:
Oh, ik ben wel normaal ja. Dus dat kan kloppenquote:
Nee, jij bent Normaal. Subtiel verschilquote:Op maandag 1 februari 2010 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik ben wel normaal ja. Dus dat kan kloppen
Niemand is normaalquote:Op maandag 1 februari 2010 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik ben wel normaal ja. Dus dat kan kloppen
Wij begrijpen elkaar.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]Hou ik netjes mijn mond dicht
[..]
Dat was niet zo bedoelt
quote:Op maandag 1 februari 2010 13:08 schreef Kreator het volgende:
Singles: Plakken zichzelf labels op.
Dat was een betere titel.
93% van Fok dus.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:01 schreef Samzz het volgende:
Het gaat dan overigens wel alleen om medicijnen voor geestelijke ziekten en zwaktes.
Echte medicatie staat op de lijst der verboden middelen (I&II vd opiumwet)quote:Op maandag 1 februari 2010 12:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wellicht ten overvloede: zie je PM. Antwoord uit de eerste hand.
Ow: en alle pillen met een gele sticker zijn![]()
saaiquote:
zeg dan nietsquote:
Zal het niet meer doen.. was een zinloze tvp eigenlijkquote:Op maandag 1 februari 2010 13:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar.![]()
Haha, maar het kwam wel zo uit!
Mutske!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal het niet meer doen.. was een zinloze tvp eigenlijk
Daar heb je een punt.quote:
Ok correctie.. Iedereen vindt zichzelf normaal, maar uiteindlijk is niemand echt normaal omdat er geen goede standaard is voor wat normaal isquote:
Ja maar ik hoef dat spul niet... ik word al duf en pluizig van antihistaminica die ze bij de drogist verkopen!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Echte medicatie staat op de lijst der verboden middelen (I&II vd opiumwet)
Als Lotuss een pm gestuurd heb met de antwoorden, waarom dan via pm. Een relatie hoeft niet verborgen te worden. Een neprelatie wel.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:11 schreef Kreator het volgende:
Rip, kun je ons even via de PM stroom inlichten over de PM van Lotusss, betreffende het relatieperikel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |