abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 1 februari 2010 @ 12:25:26 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_77508430
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator maandag 1 februari 2010 @ 12:28:28 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_77508541
Of de Braziliaan Wanderson naar Feyenoord komt, wordt de komende uren beslist:

Feyenoord en West Bromwich eens over Slory

ROTTERDAM - Feyenoord heeft zondag Andwélé Slory verkocht aan het Engelse West Bromwich Albion. De aanvaller vertrekt voor anderhalf seizoen naar Engeland. De verkoop levert de Rotterdamse club ,,enkele tonnen'' op. Dat meldt het AD maandag.
Toch is de transfer van de rechterspits, die zaterdag afscheid nam van zijn ploeggenoten in de Kuip, vooralsnog niet voldoende om de Braziliaan Wanderson do Carmo van GAIS uit Zweden binnen te halen.

De 23-jarige spits is al gekeurd en akkoord met Feyenoord, maar de Rotterdamse clubleiding moet nog een tweede speler verkopen om de transfer te financieren. De transfertermijn sluit komende nacht om 24.00 uur.

01/02/10 07u42 (AD)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_77508741
Om 23.55 wordt bekend dat Sulejmani naar ons komt, trekken we weer naar het Maasgebouw,,
pi_77508749
Het is dus wachten op nieuws van de Guzman of Bruins.
"Ik was enorm nerveus in de wedstrijd tegen ‘zero-twenty’. Zij speelde geen faire wedstrijd, noem het ‘dirty’. Ze huilden als kleine baby’s op het veld."
-je webicon was 325Kb groot, niet terugplaatsen-
pi_77508839
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:33 schreef Paul-89 het volgende:
Om 23.55 wordt bekend dat Sulejmani naar ons komt, trekken we weer naar het Maasgebouw,,
Zou wel een puike aankoop zijn. Ik zie hem onder Been wel opbloeien.
"Ik was enorm nerveus in de wedstrijd tegen ‘zero-twenty’. Zij speelde geen faire wedstrijd, noem het ‘dirty’. Ze huilden als kleine baby’s op het veld."
pi_77508856
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:34 schreef Babovic het volgende:
Het is dus wachten op nieuws van de Guzman of Bruins.
Natuurlijk wel een beetje raar De Guzman mocht meedoen tegen VVV speelde niet echt geweldig (wie wel) En mocht tegen PSV invallen toen het al gedaan was en gister kreeg hij geen minuut.
pi_77508924
Laat ze eens opschieten met die Wanderson.
-
pi_77509002
1105: West Brom have officially completed the signing of Dutch attacking midfielder Andwele 'Andy' Slory on a free transfer from Feyenoord.

Gratis weg dus.
-
  maandag 1 februari 2010 @ 12:43:39 #9
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_77509080
Spannend..
pi_77509097
Betrouwbare bron?

overigens, vak X, dat dit kan zeg :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
pi_77509124
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:41 schreef Ritmo het volgende:
1105: West Brom have officially completed the signing of Dutch attacking midfielder Andwele 'Andy' Slory on a free transfer from Feyenoord.

Gratis weg dus.
Dat lijkt mij dus niet he. Dan hadden ze hem net zo goed kunnen houden tot het eind van het seizoen en dan had die Braziliaan niet hoeven komen.
  maandag 1 februari 2010 @ 12:59:56 #12
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_77509539
Echt, als Slory gratis is weggegaan... !
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  maandag 1 februari 2010 @ 13:03:47 #13
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_77509645
De guzman moet gewoon optieften.

Valt me nu ineens op trouwens dat Feyenoord zo veel kort lopende contracten heeft. Dat ze allereerst maar eens als de sodemieter gaan zorgen dat Wijnaldum, Fer, Vlaar en Leerdam bij gaan tekenen, de Vrij goed wordt vastgelegd, en Tomasson een optie in het contract krijgt voor mits hij enigzins fit blijft.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_77510311
quote:
Op maandag 1 februari 2010 12:44 schreef MB23 het volgende:
Betrouwbare bron?

overigens, vak X, dat dit kan zeg : [ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
  maandag 1 februari 2010 @ 13:26:05 #15
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77510324
quote:
Op maandag 1 februari 2010 13:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
De guzman moet gewoon optieften.

Valt me nu ineens op trouwens dat Feyenoord zo veel kort lopende contracten heeft. Dat ze allereerst maar eens als de sodemieter gaan zorgen dat Wijnaldum, Fer, Vlaar en Leerdam bij gaan tekenen, de Vrij goed wordt vastgelegd, en Tomasson een optie in het contract krijgt voor mits hij enigzins fit blijft.
Wijnaldum en Fer hebben vorig jaar bijgetekent, met Vlaar ben ik het roerend mee eens. Zijn contract opwaarderen is veel belangrijker dan een nieuwe speler. Vlaar weg = verdediging weg = Feyenoord weg.

Ik snap überhaupt het nut niet van die Wanderson. Het is duidelijk dat we aanvallend te kort schieten, maar we gaan Europees voetbal halen. We worden geen kampioen of halen de cl nog, we spelen inprincipe al een gelopen seizoen. Wat heb je er dan aan om nog een aanvaller voor een half jaar te huren? Als we de eerste optie tot koop erin hebben dan kan ik het nog enigzins begrijpen. En anders laat je maar lekker Castaignos spelen, als die Erikson het bij ajax kan dan kan Cas het ook bij ons.

En over die middelvinger, dat zegt alleen maar hoe zwak Suarez is. Stekelenburg werd de hele wedstrijd getreiterd en de meest erge dingen werd tegen hem gezegd en hij deed net alsof hij het niet hoorde. Overigens is het ook dood gewoon zo dat je als speler niet mag provoceren en dus had Suarez gerwoon geel moeten krijgen. Fer kreeg ook geel toen hij voor het Nac vak zijn viering deed.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_77510429
quote:
Op maandag 1 februari 2010 13:26 schreef Sinnie het volgende:

[..]
Ik snap überhaupt het nut niet van die Wanderson. Het is duidelijk dat we aanvallend te kort schieten, maar we gaan Europees voetbal halen. We worden geen kampioen of halen de cl nog, we spelen inprincipe al een gelopen seizoen. Wat heb je er dan aan om nog een aanvaller voor een half jaar te huren? Als we de eerste optie tot koop erin hebben dan kan ik het nog enigzins begrijpen. En anders laat je maar lekker Castaignos spelen, als die Eriksen het bij ajax kan dan kan Cas het ook bij ons.
Er zal vast een optie tot koop bedongen zijn anders heb je er idd niet veel aan. Maar mischien zijn ze druk bezig met Makaay te verkopen en dan heb je hem wel nodig.
Of Castaignos het kan dat weet Been vast beter dan dat wij dat kunnen beoordelen.
pi_77510554
Slory gratis geloof ik echt niks van, dat had zelfs Bosz niet laten gebeuren
Overigens las ik zojuist een bericht dat Janota voor een ton weg mag, maar wilde die Poolse club geen 3 ton betalen??
  maandag 1 februari 2010 @ 13:33:31 #18
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_77510563
quote:
Op maandag 1 februari 2010 13:28 schreef Babovic het volgende:

[..]

Er zal vast een optie tot koop bedongen zijn anders heb je er idd niet veel aan. Maar mischien zijn ze druk bezig met Makaay te verkopen en dan heb je hem wel nodig.
Of Castaignos het kan dat weet Been vast beter dan dat wij dat kunnen beoordelen.
Ongetwijfeld, maar als er dus geen optie tot koop instaat dan zie ik echt liever een jeugd speler spelen. Zij het Castaignos, zij het Schet of nog Erasmus. De Vrij hield zich vrij goed tegen Ajax als je je bedenkt dat het pas zijn 2e Feyenoord wedstrijd en de 1e in de Kuip. Als er meer dan 50.000 man zitten te brullen dan moet je sterk in je schoenen staan. En daar moet 'ie nog aan wennen, hij doet het in ieder geval uitstekent. Wat mij betreft kunnen we ook Leerdam op de positie van Landzaat zetten en de Vrij rechtsback houden.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_77510648
quote:
Op maandag 1 februari 2010 13:33 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar als er dus geen optie tot koop instaat dan zie ik echt liever een jeugd speler spelen. Zij het Castaignos, zij het Schet of nog Erasmus. De Vrij hield zich vrij goed tegen Ajax als je je bedenkt dat het pas zijn 2e Feyenoord wedstrijd en de 1e in de Kuip. Als er meer dan 50.000 man zitten te brullen dan moet je sterk in je schoenen staan. En daar moet 'ie nog aan wennen, hij doet het in ieder geval uitstekent. Wat mij betreft kunnen we ook Leerdam op de positie van Landzaat zetten en de Vrij rechtsback houden.
Leerdam erin voor Landzaat? Met alle respect maar Landzaat is toch echt 10x beter dan Leerdam.
pi_77510766
Ik denk dat Slory in eerste instantie gratis is bij WBA maar zodra er gepromoveerd wordt Feyenoord een transfersom krijgt. Zo niet is hij gratis weg maar zijn ze in elk geval van t salaris af.
pi_77511760
Leerdam is eigenlijk een middenvelder he, geen rechtsback. Tegen Groningen stond hij ook een tijd op het middenveld, dat ging erg lekker.

Ik vind Castaignos maar overschat, heb hem een aantal keer in de A1 zien spelen. Op dat EK 2(?) jaar geleden na, heeft hij heel weinig laten zien. Misschien is het wel een dingetje van Been, die jongen op de bank zetten zodat alle grote clubs denken dat het zo'n groot talent is
Feyenoord Rotterdam
pi_77511790
Was vandaag niet al de deadline voor transfers? Dan komt die Braziliaan dus niet meer?
pi_77511860
quote:
Op maandag 1 februari 2010 14:11 schreef Jorwol het volgende:
Was vandaag niet al de deadline voor transfers? Dan komt die Braziliaan dus niet meer?
Volgens mij heb je vandaag ook nog omdat 31-01 op zondag viel.
pi_77511877
quote:
Op maandag 1 februari 2010 14:11 schreef Jorwol het volgende:
Vanavond om 00:00 uur is deadline
pi_77511931
Vorig jaar was dat ook zo toch?
Feyenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')