Zou wel een puike aankoop zijn. Ik zie hem onder Been wel opbloeien.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:33 schreef Paul-89 het volgende:
Om 23.55 wordt bekend dat Sulejmani naar ons komt, trekken we weer naar het Maasgebouw,,![]()
Natuurlijk wel een beetje raar De Guzman mocht meedoen tegen VVV speelde niet echt geweldig (wie wel) En mocht tegen PSV invallen toen het al gedaan was en gister kreeg hij geen minuut.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:34 schreef Babovic het volgende:
Het is dus wachten op nieuws van de Guzman of Bruins.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Dat lijkt mij dus niet he. Dan hadden ze hem net zo goed kunnen houden tot het eind van het seizoen en dan had die Braziliaan niet hoeven komen.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:41 schreef Ritmo het volgende:
1105: West Brom have officially completed the signing of Dutch attacking midfielder Andwele 'Andy' Slory on a free transfer from Feyenoord.
Gratis weg dus.
quote:Op maandag 1 februari 2010 12:44 schreef MB23 het volgende:
Betrouwbare bron?
overigens, vak X, dat dit kan zeg: [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-
Wijnaldum en Fer hebben vorig jaar bijgetekent, met Vlaar ben ik het roerend mee eens. Zijn contract opwaarderen is veel belangrijker dan een nieuwe speler. Vlaar weg = verdediging weg = Feyenoord weg.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
De guzman moet gewoon optieften.
Valt me nu ineens op trouwens dat Feyenoord zo veel kort lopende contracten heeft. Dat ze allereerst maar eens als de sodemieter gaan zorgen dat Wijnaldum, Fer, Vlaar en Leerdam bij gaan tekenen, de Vrij goed wordt vastgelegd, en Tomasson een optie in het contract krijgt voor mits hij enigzins fit blijft.
Er zal vast een optie tot koop bedongen zijn anders heb je er idd niet veel aan. Maar mischien zijn ze druk bezig met Makaay te verkopen en dan heb je hem wel nodig.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:26 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt het nut niet van die Wanderson. Het is duidelijk dat we aanvallend te kort schieten, maar we gaan Europees voetbal halen. We worden geen kampioen of halen de cl nog, we spelen inprincipe al een gelopen seizoen. Wat heb je er dan aan om nog een aanvaller voor een half jaar te huren? Als we de eerste optie tot koop erin hebben dan kan ik het nog enigzins begrijpen. En anders laat je maar lekker Castaignos spelen, als die Eriksen het bij ajax kan dan kan Cas het ook bij ons.
Ongetwijfeld, maar als er dus geen optie tot koop instaat dan zie ik echt liever een jeugd speler spelen. Zij het Castaignos, zij het Schet of nog Erasmus. De Vrij hield zich vrij goed tegen Ajax als je je bedenkt dat het pas zijn 2e Feyenoord wedstrijd en de 1e in de Kuip. Als er meer dan 50.000 man zitten te brullen dan moet je sterk in je schoenen staan. En daar moet 'ie nog aan wennen, hij doet het in ieder geval uitstekent. Wat mij betreft kunnen we ook Leerdam op de positie van Landzaat zetten en de Vrij rechtsback houden.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:28 schreef Babovic het volgende:
[..]
Er zal vast een optie tot koop bedongen zijn anders heb je er idd niet veel aan. Maar mischien zijn ze druk bezig met Makaay te verkopen en dan heb je hem wel nodig.
Of Castaignos het kan dat weet Been vast beter dan dat wij dat kunnen beoordelen.
Leerdam erin voor Landzaat? Met alle respect maar Landzaat is toch echt 10x beter dan Leerdam.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:33 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar als er dus geen optie tot koop instaat dan zie ik echt liever een jeugd speler spelen. Zij het Castaignos, zij het Schet of nog Erasmus. De Vrij hield zich vrij goed tegen Ajax als je je bedenkt dat het pas zijn 2e Feyenoord wedstrijd en de 1e in de Kuip. Als er meer dan 50.000 man zitten te brullen dan moet je sterk in je schoenen staan. En daar moet 'ie nog aan wennen, hij doet het in ieder geval uitstekent. Wat mij betreft kunnen we ook Leerdam op de positie van Landzaat zetten en de Vrij rechtsback houden.
Volgens mij heb je vandaag ook nog omdat 31-01 op zondag viel.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:11 schreef Jorwol het volgende:
Was vandaag niet al de deadline voor transfers? Dan komt die Braziliaan dus niet meer?
Vanavond om 00:00 uur is deadlinequote:Op maandag 1 februari 2010 14:11 schreef Jorwol het volgende:
Was vandaag niet al de deadline voor transfers? Dan komt die Braziliaan dus niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |