NVM, so I seequote:Op maandag 1 februari 2010 02:34 schreef Moira. het volgende:
Myraela is dat trouwens Audrey Kitching in je icon?
Ja.quote:Op maandag 1 februari 2010 02:34 schreef Moira. het volgende:
Myraela is dat trouwens Audrey Kitching in je icon?
swawt er is super effective tegen normal, sukkel ;Rquote:
hipsterquote:Op maandag 1 februari 2010 02:36 schreef TwyLight het volgende:
kan iemand een plaatje voor mij zoeken van zon hotpants lingerie dat aan de voorkant een beetje in een V loopt zegmaar?
W-T-F!!quote:Op maandag 1 februari 2010 03:32 schreef o.us het volgende:
Schaamteverplaatsing hiero, omdat hij een Nederlander is.
ja.. je mag van mij best nog 220 reacties posten.. maarja.. duurt lang denk ikquote:Op maandag 1 februari 2010 03:52 schreef Myraela het volgende:
Laten we dit topic even volgooien, want het is mijn topic.
Kan best.quote:Op maandag 1 februari 2010 03:53 schreef jo-ep het volgende:
[..]
ja.. je mag van mij best nog 220 reacties posten.. maarja.. duurt lang denk ik
Nee.quote:Op maandag 1 februari 2010 03:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben je knap, lang, bruin haar, en rond de 20?
Is dat geen man dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 03:59 schreef stoploper het volgende:
[..]
Ik ben de mannelijke versie van mijn avatar
Oh. bah.quote:Op maandag 1 februari 2010 04:00 schreef stoploper het volgende:
[..]
http://www.sp.nl/zorg/nie(...)org_audio_video.html
Sorry.quote:Op maandag 1 februari 2010 04:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was nog niet klaar met de smileys.
Heb je het nu wel af?quote:Op maandag 1 februari 2010 04:06 schreef Klaploper het volgende:
Wordt leuk, paper presenteren voor 200 man, zonder geslapen te hebben..
Vooruit dan.quote:
Denk het, moet nog 3 uur in de trein zitten straks (wel met 3 keer overstappen, dus slapen in de trein zit er niet inquote:
Samen?quote:Op maandag 1 februari 2010 04:12 schreef zquing het volgende:
wou eigenlijk nu zelf 't topic volposten
Ik val altijd in slaap als ik de nacht doorhaal, zelfs in de bus sukkel ik dan weg.quote:Op maandag 1 februari 2010 04:12 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Vooruit dan.
[..]
Denk het, moet nog 3 uur in de trein zitten straks (wel met 3 keer overstappen, dus slapen in de trein zit er niet in). Om 11 uur moet ik daar zijn. Dan maakt slapen tussendoor het alleen maar kutter
als je maar niet op je toetsenbord in slaap valtquote:Op maandag 1 februari 2010 04:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik val altijd in slaap als ik de nacht doorhaal, zelfs in de bus sukkel ik dan weg.
Ik lig in bed met mijn laptop.quote:Op maandag 1 februari 2010 04:13 schreef zquing het volgende:
[..]
als je maar niet op je toetsenbord in slaap valt
Ik krijg altijd koppijn als ik overdag in slaap val.quote:Op maandag 1 februari 2010 04:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik val altijd in slaap als ik de nacht doorhaal, zelfs in de bus sukkel ik dan weg.
zullen we dat niet doen, heb er al 3 opzitten in KLBquote:Op maandag 1 februari 2010 04:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maken we dan ook nog een vervolg nachtbagger?
Sowieso hoofd en maagpijn als ik een nacht niet slaap.quote:Op maandag 1 februari 2010 04:14 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik krijg altijd koppijn als ik overdag in slaap val.
Waarom was ik daar niet?quote:Op maandag 1 februari 2010 04:15 schreef zquing het volgende:
[..]
zullen we dat niet doen, heb er al 3 opzitten in KLB
Maar slaap is goed voor jequote:Op maandag 1 februari 2010 04:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso hoofd en maagpijn als ik een nacht niet slaap.
Ja, dat is waar. Hoofdpijn dan. Waarom ben ik zo dom?quote:Op maandag 1 februari 2010 04:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso hoofd en maagpijn als ik een nacht niet slaap.
Wanneer deed het niet normaal dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 04:16 schreef zquing het volgende:
en waarom doet fok 't nu wel normaal :s
eg wellusquote:Op maandag 1 februari 2010 04:16 schreef Myraela het volgende:
Jij weet ook niets eigenlijk.
Hoort erbij.quote:Op maandag 1 februari 2010 04:16 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Hoofdpijn dan. Waarom ben ik zo dom?
't was super sloom, maar dat kon ook aan mn pc liggenquote:Op maandag 1 februari 2010 04:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wanneer deed het niet normaal dan?
goede vraagquote:Op maandag 1 februari 2010 04:16 schreef Klaploper het volgende:
Hee blauwe, hoe spreek je je naam eigenlijk uit?
Hier had ik nergens last van.quote:Op maandag 1 februari 2010 04:17 schreef zquing het volgende:
[..]
't was super sloom, maar dat kon ook aan mn pc liggen
Doe dat.quote:Op maandag 1 februari 2010 04:17 schreef zquing het volgende:
[..]
moet ik een keer een topic over maken
zet de verwarming aan?quote:Op maandag 1 februari 2010 04:17 schreef Klaploper het volgende:
En het is hier ijskoud.
mehquote:Op maandag 1 februari 2010 04:18 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat we het topic niet helemaal vol moeten maken, dan heeft SwJ iets te sluiten morgenochtend.
had hij maar wakker moeten blijvenquote:Op maandag 1 februari 2010 04:18 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat we het topic niet helemaal vol moeten maken, dan heeft SwJ iets te sluiten morgenochtend.
quote:Op maandag 1 februari 2010 04:18 schreef Myraela het volgende:
Tering, mijn nagel zat tussen de toetsjes.
Maar dan kan ik ze niet tof lakken.quote:Op maandag 1 februari 2010 04:19 schreef zquing het volgende:
[..]
moet je maar geen lange nagels hebben
tot 299 dan maar?quote:Op maandag 1 februari 2010 04:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja. Maar. Dat vind die tof. En dat verdiend hij wel. Zo'n verzetje.
Vinden m'n huisgenoten niet zo leuk denk ik, slapen met verwarming aan is echt kut.quote:
ahh, nee dat is waar. Trek een extra trui aanquote:Op maandag 1 februari 2010 04:19 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Vinden m'n huisgenoten niet zo leuk denk ik, slapen met verwarming aan is echt kut.
of tot 300 en dan doe ik hem weer openquote:Op maandag 1 februari 2010 04:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan is er wel een kutuser die hem vol gooit.
Zou ik ook doen als het niet mijn topic was.quote:Op maandag 1 februari 2010 04:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan is er wel een kutuser die hem vol gooit.
Doe dat!quote:Op maandag 1 februari 2010 04:20 schreef zquing het volgende:
[..]
of tot 300 en dan doe ik hem weer open
gemeenquote:Op maandag 1 februari 2010 04:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als het niet mijn topic was.
Maar dan vind ik je tof.quote:Op maandag 1 februari 2010 04:21 schreef zquing het volgende:
[..]
maar dan worden de fok bazen boos op me
KLB is veel toffer dan ONZquote:Op maandag 1 februari 2010 04:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap het, je moet het KLB gedrag wel overnemen.
die is wel tof?quote:Op maandag 1 februari 2010 04:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
True. Ik kom hier ook vooral voor de nachtbagger.
het is de definitie, geen stelling. Bewijs is dus niet nodigquote:
Oh.quote:Op maandag 1 februari 2010 04:24 schreef zquing het volgende:
[..]
het is de definitie, geen stelling. Bewijs is dus niet nodig
Ik dacht, als je zoveel van KLB houdt, breng ik KLB wel naar jou.quote:
ow, vond 't wel gezellig zoquote:Op maandag 1 februari 2010 04:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is dit. Maar normaal zit ik hier niet alleen.
antiklacht, peren zijn lekkerquote:Op maandag 1 februari 2010 04:25 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik dacht, als je zoveel van KLB houdt, breng ik KLB wel naar jou.
maar msn houdt geen postcount bijquote:
Een mod die om berichtenaantallen geeft.quote:Op maandag 1 februari 2010 04:26 schreef zquing het volgende:
[..]
maar msn houdt geen postcount bij
ik wil dit jaar nog in de top 500
weet je wat pas een klacht zou zijn, een telefoon om je hoesjequote:
Dat had ik laatst!quote:Op maandag 1 februari 2010 04:27 schreef zquing het volgende:
[..]
weet je wat pas een klacht zou zijn, een telefoon om je hoesje
Ik ben gewoon een user met een kleurtjequote:Op maandag 1 februari 2010 04:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een mod die om berichtenaantallen geeft.
quote:Op maandag 1 februari 2010 04:27 schreef Myraela het volgende:
Ze zouden mij mod moeten maken.
En macht.quote:Op maandag 1 februari 2010 04:27 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een user met een kleurtje
KLB modden is hard werken hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 04:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Onz, pub of klb. lif zou ookwel kunnen.
Okay.quote:Op maandag 1 februari 2010 04:30 schreef zquing het volgende:
[..]
geen idee, dacht ik meld 't maar ff
volgens mij heb ik dat ooit gezegd idd toen ik net 2 uur mod wasquote:Op maandag 1 februari 2010 04:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weetje, jij mag geen topics van mij sluiten. Die quote heb ik nog ergens.
Indd.quote:Op maandag 1 februari 2010 04:30 schreef zquing het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dat ooit gezegd idd toen ik net 2 uur mod was
als ze weer mods nodig hebbenquote:Op maandag 1 februari 2010 04:30 schreef Myraela het volgende:
Ik kan best wel wat hebben hoor.
dan had ik waarschijnljik te laat gezienquote:Op maandag 1 februari 2010 04:31 schreef Myraela het volgende:
Ik had zelfs nog bagger gemaakt om je te testen, maar iemand anders sloot em.
sowiesoquote:Op maandag 1 februari 2010 04:31 schreef Klaploper het volgende:
Goed topic, hè?
Dat soort dingen onthoud ik dan weer niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 04:32 schreef zquing het volgende:
[..]
dan had ik waarschijnljik te laat gezienVast swarma, hij slot nog sneller dan ik
quote:Op maandag 1 februari 2010 04:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Swarma zette zelfs slotjes toen die op de meet was.
maar toen was er niemandquote:Op maandag 1 februari 2010 04:33 schreef Myraela het volgende:
Ik had er daarnet 15 op een rij.
moe ben ik al tijdenquote:Op maandag 1 februari 2010 04:34 schreef Myraela het volgende:
Worden we al moe?
ik ga zo slapenquote:Op maandag 1 februari 2010 04:34 schreef Myraela het volgende:
Ik wel.
Aaah okay.quote:Op maandag 1 februari 2010 04:35 schreef zquing het volgende:
[..]
was een beetje aan 't kloten met foto's
Mijn nagels moesten drogen. En ik slaap altijd pas laat.quote:Op maandag 1 februari 2010 04:35 schreef zquing het volgende:
en vertel, wat doe jij wakker om half 5
leuk kleurtje gezet?quote:Op maandag 1 februari 2010 04:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn nagels moesten drogen. En ik slaap altijd pas laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |