Incl. verzenden?quote:
Ik wil wel even in een sputumpotje wat opsturen...quote:
Ik geef je geen ongelijk!quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:15 schreef brother52 het volgende:
Vanavond oefenen met een andere zanger en bassist.
Ik ben benieuwd.
Waar oefenen jullie? Ik heb vroeger wel eens gekeken naar repetitieruimtes maar kon bijna niks vinden.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:15 schreef brother52 het volgende:
Vanavond oefenen met een andere zanger en bassist.
Ik ben benieuwd.
Vanavond volgen we een workshop, in een paar avondjes een aantal nummers instuderen en dan aan het einde 20 minuten het podium op. Dat is in de Kade in Zaandam.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:22 schreef Daantke het volgende:
[..]
Waar oefenen jullie? Ik heb vroeger wel eens gekeken naar repetitieruimtes maar kon bijna niks vinden.
Whehe bij Wormer moet ik altijd aan klasgenoten denken die daar wonenquote:Op maandag 1 februari 2010 18:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vanavond volgen we een workshop, in een paar avondjes een aantal nummers instuderen en dan aan het einde 20 minuten het podium op. Dat is in de Kade in Zaandam.
Normaal gesproken oefenen we altijd bij Jottum in Wormerveer.
In Lelystad zelf is inderdaad weinig te vinden qua oefenruimte.
quote:
tot 1:23 is het F#m E D C#m Bmquote:Op maandag 1 februari 2010 14:47 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik kan er niet achter komen welke akkoorden worden gespeeld op 1.23 bij dit nummer. Wel iets met F#min -D maar 1 akkoord kom ik niet achter.
Mijn god, wat een lelijk dingquote:Op maandag 1 februari 2010 20:12 schreef TeleluvR het volgende:
Haha. Blijft een extreem coole dean!
http://www.speurders.nl/o(...)ml?fh_start_index=45
[ afbeelding ]
ja dat is net het stukje waar ik vast zit en het komt door het orgeltjequote:Op maandag 1 februari 2010 19:59 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
tot 1:23 is het F#m E D C#m Bm
op 1:23 is het F#m, F#m+A (of C#m+A, moeilijk te horen), F#m C#m
Klopt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |